Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×
C++ Developer в Freelance
  • Галактична війна з присмаком пропаганди та (майже) якістю Sony. Огляд Helldivers 2

    У Fortnite якраз багато лору кожен сезон

    ну це зараз, а на релізі?

  • Що для вас «червоний прапор» в іграх?

    втюхати прототип гри

    вибачте шо не у всіх є 100 млн долларів на розробку гри. вимбачте, дуже вибачте </шрек мем>

  • Tomb Raider Remastered робили росіяни

    Там руку доклала русня, але вона не робила всю роботу.
    www.youtube.com/watch?v=bn7rgq13jis

    Підтримав: Jeka Alibasov
  • Галактична війна з присмаком пропаганди та (майже) якістю Sony. Огляд Helldivers 2

    Не вистачає сюжетного контексту.

    ну гра не про історію й лор, це умовний fortnite — там теж лору й сюжету нема, нічого страшного

    Однотипні місії, які постійно повторюються та швидко набридають.

    то ви не грали на високих складнощах

    Завдання не адаптовані під проходження в соло-режимі.

    просто хтось сракорук )

    Проблеми з серверами.

    а отут згоден, хоча й зрозуміло звідки ноги ростуть — неочікуваний успіх, на я який не розраховували геть, такого навантаження не очікували — нагадує стандартні релізи зараз вже відомих ММО й інших ігор від відомих контор типу Blizzard/Bethesda/Zenimax/etc.
    всі через це проходили

  • Чи працювали б ви в компанії, що озвучує суму вашої зарплати публічно?

    мою навряд чи ) бо я вже 7 років як повернувся в Україну.
    а щодо швеції — ви авжеж можете дізнатися чиюсь ЗП, але вам спочатку треба ідентифікуватися, а той чию ЗП ви хочете подивитись про це дізнається

    тому будь ласка спочатку ви звісно свій профіль на лінкедіні хоча б прикрипіть, а потім вже поговоримо про мою ЗП, бо зараз би анонімусам відкривати

    www.businessinsider.com/...​s-freely-available-2017-4

    Підтримав: Микола Сидоренко
  • Від заснування київського офісу Ubisoft до Microsoft та Respawn. Інтерв’ю із Software Engineer з 20-річним досвідом в геймдеві

    та все добре :) наскільки це можливо в Україні зараз.

  • Що для вас «червоний прапор» в іграх?

    вибачте, але все залежить від бюджетів
    накліпати автентичний low-poly — це в рази дешевше ніж:
    — накліпати адекватний концепт арт під high-poly
    — наробити цих хай полі моделів
    — анімувати їх правильно (шо б ніде не було «хвиль зайвих»), наробити також до них правильної косметики й шо б воно не виглядало наче на модель надягнули мішок, або взагалі «пусті» персонажі без стилю, наче вони з «unreal marketplace» бездушні пластикові манекени
    — анімації мають бути набагато складніше ніж для лоу-полі, бо від них не очікуєш реалістичності
    — потім це все ще текстурувати вже треба не 16×16 текстурою, а високої здатності й в декілька шарів шо б було видно шо то шкіра а то одяг й оце все
    — потім з’ясувати шо скелетна анімація декількох десятків персонажів в сцені жере процессор як не в себе й треба оптимізовувати
    — потім зрозуміти шо 1060-3060 «топова народна» відеокарта — ніфіга не топова в плані перфомансу, хоча й є у кожного кожного пересічного, вона вже не потяне ці high poly — почати «різати полігони», оптимізовувати текстури, текстурні шейдери й оце все
    й так далі
    й це все купа часу, але шо більш важливо — більше грошей, бо для тієї ж кількості людей це вже робота на десятки років й треба збільшувати штат
    ну й не бачив ААА з лоуполі (ну майже), зазвичай це досить бюджетні ігри — які не коштують як ААА й навіть часто як АА

    завдяки лоуполі можна добитися гарного візуального й головне впізнаваємого, але автентичного стилю, при цьому за розумні гроші.
    єдина проблема шо дето досі хто не вміє готувати лоу-полі

