отсутствия культуры вождения
Це якраз прямий приклад того, коли ти педалиш ліміт-5км в лівій полосі ;)
весь поток будет ехать как школьники строго по лимиту
Весь потік буде їхати за копом, а не по ліміту. А з якою швидкістю поїде коп — це вже не точно.
Ну так є різниця між «їхати зі швидкістю поток» (що, доречі, слід виконувати згідно ПДР) і «створювати аварійну ситуацію».
Тим що ти гальмуєш потік в лівому ряду — ти по факту, лише збільшуєш аварійність на дорозі.
стараются зарегулировать движение в городе
Я не помітив такого пункту і новій регуляції ЄС.
если их на главной не пропустить
Ти не пропускаєш людей які рухаються по головній дорозі? Ти ще й самогубець? :)
це просто факт
п***ьож ;)
Не може чувак з доходу платити більше ніж верхній брекет ;)
А якщо він додає туди інші податки, ну вклкам в реальний світ, ти їх теж платиш :)
WAT? Контекст не твоє, ясно, пойнятно.
А в Сомалі, ще й двох рабів можна взяти. От тільки, який відсоток українського ІТ так працює? Десь такий, як відсоток топ менелжерів в США? :)
ви влізли в чужий тред
Ой, перепрошую, я не знав що це приватна бесіда lol
Так мова була про ниття а не доходи в треді?
Так дей кер для дитини теж легко може встати в 10% від діспосабл інкам. Це причина нити? Просто одні люди ниють, інші ні.
Я читав інтервю копа, де він пояснював чому так.
Він казав, що якщо він буде їхати менше, він буде гальмувати потік машин, бо ніхто не буде його обганяти.
Тому в США є окреме поняття reckless driving. Це для тих чиє порушення справді становить небезпеку.
Ааа, ти з тих, особливих, які в лівому ряду по ліміту їдуть, бо «ашо». Ок, питань більше нема :)
Не проствше няньку на двох дітей найняти? Чи садочок «аби було»? :)
Жодного разу не бачив щоб потік по хайвею їхав «по знаках», крім випадків коли трафік звісно.
Можливо, злсь не так зі знаками?
З чого ти взяв, що хтось не буде обновляти авто
Тобто, люди в здооовому глузді будуть міняти свої 4тирічні авто на автобоіль, який тобі пищить і вібрує поки ти їдеш?
Нові системи безпеки
Це не система безпеки ;)
Європі там де є обмеження
Дай вгадаю, ти палко підтримуєш? :)
Toyota так само буде змушена це робити, як і всі інші
Ти не бачиш різниці між 10% і 25%?
Якщо 20% клієнтів не будуть обновляьи авто, то тойота втратить 2% продажів, фолькс втратить 5%
Цифри, до речі, не вірні
Можливо невірні звісно. Правда факт — ти не вмієш читати...
Ключові слова
(+19.7 percent
growth
А тепер вишенька на торті. Цифри справді невірні згідно твоєї статистики:
9.24 million vehicles
3,774,500
Виходить більше третини 😆 🤣 😂 😹
Не бачу проблеми
Based on readily available information, the EU’s share in Volkswagen sales is estimated to be around 25% in 2023
While the exact figure isn’t available yet, estimates suggest around 1.2 million cars were sold in the EU in 2023
Toyota sold over 10.5 million cars globally in 2023
А так?
А найголовніше, це значно підвищує безпеку на дорогах
Само собою. Пікаюча і вібруюча машина — це ж так само приємно, як сцанина в очі ;)
А я про що пишу?
Благо в Техасі фотофіксації нема. І так, коли це будуть енфорсити автоматично, перевищувати будуть менше. Інше питання нахіба воно треба?
Австрійський автобан ні в чому не поступається німецькому. На першому можна 130 (при тому що потік стабільно їде 150) на другому — їдь хоч 200.
Енфорснуть всіх до 130, кому від того стане краще?
Я цю нісенітницю не осилив. Ти так часто вживаєш цей термін, що виникає питання, — а чи не латентний совок ти сам, часом? :)