Але навіть Apple рахує гроші тому великим рекламодавцям «гіпермаркетам» дозволяє займатись сталкінгом. :)
Насправді не вся персоналізована реклама = зло. В рекламодавця немає доступу до персональних даних користувачів. Є лише щось типу — «Користувач 12345 додав товар в корзину але не купив. Запускаєм ремаркетинг на користувача 12345».
Якийсь час після виходу iOS14.5 кількість реклами в Facebook дійсно знизилась. :) Але зараз це вже не сильно актуально, кількість реклами на платформі щороку зростає.
Але навіть Apple рахує гроші тому великим рекламодавцям «гіпермаркетам» дозволяє займатись сталкінгом. :)
Насправді не вся персоналізована реклама = зло. В рекламодавця немає доступу до персональних даних користувачів. Є лише щось типу — «Користувач 12345 додав товар в корзину але не купив. Запускаєм ремаркетинг на користувача 12345».