    щодо піксельарту — то я б сказав шо є різні підходи до нього, й там складно сказати шо весь піксель арт гуано. скажімо піксель арт в Pillars of Eternity це одна річ в собі, й знову ж таки на нього було витрачено дофіга часу, але на нього приємно дивитися
    піксель арт терарії теж топ для того жанру
    але багато де пхають вручну зроблений на колінці піксель арт, де люди не розуміють багатьох речей про піксель арт як то затінення й т.д. а ще гірше занадто зменшую роздільну здатність того арту — коли вже складно візуально вгадати шо то взагалі таке, додати хайлайти, й тіні вже непросто й виглядає він занадто пласким
    не скажу шо сам люблю піксель арт ігри, але є дуже гарні, хоча їх на пальцях декількох рук

  • Що для вас «червоний прапор» в іграх?

    а для чого існуюють огляди, відгуки Steam та нумограї?

  • Що для вас «червоний прапор» в іграх?

    для мене «червоний прапор» — коли в грі є червоні прапори, якщо ви розумієте про шо я: радянська чи пост радянська атмосфера
    * тематика навколо другої світової — одразу нафіг
    * мімімі, каваї, лолі, фурі — нафіг
    * будь який натяк на зламаний мультіплеер якщо гра орієнтована на мультіплеер
    * криві й дубові анімації, якщо це ААА — бюджет на рекламу був, а на анімації ні? нафіг
    * гра має провалля в темпі, починаєш активненько, але потім бац й темп міняється — не люблю таке, якщо я вже прийшов релаксонути — то не треба «качелів» — або швидко, або повільно — під настрій (тут кажуть шо фігово коли гра не каже шо робити — не згоден радикально, minecraft, enshrouded, elden ring, й купа інших ігор як раз найцікавіше було грати в перший раз — коли не розумієш шо й як й ніхто тобі не підказує. але от якщо вона просідає в темпі — або стрибає в темпі «винаходів» в ігровому процессі — це сумно, й рефанд)
    * розуміння шо гра наче й непогана, але на неї треба 100500 годин — оце усвідомлення більше за все відлякує — особливо на старті, при цьому я можу витратити на гру 100500 годин, але якщо я цього не усвідомлюю
    * гра де треба тримати кнопку довше декількох секунд, чи ще гірше довбати її й просто дивитися в цей момент на екран, особливо якщо це «основна механіка» з якою прийдеться «працювати» — нафіг
    * гра без ПвП де воно само проситься (привіт Skull & Bones)
    * попередня версія гри від цих розробів була сира або закинута, а якщо ще й з купою платних DLC
    * сира бета за декілька місяців до релізу (якщо не змогли пофіксити обмежений набір контент, шо вже казати про всю гру?)
    * ембарго на рев’ю до дня релізу замістьрозсилання копій на огляд всім бажаючим, обмеження списку рев’юверів, «10 з 10» від невідомих медіа у трейлерах, забагато хайпу але з нарізками геймплею лише від розробників
    * анонс за декілька років до релізу — для розгону хайптрейну за рік-два до релізу
    * постійні переноси — або команда розробників не усвідомлює масштабів проблем, або ж не може переконати менеджмент — значить або все одно релізнуть сире, або менеджмент примусить це зробити рано чи пізно — таке звісно утримує від покупки на релізі, пограти то через пару років на розпродажу можна, якщо воно виявиться таки норм, але зазвичай воно того не варте
    * гра намагається в дуже багато жанрів, але жоден не доводить до чогось адекватного — нафіг

    Підтримав: Kirill Ermakov
  • Від заснування київського офісу Ubisoft до Microsoft та Respawn. Інтерв’ю із Software Engineer з 20-річним досвідом в геймдеві

    О, які люди. Привіт з CrazyHouse) круто знати шо у тебе все вийшло

    Підтримали: Sashko Peremot, Taras P
  • Лише 36% користувачів на ПК купують ігри за повну вартість — дослідження аудиторії

