Журналістка

Статті автора Anna Belovolchenko

«Можливостей для miltech-стартапів удосталь, і їх лише більшає». Співзасновник Himera про те, як створити мілітартний стартап без досвіду в оборонній галузі

Anna Belovolchenko 4119

17 квітня український defence-tech стартап Himera вийшов на світовий ринок та отримав постачальника в США. На сьогодні 3000 їхніх рацій використовують у війську. В інтерв’ю DOU співзасновник компанії Міша Рудомінський розповів, яких помилок команда припустилася на старті, скільки інвестицій отримала та яких спеціалістів зараз шукає. 2

Що переживають дружини воїнів — досвід HR Program Management Team Lead у Plarium

Anna Belovolchenko 3178

Тетяна Даниленко, HR Program Management Team Lead у Plarium, вже пів року перебуває в статусі дружини військового. Її чоловік потрапив у лави ЗСУ в жовтні 2023-го, і відтоді життя обох кардинально змінилося. В інтерв’ю Тетяна поділилася думками про те, як досвід, здобутий на роботі, допоміг їй адаптуватися до нових реалій, і чому сьогодні важливо говорити не лише про військових, а й про тих, хто на них чекає вдома. 4

Що треба українському IT-ютубу, як завести свій канал і залишитися щирим. Розповідають переможці Премії DOU

Anna Belovolchenko 6097

Чого бракує українському ІТ-ютубу і чи є ще вільні ніші? Скільки заробляють айтівці на своїх каналах? З яким обладнанням вриватися в цій світ і що робити з негативом в коментарях? Про це та інші речі ми поспілкувалися з переможцями Премії DOU, які ведуть найкращі YouTube-канали про ІТ. 4

«Я усвідомила, що шанси знайти роботу — мінімальні». Три історії людей, які передумали світчитися в IT

Anna Belovolchenko 24499

Історій про успішний світчинг в IT не бракує. В Україні й досі чимало людей сприймають роботу в індустрії як гарантію забезпеченого життя з гарними перспективами. Однак далеко не всі світчери отримали роботу чи вирішили на ній затриматися навіть після бажаного оферу. Розповідаємо три такі історії. 38

3D Artist з Ubisoft і автор каналу MykhailykArt — про запуск ютуб-проєкту українською, перемогу на Першій премії DOU та доходи з медійки

Anna Belovolchenko 2173

Дмитро Михайлик — Lead 3D Artist у Ubisoft, а також засновник ютуб-каналу MykhailykArt, де викладає туторіали для художників і проводить стріми з представниками геймдев-індустрії. Нещодавно MykhailykArt переміг у Першій премії DOU в категорії «Найкращий подкаст/YouTube-канал про ІТ». В інтерв’ю Дмитро розповів, чому запустив свій медійний проєкт, як встигає поєднувати це з основною роботою і навіщо скіловому художнику дивитися стріми джунів 3

Сім етапів співбесід, бюрократія та ентузіазм. Як українські айтівці отримали роботу в Google

Anna Belovolchenko 14202

Ми поговорили з трьома українцями, які працюють у Google, про те, як вони потрапили в компанію, якими були тестові та співбесіди, скільки місяців зайняло працевлаштування та в який спосіб компанія підтримує Україну. А ще про те, які плюси й мінуси роботи в Google і до чого треба готуватися тим, хто хоче стати «ґуґлівцем». 22

Як стати Machine Learning Engineer: курси, поради і досвід українських спеціалістів

Anna Belovolchenko 9356

В ІТ тільки й розмов про ML Engineering, але профільної освіти в Україні поки що бракує. Де ж отримати знання з цієї галузі? DOU поспілкувався про це з українськими ML Engineers. А ще про те, які в них труднощі виникали на початку кар’єри і що вони радять тим, хто хоче увійти у професію сьогодні. 1

Історія айтівця, який переказав понад 9 мільйонів гривень на ЗСУ (і планує не зупинятися)

Anna Belovolchenko 24469

Дмитро Чеверда — iOS-розробник, який живе в Тернополі, працює в SQUAD і має пет-проєкт: мобільну гру в шаради. А ще за минулий рік він задонатив понад 9,3 мільйона гривень. Цього року планує більше. У інтерв’ю Дмитро розповів, як почав донатити великі суми, чи виникали питання у податкової і до чого тут комплекс дітей 90-х. 69

Єдиний українець у програмі GitHub Stars — про опенсорс-розробку, доходи з таких проєктів і зміну пріоритетів

Anna Belovolchenko 8810

Олексій Голуб — Software Development Consultant і єдиний українець у програмі GitHub Stars. В інтерв’ю DOU він розповів, чому захопився опенсорсом, що дає програма GitHub Stars і чому вміння казати «ні» — одне з найважливіших для опенсорс-розробника. 9

Геймдизайнер з 20-річним стажем — про роботу в аутсорсі, виклики при створенні Watch Dogs 2 та виїзд з Криму після окупації

Anna Belovolchenko 2726

Андрій Доценко вже 20 років у геймдев-індустрії. За цей час він встиг попрацювати над Far Cry 4, Watch Dogs 2 та іншими проєктами. А нині співпрацює з британським розробником Sumo Digital. В інтерв’ю фахівець розповів, як змінилася індустрія за 20 років, які проєкти стали для нього найбільшим викликом й чому, а також поділився думками про те, що може завадити геймдизайнеру отримати роботу.

