Журналістка

Статті автора Anna Belovolchenko (стор. 3)

Історія iOS-розробниці, яка залишила біологію та отримала офер після трьох днів пошуку роботи

Anna Belovolchenko 7693

Поліна Портова — світчерка. До того як стати iOS Developer, вона працювала у вірусологічному відділенні лабораторії та створювала кастомні імпланти для пацієнтів з усього світу. В інтерв’ю DOU фахівчиня розповіла, чим відрізняються робота і зарплата в біологічній сфері та IT, яку роль в її переході відіграла менторка та чому не всі можуть зважитися на зміну професії. 12

Українська художниця — про перехід з відділу розробки ігор до маркетингу та життя під час війни в Ізраїлі

Anna Belovolchenko 1034

Анна Булавіна — українська художниця, яка нині працює в ізраїльській студії Moon Active. З України Анна поїхала після початку повномасштабного вторгнення: перебралася до сім’ї, яка вже тривалий час мешкала в Ізраїлі. В інтерв’ю художниця розповіла, як свого часу обирала освіту, чому перейшла з відділу розробки ігор у відділ маркетингу та як її вдруге наздогнала війна.

«Графік дозволяв працювати і прибиральницею, і художницею». 2D Artist — про першу роботу в геймдеві, навантаження в аутсорсі та звільнення

Anna Belovolchenko 3130

Анастасія Доміна — 2D та Concept Artist, яка тільки нещодавно почала свій шлях у геймдеві. В інтерв’ю вона розповіла, чому кинула навчання, як працювала прибиральницею в Чехії, чому студії самі пропонували їй виконати тестове на старті кар’єри та навіщо художниці вести ютуб-канал про малювання. 10

«Хочемо, щоб цей проєкт був як комп’ютерна гра». Як ЛУН і UNITED24 збирають мільйони на відбудову житла завдяки технологіям

Anna Belovolchenko 1861

UNITED24 і ЛУН втілюють проєкт «Відбудова України», щоб зібрати кошти на відновлення будинків Київщини. Зацікавити іноземців вирішили інтерактивністю: можна стежити за реконструкцією онлайн і порівнювати, як було і як стало. Денис Суділковський з компанії ЛУН розповів, що знадобилося команді, як проєкт адаптували до європейського інтернету і на скільки будинків вже зібрали кошти. 1

«Я звільнився і пішов практично в нікуди». Історія айтівця, який під час війни став пекарем

Anna Belovolchenko 18147

Юрій Бойко — айтівець і пекар, який нині служить у лавах ЗСУ. Свого часу він вчився у КПІ, працював в IT-компанії, але відчував, що це не зовсім його. Тому залишив індустрію, а навесні 2022-го став працювати і жити в пекарні звільненої Бучі. В інтерв’ю DOU Юрій розповів, як захопився випічкою, чому не став пекарем одразу і як зважився на це після роботи в IT. 7

Від техпідтримки і синдрому самозванця до програмування й гітар. Історія айтівця, який робить музичні інструменти

Anna Belovolchenko 4792

Богдан Тодчук — Full Stack Developer у Modus X, Dtek Group, який на дозвіллі майструє музичні інструменти. Серед його клієнтів — театр ДАХ, гурт Dakh Daughters й просто поціновувачі незвичних гітар. В інтерв’ю Богдан розповів про свою справу, про роботу на «Укроборонпром» і про те, чому він не збирається покидати IT заради виготовлення музичних інструментів. 5

Співзасновник Uptech і платформи з підбору психотерапевтів Rozmova — про запуск бізнесу перед вторгненням та сприйняття терапії в Україні

Anna Belovolchenko 2714

Свій перший бізнес Дмитро Коваленко запустив на четвертому курсі КПІ. А другу компанію — за два тижні до повномасштабного вторгнення. В інтерв’ю Дмитро розповів, як запустилися ці проєкти, які правила порушилися в процесі і як підбір психотерапевтів може бути важливішим за інженерну складову.

«Був вибір: довчити білет або подивитися стрим з малювання. Я обрав стрим». Художник з Херсона — про те, як прийшов у професію і почав співпрацювати з Blizzard

Anna Belovolchenko 3653

Сергій Цвєлих планував стати вченим. Та після того, як одного дня взявся малювати у Photoshop, плани змінилися. У свої 25 він — ілюстратор в Blizzard і працює над Hearthstone. В інтерв’ю Сергій розповів, як став художником, чим підкорив Blizzard та чому в його портфоліо багато робіт з елементами української культури. 5

Чим військова служба схожа на IT і як армія змінює життя. Історія Front-End Developer з Wargaming

Anna Belovolchenko 3947

Сергій Гриненко до початку повномасштабного вторгнення працював на посаді Front-End Developer у Wargaming, цікавився зброєю та обожнював World of Tanks. Але після 24 лютого 2022-го зрозумів: потрібно воювати. В інтерв’ю він розповів, чому долучився до лав армії з власної ініціативи, чим займався в артрозвідці та пояснив, чому не варто нарікати на брак західної допомоги чи недостатні зусилля військових на фронті. 7

Торгував у львівському кіоску, а тепер — Technical Animator у британській студії. Історія фахівця, який здивував своїм портфоліо закордонні компанії

Anna Belovolchenko 2839

Сергій Бойко став аніматором досить випадково майже 10 років тому. Нині він обіймає посаду Technical Animator у британській компанії Pixel Toys. В інтерв’ю Сергій розповів, чому не закінчив університет, навіщо проміняв художню анімацію на технічний бік справи та чому сьогодні думає про зміну кар’єру — на програміста. 3

PM і волонтер з Frag Lab — про те, як вдається збирати мільйони на армію та чому люди стали менше донатити

Anna Belovolchenko 1369

Сергій Рибальченко — проєктний менеджер у Frag Lab, який після початку повномасштабного вторгнення зайнявся волонтерською діяльністю. Спочатку він разом з колегами закривав одиничні потреби на фронті. Та сьогодні спеціаліст залучений до мільйонних зборів, які запускає Frag Lab, KOLO та інші організації. В інтерв’ю він розповів, у чому запорука успіху вдалого збору, чи справді нині менше донатять і навіщо гейміфікувати волонтерські активності.