    раніше купляв, зараз вже така бібліотека й стільки релізів на рік, шо в усе фізично пограти немає можливості
    до всього цього докладається ще й погана якість ігор в день релізу, що «гальмує» покупку в перші тижні-місяці, а далі хайп спадає й вже забуваєш шо хотів купити, бо вже вийшло нове. тому висить пару років в вішлісті стіму, допоки не попадає під фільтр «75% знижки» й тоді згадуєш.
    Враховуючи 30 річний ігровий досвід, також більшість «ремейків»-ремастерів-чергових «нумерів» з мінімумом іновацій — частіше думаєш «а не перепройти мені ото старе» — там вже якість, купа аддонів, й просто ностальжі.
    ну й плюс знання шо до наступного розпродажу в стімі всього лише 3 місяці — теж не дуже мотивує купляти за фулл прайс.
    хоча мабуть минулого року я купив більше всього ігор за фулпрайс дякувати апгрейду, й досі не все пройшов — дещо поклацав й відклав «на потім після патчів» й так руки не дійшли. тому поспішати цього року майже ні з чим не планую, а все шо хотів вже передзамовив давно (заради економії бо часто передзамовлення дешевше) — все одно в стімі можна завжди зробити рефанд до моменту релізу, й через пару тижнів після нього.

  • Чому Godot Engine проти України: російський вплив на модель управління Godot та Open Source

    перечитай повідомлення нижче а не ігноруй їх в цьому треді й не розвішуй ярлики, люди понаводили контекст тих фраз з яких ти повидирав окремі вирази, й цим геть змінив їх зміст — це 100% маніпуляція

    Підтримав: Ярослав Стащук
  • Чому Godot Engine проти України: російський вплив на модель управління Godot та Open Source

    Можливо тобі подобається «помудрувати» над кодом рушія, відчути себе «альфа» кодером та вихвалятися якимись своїми нібито хардкорними С++ здібностями, замість того, щоб створювати ігри

    я взагалі то не пишу open-source на постійній основі, а якраз пешу пропрієтарщіну за яку добре платять, хехе... та й вже не в тому віці я шо б цим займатися, це справа молодих — у кого дофігіща вільного часу
    але коли лінукс дуплить, чи ще якийсь софт крешає, полізти й зрозуміти якого біса це відбувається — й мати сорци всього цього — це добре, фікшу по можливості, як мінімум для себе якщо не заморочуватись пулл реквестами... та й взагалі вимкнути анальні зонди, якими напханий в пропрієтарний софт, або не мати їх in first place — за оце люблю open-source а не за якісь там ідеали
    та й якраз якщо не заморочуватись pull request — то його не пропустять, й саме тому я знаю шо зазвичай місцеві «царькі» не вмержать... й часто(!) будуть праві, бо я теж не мержу в комерційному «проптієтарному» софті пулл реквести які недороблені й накидані на колінці

    я нічого не хочу приховати, я сказав як є — й так я люблю сидіти на двох стільцях... на всіх стільцях одразу — якщо це мені на користь. а займати позицію фанатіка не люблю. як й бездоказово звинувачувати людей. ви викрутили деякі слова Хуана в потрібну собі сторону, мені це не подобається — це тхне , я херовий код. можливо не треба було цього робити й тоді б не було у мене недовіри.
    не знаю шо ви там переписувались й обіцяли викласти, але я цього поки шо непобачив — ще одна маніпуляція «ой там шось страшне, але я вам не покажу»
    й це знову тхне.
    й взагалі — ок, давайте по принципу «критикуєш? пропонуй!».
    швиденько приклад опенсорс рушія хоча б для 2D на С++ який має такий же поріг входу як Godot, стільки ж туторіалів, зручну скриптову мову, хоча б для швидкого прототипування, й живе ком’юніті у якого можна попитати.
    Й навіть нехай можливо у цього в голові стоять пару самодурів, впертих, а як на мене не дуже то й дурних — у них за плечима написаний популярний рушій, а у вас шо окрім якоїсь «прикрості» шо вас не впустили у внутрішне коло, не дали пхнути кацапа в спину?
    давайте вже покажіть скіки ви пулл реквестів незамержених в Godot створили, ми хоч зрозуміємо шо це все заслужено роздута проблема.
    бо я поки що бачу як ви намагаєтесь перемішати програмування начебто з політикою, от тільки у вас одна політика й нуль фактів по програмуванню. давайте де не хотіли мержити гарний код, не тому шо код поганий — а тому шо ви українець. тобто давайте подивимось шо з професійної точки зору відкинувши всі емоції й будь який офтоп (а будь яка політика — це офтоп, бо люди, країни, нації не вічні, на відміну від високої культури й детерміністичності програмування).

