Recruitment Lead в Synergetica
  • Допоможіть обрати перше авто

    колись довелось проїхати на кольті на пасажирському сидінні, пам’ятаю, як мене здивувало, що зовні це досить невелика машинка, а коли сідаєш, там купа місця всередині) При зрості майже 1.80 у мене в багатьох невеличких машинах проблема з тим, що черкаю головою стелю, а в кольті до стелі було місця ще майже на одну голову
    І якщо не плутаю, в кольтів ще дуже приємна в міру м’яка підвіска

    Минулої осені були в салоні міцубісі, дивились нову машину для матері, то нові сучасні мицики навпаки розчарували, дуже бідні комплектації навіть на свої гроші. Плюс дизайн нових машин максимально дивний, оці решітки і фари схожі на новорічну ялинку — ващє не моє

    Коротше, мицики нульових і десятих, як по мені, були куди краще тих, що вони роблять зараз, кольт тому підтвердження. Навіть шкода, що вони їх зняли з виробництва

    Підтримав: Ed
  • Допоможіть обрати перше авто

    і додам, поки пам’ятаю:
    — кліренс пристойний (нібито в районі 17 см) — можна залізти на бордюр середньої висоти або запертися кудись в ліс чи на грунтовку, черкнути дно все одно буде складно
    — підвіска жорстка — навіть спереду досить добре трясе і підкидає на нерівній дорозі, а на задньому сидінні через балку ззаду можна взагалі відбити всі бебехи) зате можна брати гроші за антицелюлітний масаж і катати бажаючих на задньому сидінні. Правда, балка ще інколи дає легку переставку задньої частини машини, коли повертати на досить високій швидкості, тому зразу з непривички краще на 70 км/год на ній в повороти не заходити

    Підтримав: Maksym Netreba
  • Допоможіть обрати перше авто

    Їздимо на старенькому фордику (Fusion 2008 року випуску), на механіці. Дістався у спадок, але на ринку вони зараз коштують в районі $4,5-5,5k.
    У нас дизель 1.4, витрати палива дуже невисокі — 5-5,5 літрів без перегазовок і жорстких пробок, влітку в пробках з ввімкненим кондьором один раз накатали максимум десь 7,5 на сотку, що все ще не дуже багато) Є бензинові двигуни, там розхід буде трохи вищий, але все ще не дуже високий

    Далі: це покоління фьюжнів (2006-2009) збиралося переважно в Німеччині, якщо не помиляюся, на франкфуртському заводі, і вийшло прям дуже добротно — оцінюю не тільки по нашому, а й по тих фьюжнах, які трапляються на дорогах: вони не гниють, не ржавіють, і загалом якихось відверто проблемних місць у них немає. А далі — все залежить від стилю їзди і вміння вправлятися з машиною)

    Деталі до них коштують прямо дуже по божому, і якщо не помиляюся, весь модельний ряд тих років (фьюжн — фієста — фокус) має фактично взаємозамінні комплектуючі, тому їх зазвичай легко дістати, вони не дуже дорого коштують і з ними вміють працювати практично на будь-якому більш-менш адекватному СТО.
    Знайшли навіть підходящу медіасистему до фордика, за систему і встановлення вийшло близько $500, зате тепер є блютуз-підключення до медіасистеми, підключена камера заднього виду і нормальний навігатор, а не телефон на підставці
    Загалом — у обслуговуванні вони нескладні і абсолютно недорогі, хіба що постаратись і ушатати зчеплення або щось таке, тоді буде дорого)

    Свого часу це була дуже популярна машина і їх купляли дуже масово, тому на вторинному ринку їх багато і можна знайти не пригон, а взяти з рук у когось в Україні.

    І критерій не обов’язковий, але важливий для мене: попри вік машини, вона все ще виглядає більш-менш сучасно, а не як корч, і загалом мені фьюжни тих років видаються дуже симпатичними)

    Із недоліків:
    — двигун не сильно потужний — у нашого заявлено, здається, 88 кінських сил, за 14 років експлуатації, думаю, ресурс викатався і тепер там ще менше. Крейсерську швидкість в 130-140 км/год на трасі фордик тримає нормально, але коли треба маневрувати на швидкості (наприклад, піти на трасі на обгін), чутно, що машині це дається дуже тяжко і не завжди вистачає потужності, щоб швидко розігнатися — обігнати — вернутися в свою смугу
    — шумка слабенька — десь починаючи з 100 км/год двигун в салоні чути дуже добре, а з ростом швидкості стає ще гучніше. Один раз змогли розкатити фордика до 160 км/год, звук був приблизно як від літака, який заходить на зліт)
    — мені суб’єктивно трохи не вистачає вивороту у коліс — на не сильно широкій вулиці (скажем, дві смуги) не вийде розвернутися одним маневром, треба буде тиркатися вперед-назад кілька разів, щоб розвернутися

    Підсумовуючи: раджу полистати авто ріа на предмет фордів 06-09 років і ознайомитися, можливо, глянути пару відео на ютубчику. За свої гроші машина звєрь, я від неї отримую дуже велике задоволення, навіть попри її мінуси)

    Підтримали: Maksym Netreba, Artur