Більше ігор, інтерактиву та рефлексії. Школярам почали викладати оновлену «Інформатику» — як виглядає новий курс

Anna Belovolchenko 6332

З 1 вересня 2023-го українські школярі вивчатимуть інформатику за оновленою програмою. Її розробили з ініціативи Мінцифри та МОН, а створювали не лише вчителі, а й представники IT-спільноти. DOU дізнався, як зміняться уроки, чи задоволені нововведеннями вчителі та що від цього отримають діти. 7

2D Artist з 11-річним досвідом — про типові помилки початківців, вимоги рекрутерів та переїзд в Шотландію

Anna Belovolchenko 3043

Катерина Отрощенко — 2D Artist, яка 11 років працювала в українському геймдеві, а нині переїхала до Шотландії. В інтерв’ю художниця розповіла, як їй була корисна профільна освіта, чого сьогодні вимагають від новачків і чим робота шотландських рекрутерів відрізняється від українських. 1

Російський хакерський інструмент: чи небезпечний Flipper Zero для українців

Anna Belovolchenko 34724

За допомогою хакерського інструмента Flipper Zero, який виготовляє компанія з російським корінням, можливо зламати чужу Tesla або ж відчинити двері з карткозчитувачем. Цей хакертул і під час війни можна придбати в Україні. DOU розповідає, чи справді Flipper Zero може нести загрозу. 21

«Фактично тобі страшно майже 24/7». Геймдизайнер Ubisoft — про критичні моменти на фронті та повернення до звичного життя

Anna Belovolchenko 11715

Сергій Тодосан — геймдизайнер у Ubisoft, який з лютого 2022-го з власної ініціативи вступив до лав ЗСУ. Понад рік він пробув безпосередньо на фронті, а віднедавна повернувся до Києва. В інтерв’ю Сергій розповів, в яких умовах починав нести службу, чому його бригаду жодного разу не виводили на відновлення, про випадок на фронті, після якого неабияк «попаяло», про дисонанс після повернення до Києва та, у яку гру вперше зіграв після повернення з передової. 13

Продюсер Frag Lab — про аудиторію Shatterline, вихід гри на консолях і плани на наступний проєкт

Anna Belovolchenko 2379

Ми поспілкувалися з Андрієм Чевічаловим, Executive Producer української студії Frag Lab, яка вже під час повномасштабної війни випустила у ранній доступ шутер Shatterline. В інтерв’ю Андрій розповів, чому розробникам доводилося працювати по 60-70 годин на тиждень, назвав три країни, де в Shatterline грають найбільше, повідомив для чого компанія створила симулятор F-16 та чим сьогодні Frag Lab допомагає фронту. 8

«Unity я побачив уперше, коли почав виконувати тестове». Історія Graphics Programmer в геймдеві, який відкрив власний паб

Anna Belovolchenko 1882

Олексій Ковалевський — Graphics Programmer у N-iX Game & VR Studio, який розробляє ігри вже 10 років. Окрім цього, він має непересічне захоплення — варить пиво. Його хобі згодом переросло в бізнес, і тепер Олексій, поза роботою в студії, керує власним пабом, весь дохід з якого віддає на потреби волонтерів. В інтерв’ю розробник розповів, чому пішов у геймдев, наскільки складно відкрити паб і чи готовий він облишити роботу в студії задля розвитку власної справи. 5

«Людей у нашому домені в усьому світі кілька тисяч». Микола Максименко — про запуск квантового стартапу Haiqu, науку в Україні й за кордоном і те, чому фізики гарно кодять

Anna Belovolchenko 10183

В інтерв’ю DOU айтівець і науковець Микола Максименко розповідає, чому перейшов з науки в комерційне IT, навіщо команда Haiqu розробляє ПЗ, що покращить роботу квантових комп’ютерів та чому робота в цьому домені важлива для України. 12

«В аутсорсі краще бачиш тренди розвитку ІТ». Тарас Кльоба — про нові підходи в роботі з Big Data, хакатон НАТО та місце світчерів на ринку

Anna Belovolchenko 4196

В інтерв’ю DOU Big Data Engineering Manager Тарас Кльоба розповідає про особливості роботи в банківському домені, зміни, що відбулися у підходах до роботи з великими даними, а також перспективи для Big Data спеціалістів.

Художниця з Херсона — про світчинг у геймдев та особливості пошуку роботи в Канаді

Anna Belovolchenko 4991

Валерія Капелюш — Concept Artist родом з Херсона, яка нині працює в студії Gameloft у Торонто. В інтерв’ю вона розповіла, як перекладачка за освітою змогла потрапити в геймдев, чим пошук роботи в Канаді відрізняється від пошуку в Україні та як художникам опинитися в омріяній компанії. 6

← Сtrl 123456...19 Ctrl →