    просто ви вирішили заканселити дружне доволі ком’юніті (яке нехай й не все задоволенно як воно йде, але як я вже писав — через це проходять — рано чи пізно з’явиться герой на білому коні з купою вільного часу, візьме оце лайно й перепише й пофіксить баги — й ком’юніті о диво легко перескочить), й також ви намагаєтесь обісрати всіх підряд в Godot із-за якихось лічних сварок з Хуаном. але Хуан — крутий чувак, й мені срати взагалі з високої колокольні які у нього політичні погялди, якщо людина створила шось круте, вона для мене авторітет вже. бо вона вже краще 99.9% населення цієї планети, й тим паче тих хто ніхера не створив й може лише скаржитись на жеття — тисячі таких, особливо в цій країні. шо шо а нити як нам всі заважають, й які ми гарні й хороші, й от би ми дорвалися до влади ми би ух... оце я все знаю й бачу майже щодня. бачив таке багато років на галерах таких нитиків тоннами — манагери погані, кліенти ідіоти й одні вони такі в білому плащу, не можуть нормальний пулл реквест тестами покрити, зато нити півгодини в курилці чи написати пост на ***аному на 20 сторінок — на це в цих «обісраних лицарів» час є. Генії невизнані одним словом, от би показали які вони круті, тіки руки їм всі тримають.

    а ще ви напхали купу лого годота, й жодної навіть фотки хуана чи з ким ви там сралися. шо б так би мовити героїв знали в обличчя. у вас в профілі лінкедін немає жодної української кампанії в якій ви працювали. зато є російська мова :) я навіть не можу знайти з ким ви працювали, шо б попитати в цих людей шо ви за людина й чи ви не черговий засланий козачок.
    й якщо ви готували свій «лонгрід» для західної аудиторії — то якого біса ви його розмістили на сироварні? дуйте он хоча б на реддіт. а ну так — там вас швиденько перепровірять тисячі фанатів годот, й знайдуть всі нестиковочки в момент.

    Підтримав: Ярослав Стащук
  • Чому Godot Engine проти України: російський вплив на модель управління Godot та Open Source

    лівацьке «світле майбутнє»

    я взагалі то про зручність розробки, й можливість пофіксити баги — бо дочекатися фіксів ... можна й не дочекатися короче
    бо я не знаю як ти фіксиш баги в пропріетаршіні — ні, ну звісно можна в дізасм й хекс редагування — але займає купу часу, й не завжди легально
    а так — я скоріше центріст, країні лівацькі як й країні правацьки погляди — це крайність, а «що занадто — то нездраво».

    Передай Арестовичу «Привет»... Що ти взагалі в біса мелеш? Це тобі напевно Ларестович разом з Алтиніною промили мізки, ніяк інакше.

    хто це? шо за треш ти взагалі дивися, припини.

    Підтримав: GameDevWeirdo
  • Чому Godot Engine проти України: російський вплив на модель управління Godot та Open Source

    Я таких фанатиків Godot бачив багато

    лулз... не користуюсь Godot, я UE dev :) був час коли я обирав рушій й трохи поколупався в ньому, не більше... так само як й в Unity, RPGMaker, Lumberyard, etc.
    зараз би користуватися цим сирим рушієм для комерційних проектів ))))
    але я «фанатик» опенсорса, й можливості зібрати рушій з сорців, якщо виникне потреба шось поправити, й трохи поколупався в ньому й стані — побачив лише те про шо я написав, ручне керування «ком’юніті проектом», бачив таке й на інших проектах — ситуація не унікальна лише для Godot рушія.
    й це якраз критика цього проекту, але все інше висосано з пальця.
    зараз би канселити всі проекти, особливо опенсорс, де є русня. давайте вже писати свій болгенос чи українську соціалку... бо виявиться шо такого софта просто море — й якщо перестати їм користуватися — вийде шо майже нічого й немає на ринку

    реально погрожувати насиллям за критику Godot.