«Відчуваю себе в меншій ізоляції, ніж у ковідні часи». Історія сисадміна про роботу на станції «Академік Вернадський»

Anna Belovolchenko 10052

Сергій Салло — 35-річний DevOps із Кропивницького; зараз він працює сисадміном на станції «Академік Вернадський». Ми поспілкувалися з Сергієм про те, як він подавався на цю посаду п’ять разів, якими виявилися робота і життя в Антарктиді та чому українські науковці його вразили більше, ніж пінгвіни. 8

Геймдизайнер Plarium — про роботу в банках, світчинг у геймдев, службу з 2014-го і демобілізацію

Anna Belovolchenko 3191

Владислав Гирик — Game Design Team Lead у Plarium, який має фінансову освіту за плечима та світчнувся в геймдев після роботи в банках. Крім того, він служив під час АТО й повномасштабного вторгнення. В інтерв’ю Владислав розповів, як став геймдизайнером, чому пішов на фронт і з якими проблемами стикаються ветерани після повернення з війни. 1

Саморозвиток vs стрес. Що роблять айтівці на бенчі і як переживають цей період

Anna Belovolchenko 12856

Що робити, якщо ви опинилися на бенчі — вчитися, шукати нову роботу чи присвятити час пет-проєктам і хобі? DOU поспілкувався про це з айтівцями, які потрапили на бенч під час повномасштабного вторгнення. Які умови вони мали або ж мають сьогодні, як використовують цей час і чим відрізняється перший бенч від третього — у матеріалі. 16

«Жодного разу не виникло думки, аби піти працювати деінде». Історії геймдев-спеціалістів, які роками працюють в одній студії

Anna Belovolchenko 2331

Геймдев-спеціалісти часто міняють роботу. Хтось таким чином намагається зрости у скілах, тайтлі чи зарплаті. Хтось просто шукає цікавіший проєкт. Та є фахівці, які роками залишаються з однією компанією і навіть не розглядають варіант перейти кудись ще. Ми поспілкувалися з такими геймдевцями і розповідаємо, що мотивує залишатися їх на одному місці та чому це не всім підходить.

Про помилки стартаперів, перехід в ІТ та пітчинг пет-проєкту державним установам — розповідає СЕО Sugarrr Денис Гайдамака

Anna Belovolchenko 3770

Денис Гайдамака — досвідчений світчер. Раніше він працював у нафтогазовій сфері й був діджеєм. Зараз — CEO стартапу та iOS Developer. А минулого року запустив застосунок «Є?», який підказує, чи дали електроенергію вдома. Які ґулі він набив зі своїм першим стартапом, де шукав інвестиції і чому змінював фах стільки разів — Денис розповів в інтерв’ю. 12

Працювала гідесою в Еміратах, а тепер — Senior QA Engineer. Українка — про світчинг у геймдев і життя в Австралії

Anna Belovolchenko 4620

Катерина Леонова — Senior QA Engineer в австралійській компанії Stratton Studios. До того, як піти на курси тестувальників, вона мала власний бізнес у б’юті-індустрії та показувала туристам ОАЕ. Про те, що підштовхнуло змінити професію в 38 років, чим австралійський геймдев відрізняється від українського і як навчають в тамтешніх коледжах, Катерина розповіла в інтерв’ю. 39

«Полон виявився таким же страшним, як і Азовсталь». Project Management Team Lead у Plarium — про батька в полоні, його стан та труднощі обміну

Anna Belovolchenko 4740

Аліна Смокова — Project Management Team Lead у Plarium, батько якої понад півтора року перебуває в російському полоні. На початку повномасштабного вторгнення він боронив кордони Маріуполя в складі «Азову». Востаннє Аліна говорила з ним у травні 2022-го, тоді гарнізон вийшов з «Азовсталі» в полон і зв’язок обірвався. В інтерв’ю Аліна розповіла, чому її батько пішов у військо, що про нього відомо сьогодні та чому зараз — саме час привертати увагу до теми повернення військовополонених. 11

«Коли військовий приходить на консультацію, то відкриває реальність, яку не бачив». Офіцерка-психологиня — про світчинг в IT після ЗСУ

Anna Belovolchenko 9384

Ольга Котельницька зараз Talent Sourcer, а до цього була офіцеркою-психологинею одного з підрозділів Львівської десантно-штурмової бригади. В інтерв’ю DOU Ольга розповіла, як потрапила на службу, як поєднувала її з навчанням і чому зацікавилася рекрутингом. А ще про те, як допомагає іншим ветеранам почати свій шлях в IT і чи завжди це вдається. 9

Історія юриста й аранжувальника, який захопився тестуванням і знайшов роботу QA в MacPaw

Anna Belovolchenko 4060

Євген Мініх мріяв стати адвокатом і захищати людей. Втім, після кількох років на цій позиції, кардинально змінив фах — став аранжувальником і створював синті-поп композиції. Та врешті випадково захопився тестуванням і вже під час повномасштабної війни отримав посаду Junior QA. В інтерв’ю DOU він розповів про особливості трьох професій, зарплатні відмінності й те, що дається найскладніше. 18

Художник Call of Duty та Apex Legends — про мотивацію «фігачити», гроші та болото, у якому можна опинитися

Anna Belovolchenko 6690

Максим Зіньков — Principal 3D Artist з десятирічнім стажем у геймдеві. Він не вміє малювати від руки, однак у портфоліо має низку іменитих проєктів: Call of Duty, Hogwarts Legacy, Apex Legends та інші. В інтерв’ю Максим розповів, чому не боїться змінювати компанії, навіщо свідомо брав «достобіса» завдань, і чому робота над ААА не означає, що спеціаліст може впоратися з будь-яким таском. 11

← Сtrl 123456...18 Ctrl →