web-engineer at delodi
  • Страну покидают опытные специалисты: результаты релокейт-опроса

    Точно знаю, що не можна отримувати страхування від безробіття — по-перше, треба повідомляти про наміри залишити територію Німеччини, по-друге, є обмеження на термін перебування поза межами. Але це страхування — це 75% від зарплатні за останній рік, і платиться не більше 6 місяців.

    Не виключаю, що подібні обмеження є й на пенсійні виплати, але чув, що всередині EU наче можна переїжджати. Якщо за 40 років Україна там буде, то... :)

    Підтримав: Volodymyr Kuksynok
  • Страну покидают опытные специалисты: результаты релокейт-опроса

    Усе залежить від розміру страхових платежів, не можна їхати ’туди’ лише зі святою впевненістю, що буде ’не гірше’. ’Там’, як писали в одному треді на доу, людей зі школи привчають думати про пенсію та відкладати/інвестувати. Але я не бачив у жодній статті розділу про пенсійну систему. Хоча ,можливо, неуважно дивився.

  • Страну покидают опытные специалисты: результаты релокейт-опроса

    Ну як вам сказати. 200 євро в Україні та в Німеччині все ж мають різну купівельну спроможність. І вони вполовину знеціняться за 40 років (1.5% інфляція в Німеччині, якщо не помиляюсь). Але я не знаю, може в них це все індексується через деякі проміжки часу.

    Енівей, ці 200 євро — це приблизно вартість комунальних платежів у квартирі, навіть якщо вона буде своєю. Хоча, наскільки мені відомо, ’квартири’ там купляють під здачу. Для себе — будинок.

  • Страну покидают опытные специалисты: результаты релокейт-опроса

    До речі, ніде не бачив обговорення пенсійної системи, крім якогось треду про Британію. А це треба враховувати, бо що більший вік виїзду — то менша пенсія в цій країні. Для прикладу, 8 років внесків у державний фонд в Німеччині — це щось біля 200 євро солідарної пенсії, якщо не помиляюсь. Інформація від берлінця.

    Так що для пристойної старості доведеться купити й здавати нерухомість, або інвестувати.

    А іпотека, хоч і під 3% — це 30-40 років виплат. Хоча кожному своє.

  • О жизни и работе в Дубае — рассказывает украинский дизайнер

    наче не так, але перевірити вже не можи — втратив тред

  • О жизни и работе в Дубае — рассказывает украинский дизайнер

    Ну і, звісно, зворотній бік автомобілізації — у години пік там справжній Пекін. Дорога з Дубаї в Шарджу (±40км) займала 2-3 години, і це максимально з об’їздами заторів. І це при тому, що найширші ділянки автобану — по 8 смуг там

  • О жизни и работе в Дубае — рассказывает украинский дизайнер

    Не так довго був саме в Дубаї, але загалом враження від ОАЕ — країна, зроблена для автомобілів. Хайвеї на 5-8 смуг, парковки скрізь, вузенькі або відсутні тротуари. Можливо, якщо не рухатись далі, ніж район проживання, то метро підійде. Не їздив на ньому, на жаль, але на тріпедвайзорі писали, що метро скоріше розважальне — багато станцій і мала відстань між ними. Авто дешеві — ціни як у США. Податків немає, бензин по 15 гривень, парковки недорогі. Так що сенс у машині точно є.

  • О жизни и работе в Дубае — рассказывает украинский дизайнер

    Після тижневої відпустки в ОАЕ та накатаної тисячі кілометрів всіма сімома еміратами, залишився позитивно шокований тим, як ці люди змогли не зкурвитись із такими великими грішми, а збудувалися посеред пустелі, і ще й настільки маштабно.

    Найбільше вразила турбота про пішоходів — 95% всіх переходів або регульовані, або з лежачим поліцейським, або вище рівня дороги. Ну й культура на дорогах вища за українську, але це завдяки камерам, можливо

    Підтримав: Sergey Sheshenya
  • Обзор ІТ-рынка труда: Сумы

    Непогано. У нас є аеропорт, але від нього фактично лише назва залишилась, і майже нема надій на відновлення його роботи.

    Підтримали: no name three, Oleksandr Savchenko
  • Обзор ІТ-рынка труда: Сумы

    Ого, до чого технології дійшли, не знав навіть, що так можливо. Це авіасполучення входить у ціну квитка? Чи летіти спершу в Київ за 2к, а потім куди треба?

  • Обзор ІТ-рынка труда: Сумы

    я без фанатизму доїжджаю за 3.5 години до Борисполя, батько за 3. Не 40 хвилин міською електричкою, але доволі прийнятно. З Одеси чи Дніпра складніше добиратись до головного авіахабу країни

  • Обзор ІТ-рынка труда: Сумы

    У місцевих конторах або ±$600 ставка, або погодинний рейт $7-10. Якщо хтось працює дистанційно чи на апворку, то зарплатня на рівні середньої київської (знаю пару мідлів із 2-2.5к і синьора з 3.2к, найбільша зп з мені відомих). Статистика на доу, як тут уже писали, не дуже репрезентативна.

  • Обзор ІТ-рынка труда: Сумы

    Напишу, хоч мене ніхто й не питає особливо.