    ти настільки зациклений що навіть не розумієш шо це не за критику godot, а за те шо ти всіх хто тут тобі накидав на воротник — обізвав росіянами й фанатами рашки. ідіотів шо автоматично розвішують ярлики треба ***дити ногами, поки вони не почнуть нормально сприймати критику.

    Підтримав: Ярослав Стащук
  • Чому Godot Engine проти України: російський вплив на модель управління Godot та Open Source

    А за оце “The comments section mirrors the points I made in my article. A good chunk of the comments is from those waiting for Godot, russian apologists, or russians themselves. ” в своєму тві висері в реалі можна отримати по пиці.

  • Чому Godot Engine проти України: російський вплив на модель управління Godot та Open Source

    Чергова історія про Дон Кіхота й його боротьби з млинами.
    Й хоча дійсно у спільноті Godot виникають проблеми, як і у більшості open-source проектів без чіткого workflow, де існують «власники», які одноосібно апрувлять pull requestи, що як вперті мастодонти, але й впертість ця не просто так — це досвід, бо не можна лупити все без розбору, треба дотримуватись якості — інакше проект поглине під багами, власне це вже сталося — а дебажити ніхто не хоче.
    Тим не менш, багато pull requests справді мали бути відхиленні через явну непрофесійність комітерів, низьку якість коду, відсутність тестів і т.д. Бо хто потім то криве одоробло буде фіксити. Х**к х**к й в продакшен, плавали-знаємо.

    А ті, хто нарікають на повільний розвиток Godot, могли б краще витратити час на фікси багів, замість того щоб писати поеми або займатися монетизацією цього явища через травлю в YouTube (кажуть що піклуються про спільноту, але монетизацію на відео не вимикають — або труси вдягніть, або хрестик зніміть). Я впевнений, що будь-який умовний форк 4.0+ з фіксом стабільності й фіксом найпоширених багів швидко міг би обігнати оригінал за популярністю, що б змусило замислитися й залити ці зміни з форку в upstream.

    А щодо цієї зумерської моди канселити все, що їм не подобається, і намагання заробити собі ім’я на хайпі — це вже дійсно дратує.
    Й ладно це був би closed-source, але ні — це open-source.
    Не подобається — закасай рукави та вперед, весь open-source саме так і був зроблений.
    Коли бачиш, що хтось лажає — берись до справи, а не починай «кістки полоскати».
    Саме тому майже не маємо популярних українських open-source проектів: де два українці — там три гетьмани, які будуть чубитися до кінця світу, як правильно треба, замість того, щоб хоч щось зробити. Бо ми ж не раби, раби не ми, так? Хай ото вуйко Хуан все пофіксить, поки ми йому **** на воротник накидуємо? Так? Так? (princess Leia meme)

    Я вже мовчу шо паплюжиш всіх українців, створюючи образ якоїсь білки-істерички шо носиться з Україною як з писаною торбою.

  • Чи працювали б ви в компанії, що озвучує суму вашої зарплати публічно?

    в Швеції це все відкрито на рівні країни. про який саме «пристойний адекватний соціум(!)» ви казали в своїй промові? при тому навіть профіля лінкедіна немає

  • Художник протягом року будував місто в Blender і показав результат на відео

    Коли немає грошей купити City Skylines :) а є лише безкоштовний Blender ))))

    Підтримали: Eugene Fides, Svitlana Burchak
  • Навіть після додавання локалізації половина українців продовжила грати Cyberpunk 2077 російською мовою

    ну воно свого часу вартувало, зараз же подивився Ted Lasso , й не уявляю його ні на якій іншій мові в перекладі — бо ту гру слів не перекласти, або вставляти якісь «свої» жарти, або кіно просто втратить половину сенсу

← Сtrl 123456...21 Ctrl →