Дякую за статтю, Богдане! Повно і водночас лаконічно :) А від кількості посилань на джерела прокайфувала — ваша увага до деталей вражає!
Володимире, дякую за коментар! Про Гітлаб — це дуже доречно, їх гайд по слаку точно можна перечитати, він багато в чому перегукується зі статею: about.gitlab.com/...book/communication/#slack
дякую, Богдане! піду досліджувати :)
Треба хоча б для себе спробувати Teams :) Бачила і пробувала в користуванні майже все з месенджерів, окрім Teams. На вашу думку, в чому перевага відносно слаку?
Дякую за коментар :) Діскорд використовую у співпраці з одним клієнтом, але особисто мені після слаку було незручно. А у вас в компанії діскорд?
Дякую за відгук, Володимире!
Дякую щиро за такий відгук! Буду писати й надалі :) У мене багато статей ще в особистому блозі тут: makeitbetter.me/blog
Андрію, дякую тобі, в точку! додам до статті-гайду по Слаку :)
Марто, дякую за відгук! Мені в цих практиках подобається те, що можна почати зміни з особистого чи командного рівня — не обов’язково стартувати зі складнішого компанійського
Тетяно, дякую! То є найприємніший відгук для мене, що будете впроваджувати практики асинхронної комунікації! Успіхів вам!
Сергію, рада, що вам сподобалась стаття!
Володимире, дякую за відгук :)
Наталю, дякую за такий відгук!
надія є :) у статті вже 4к+ переглядів, то є всі шанси, що частина з цих читачів з лівої колонки :)
Вікторе, дякую за відгук! Рада, що знайшли для себе корисні поради :)
ура, рада, що сподобалось!
Миколо, дякую за відгук, рада що вам сподобалось :)
дякую за відгук та уточнення, абсолютно погоджуюсь — пояснення контексту дуже важливе в асинхронному спілкуванні
Іване, дякую дуже за відгук!
Дякую дуже за відгук, Олено!