Інтерфейси виглядають чудово! Загалом, концепція звучить привабливо і дуже атмосферно.
Щоправда, трохи насторожує розмиття фокусу в тому плані, що тут крім основної активності (знімання фільмів та розвиток студії) є біржі, злами комп’ютерів тощо. Якщо ці активності гратимуть важливу роль для гравця, то що буде, якщо гравець на біржі всі гроші втратить або що робити, якщо я прийшов у цю гру заради зйомки фільмів та цікавого сюжету/атмосфери? А якщо ці активності будуть лише вторинними, то чи варто на них витрачати час розробки?
Також виникають запитання — а що буде, якщо фільм буде провальний? Що, якщо гравець витратить всі гроші і нічого не заробить натомість? А чи дійсно всі варіанти вибору будуть значимими для гравця? Чи дійсно вибір саундтреку на щось глобально вплине? Чи можна буде пройти гру до кінця, вибираючи опції випадково? Чи не буде вибір гравця глобально не дуже важливим? Чи не можна десь декілька раз зробити невірний вибір, що зіпсує кінцівку задовго до настання кінцівки?
Я озвучив ці запитання про всяк випадок, якщо ви про щось із цього не думали, і це може бути корисно.
Загалом, якби ви не показали скріншотів з великою кількістю вже зробленого контенту, я б подумав, що це пише мрійник, який ніколи не реалізує свою мрію, бо створення ігор, особливо з такими комплексними концептами — це дуже складний та багатошаровий процес. Але, схоже, ви вже багато чого зробили. Тому ви на вірному шляху. Бажаю удачі з грою!
Розробників словника підтримую. Ви робите потрібну працю. Дякую за статтю з поясненнями.
П.С. Січа, Вогневий шквал, Бойовик — хороші слова. Візуальна оповідь — сприймається нормально, але слово «новела» також було б доречним.
Закінчив малювати герби та міста в стилі вишивки для Threads of War — гри, яку я роблю зі своїм
Для кожного міста я підбирав найбільш цікаву та важливу для історії будівлю. Багато перебирав фотографій, читав історії міст. В деяких містах пересувався по Google Maps, щоб краще роздивитися будівлю з різних сторін. Для невеличких містечок Херсонщини було тяжко підібрати будівлю, бо в мережі майже нема фоток звідти.
Доволі цікавою задачею було зобразити будівлі за допомогою обмеженої кількості пікселів. Потрібно було дуже спрощувати, і при цьому намагатися зберегти якісь основні пропорції та форми, щоб будівля залишалася впізнаваною. Основна ідея — уявити, як би ці будівлі та герби виглядали вишитими на рушнику.
До речі, несподівано було відмітити, наскільки є різноманітними церкви в містах України.
Доступна демо-версія, в якій можна взяти участь у весняній кампанії: store.steampowered.com/...p/2917630/Threads_of_War
Наша гра Threads of War присвячена вишиванці. То ось і моя з сином фотка) x.com/...tatus/1791084311929573466
Дякую. Насправді, через декілька хвилин гри воно все починає дуже добре читатися. Хоча на скріншотах дійсно виглядає «небезпечним для очей» :)
Дякую! З одного боку так, не очікував я такого від життя, коли в 5 років показав йому Scratch :)
Декілька тижнів тому я опублікував цю статтю у себе в блозі і розмістив посилання в геймдев спільноті в фб. Можливо, там ви її й бачили.
Звісно, реддіт доступний і англійську знаємо. Але слідкувати за всіма постами на реддіті — нереально. Якщо хтось робитиме це за мене і публікуватиме лише найцікавіше, то це прекрасно.
На то вона і контраверсійна думка :) Якби розробники не розповідали круті історії через ігри, ми б не отримали багатьох прекрасних ігор і чудових історій.
Дякую!
Стаття, насправді, хороша для новачків як огляд ШІ генераторів картинок в цілому. Але дійсно, найпотужніший доступний інструмент не розглянутий. А саме Stable Diffusion + контрол.нет, і2і, регіонал промпт, інпейнт
До речі, оказійна гра, на мою думку, доволі влучний варіант перекладу. А загалом, пишу цей коментар задля підтримки. З якимись перекладами згоден, з якимось — ні. Але потік образ та пасивної агресії в коментарях виглядає дико.
Вночі 24 лютого більшість із нас спокійно спала, доки не почула вибухи за вікном. Із цього моменту наші життя змінилися назавжди.
Тривогу цієї ночі, розірвану звуками роботи ППО та вибухів, я спробував передати у переробленій мелодії «Ніч яка місячна»: youtu.be/Wi6DxrYFe3s
Ми з12-річним сином Аскольдом працюємо над грою про перший рік повномасштабної війни — Threads of War: store.steampowered.com/...p/2917630/Threads_of_War
Для саундтреку я вирішив взяти відомі українські мелодії й переробити їх у8-бітному стилі (такому, який використовувався в ігрових приставках кінця 80х).
Перед собою ставив такі задачі:8-бітного стилю. Тобто одночасно можуть звучати лише чотири звукові канали: 2 канали з квадратною хвилею, 1 канал із трикутною, 1 канал шуму (який передає ударні). Не використовувати ефекти типу реверберації чи ехо. Не використовувати реалістичні інструменти — лише 8-бітні звуки. Не використовувати акорди (замість них — дуже швидке арпеджіо).
— Передати красу оригінальної мелодії.
— Передати емоції та відчуття першого року війни за допомогою аранжування та власних елементів мелодії.
— Не виходити за рамки обмежень
— Тривалість треку має бути близькою до 5 хвилин (щоб довше звучати в грі), але композиція не повинна бути одноманітною.