Хороша стаття та дискусія, яку вона тригернула. Дякую!
З усього цього я роблю висновок, що українським інді розробникам дуже не вистачає площадки для апробації своїх проектів задля отримання порад та фідбеків. Я бачу, всі живуть в своїх бульбашках та займаються розробкою майже наосліп.
Інді сцена на ГГ, та інді фестиваль — це хороші ініціативи, але їх замало. Тут потрібно щось на кшталт itch.io та Reddit, де можна викласти своє творіння (чи просто оформлений пітч) задля отримання ранніх відгуків спільноти. Можливо на ГГ потрібно ініціювати щось на кшталт Game Roast з DevGamm...
Дякую за статтю та дискусію що вона тригернула в кометах!
Мій висновок із усього цього — українському інді геймдеву вкрай не вистачає середовища для апробації своїх проектів: показу прототипів та отримання якісних фідбеків — кожен робить своє на одинці у своїй бульбашці.
Дякую! Чудова стаття про шлях розробки. Ваша демка чудова та гра у своєму мінімалізмі виглядає цікаво. Додав у вішліст)
Дякую за розлогий аналіз результатів. Ви молодці, що дотягнули проект до релізу! Цей досвід безцінний!
Для мене ваша нова ідея чимось перекликається із взаємодією гравців у «Among us». Я думаю, що з цього можна зробити цікаву кооперативну гру із упором на комунікацї в команді. Успіхів вам із новим проектом!
Я грав, і розчарований цілісністю продукту. Якщо 3д арт та код працюють непогано, то геймдизайн, нарратив, UX/UI — дуже сирі та невідполішені — місцями на рівні прототипа, а не демки.
Демка — це про сконцентровану демонстрацію ігрового досвіду основної гри. Після проходження, я так і не зрозумів «про що ця гра» та «чим вона особлива».
В мене склалася думка, що з того у що я грав можна скласти хорошу гру, технічно та артово, але для цього потрібно найняти потужну команду геймдизайнерів, наративщіків, ux-ерів, та поставити над ними досвідченого продюсера/креативного директора.
Я думає це має бути щось на кшталт окремого розділу: Інкубатор Ігор. Там кожен учасник спільноти може створити сторінку гри для тесту, додати опис, білд (лінк на білд на зовнішньому ресурсі), міні-форум (як тут з фідбекками) з фідбеками та порадами.
Чому не просто itch.io або steam — бо там немає спілкування, а гравці що просто проходять мимо не дадуть хорошого професійного фідбеку (більшість демоверсій ігор майже не має відгуків). На DOU ж теоретично вже тусуються розробники і вони можуть дати більш професійний фідбек, або навіть зацікавитись та приєднатись до проекту.
Ну і до цього треба додати живий формат презентації та розбору пітчу гри наприклад на GG. (Це вже фактично майже менторський формат, в якому старші колеги допомагають молодшим розвиватись.)