    З точки зору релокейту в Суми — тут, звісно, робити нічого, хіба приїхати зі своєю роботою. Але з іншого боку, якщо ви вже тут, то це гарне місце для того, щоб відкрити локальний офіс для своєї компанії, запропонувавши зарплатню у 2-3 рази вище місцевого ринку.

    З точки зору людини, яка тут народилась, прожила 20 років і родичі якої компактно розташовані в передмісті Сум та навколишніх селах — тут можна комфортно жити. Особливо, якщо працювати не на місцевих аутсорсерів. Зараз наведу трохи цифр.

    — оренда квартири з автономним опаленням та несовковим ремонтом — 4к гривень (знайомий недавно зняв таку, не знаю, правда, скільки кімнат, скоріш за все одна);
    — вечеря на двох у ресторані — 250-350 гривень;
    — вартість квадратного метра житла — 10к гривень;
    — стрижка в барбершопі — 200 гривень;
    — дорога від моєї квартири до офісу в центрі — 6 хвилин на авто і 25 пішки через парк;
    — дорога від батьків з села у центр міста — 20 хвилин;
    — 1км таксі — 4грн, мінімальний тариф — 25грн.

    Отже, до переваг я би відніс:

    — невеликий розмір міста;
    — відсутність заторів;
    — дешевшу вартість життя порівняно з Києвом;
    — наявність певної кількості торгівлі та розваг (кілька представників великих мереж — Сільпо, Епіцентр, Планета Кіно, McDonalds, шмоткові та парфюмерні магазини — це є, на жаль, не в кожному маленькому обласному центрі);
    — Сумська область — одна із, здається, семи профіцитних регіонів країни, тому з часів запровадження децентралізації бюджетів тут почали наводити лад із дорогами, тротуарами, дворами та громадськими проектами.

    Але, боюсь, недоліки відлякнуть більшість мешканців столиці:

    — майже повна відсутність громадського транспорту (всраті маршрутки РУТА по 4 гривні з плаваючим розкладом та 30 тролейбусів не можна ж назвати справжнім громадським транспортом);
    — невдоволений попит на ринку житла дозволяє ’забудовникам’ робити страшні речі — погугліть ’новострои Сум’ та жахніться з більшості побаченого;
    — мало офіційних дилерів авто, тому на ТО люди на маздах, вольво та німцях їздять у Київ, а ремонт чогось складнішого за кіа спортедж, фактично, здатна здіснювати лише 1 СТО в місті;
    — багато де немає нормальних доріг та відливів для води, тому в осінньо-весінній період від бруду ваше авто виглядатиме, наче ви шериф у якомусь невеликому бездоріжньому каунті;
    — гордість міста, Сумихімпром, іноді чадить так, що найближчі до нього спальники задихаються;
    — крім євроремонту в нас є Євродвір та Євробазар (і Євробазар-2 віднедавна);
    — низька політична та громадська активність (хоча для когось це навпаки може бути перевагою).

    Написав це все й дивуюсь, як я досі тут живу та чому повернувся з Мюнхена (насправді ні, люблю Суми, а також те, що місто все ж еволюціонує та змінюється на краще).

    Коротше, якщо ви простий хлопець із села (як я) і маєте авто та алергію на столичні затори, то в Сумах вам сподобається.

  • Обзор ІТ-рынка труда: Сумы

    Елементарно — 1 більше за 0. Перша місцева айті-подія відбулась роки 2 тому, до цього не було нічого зовсім. Ну і 200-300 випускників щороку (з яких добре, якщо 50 працюватиме за спеціальністю)

    Підтримали: no name three, Oleksandr Savchenko
  • Жизнь и работа в США: о переезде, ценах и стоимости проживания

    Дякую за статтю! Завжди цікаво було взнати про США «з перших рук».

    До речі, дивився відео з Манхеттена і не побачив поганих доріг (у нашому, українському розумінні).

    А щодо частини про ДАІ (може це хтось уже написав за той час, поки я набирав текст):

    Еще один позитивный момент на дорогах — это отсутствие нашего «любимого» ГАИ. Полицейские не останавливают машины, если они не в розыске и не нарушили ничего

    в Україні тепер так само — ДАІ розформовано, їхні функції частково виконує патрульна поліція (оформлення ДТП, запобігання порушенням). Зупиняють теж сиреною, «палички» в минулому. Але радарів у них я поки не бачив — для цього в нас збираються поставити камери спостереження за трафіком — детектуватимуть перевищення швидкості та порушення правил обгону/стоянки, з відправленням штрафів поштою.

  • Плани РФії відносно українських фахівців

    Схоже, у вас дуже сильна віра в майбутнє нашого пенсійного фонду та солідарну пенсійну систему взагалі

  • Плани РФії відносно українських фахівців

    Та хай їдуть, може хоч менше нитимуть на доу на тему того, яка кругом зрада і як погано жити в Україні.

  • Жизнь и работа в США: об американском менталитете и адаптации в обществе

    пишеться з однією літерою «м»

  • Жизнь и работа в США: об американском менталитете и адаптации в обществе

  • О рейтах

    скажу за Суми, у одного рейт 600 гривень за годину, інший назвав суму 350 доларів за день

← Сtrl 123 Ctrl →