Aaron, так, пагінація зараз так собі. Є певні вимоги від seo по пагінації. Будемо шукати оптимальне рішення. Дякую за фідбек
Владиславе, дуже дякую за розгорнутий фідбек. 100% погоджуюсь з п 4. Будемо над цим працювати. Стосовно списку з ТОП екомами прокоментую: ми лиш вирішили піддати сумніву «а що як». Так як великі мега екоми не сильно турбуються про UX. Так як вони уже великі і в них інші важливі приорітети (не про Apple :) Коли ти на старті, то можеш піти двома шляхами: перевикористати, що є, чи спробувати щось нове. І так, може статись, що спроба не вдала. Ми ще глибоко аналізуємо цей кейс. Тому і вирішили ним тут поділитись. Вдячна ще раз за коментар!
Олеже, перевіримо на 3440×1440. Можливо, щось пішло не так як мало. Дякую дуже, що написали!
Максиме, який сенс замовляти коментарі, якщо нам цікавий фідбек читачів. Це ж не PR стаття. Ми довго вагались чи ділитись цим кейсом з IT спільнотою. Буду дуже вдячна за ваш фідбек ;)
Дмитре, дякую, що написали. Можете будь ласка підказати, яких фільтрів невистачає. Ми додамо. Зараз уже близько 100 типів характеристик є для фільтрації. У кожної категорії товара свій набір таких фільтрів.
Alex, нам цікава думка читачів dou ) Вікгуки наших клієнтів також опрацьовуємо та враховуємо по можливості.
Андрію, можете будь ласка написати характеристики вашого екрану. Комент про порівняння цін без колонок дуже цікавий. Дякую, що протестували сайт та поділились відгуком!
Олесю, дякую за фідбек. Обовя’язково доповними функціонал редагування!
Денисе, чудово, що протестували та поділились враженням. Якщо і сервіс протестуєте, буду дуже вдячна
Максиме, дякую, що стільки підмітили моментів. Команді було цікаво почути думки ІТ спільноти. Будемо покращувати ) Якщо будуть ще коменти чи ідеї, будь ласка пишіть
Олексію, якщо так сталось, приношу особисті вибачення. Команда повинна додавати товари в мінімальним 50% до термнів придатності. Напишіть мені будь ласка деталі замовлення, щоб змогла все вияснити. дякую!
Стасе, буду вдячна за зворотний зв’язок по зручності сайту )
Олександре, дякую за відгук!
дякую за фідбек, Богдане!
Сергію, рада, що маєте гарний досвід доставки. Буду вдячна за фідбек по сервісу і від доставки Novus