Product marketing manager в Genesis
  • Я не хочу переїжджати до мами. Дайте пораду, як потрапити в геймдев

    Мені зараз 23, і я відчуваю, що буду з тою самою проблемою. Мрію про геймдев і геймдизайн зі школи, поки що є тільки напрацьовані концепції. Можу хіба що поділитись своєю історію, коли шукав роботу маркетологом (я думаю вона доволі схожа). Ринок маркетингу також дуже сильно перегрітий, і допомагає лише не здаватись і продовжувати пробувати. Я робив тестове за тестовим, проходив співбесіду за співбесідою, допрацьовував CV, і намагався на ходу допрацьовувати прогалини які мав з точки зору досвіду. І врешті решт — це дало свої результати, я потрапив на ту позицію, яку хотів, і зараз дійшов до розробки власного мобільного продукту з власною командою, з надією отримати інвестиції. І щось мені підказує, що тут шлях буде доволі схожий.

    Це я до чого, не зупиняйтесь, показуйте реальні ідеї і знання роботодавцям, і будьте чесним на співбесідах, бо в компаніях також працюють люди, і у вас обовʼязково все вийде!

    P.S: якщо ви надумаєте робити свою гру — я залюбки б долучився в ролі маркетолога/Product manager-a, можу на цілкой волонтерській основі) Бо геймдев — це місце для людей, які вірять в ідею і вірять в те, що вони створюють.

    Успіхів!

  • Топік для порад початківцям (і не тільки) у GameDev

    Дуже вам дякую!

    Підтримав: Andrii Mykhailenko
  • Топік для порад початківцям (і не тільки) у GameDev

    Всім привіт! Я повний beginner в галузі game development, проте обожнюю ігри і тепер хочу створити свою (звичайно типовий початок для історії кожної другої інді-студії на одну людину :)

    Хочу запитати, можливо хтось може порадити матеріали по створенню стратегій? Який рушій обрати?

    Або може хтось міг би поділитись досвідом? Хочу створювати саме стратегії, оскільки найбільше в них зацікавлений і маю велику надивленість як гравець

    Буду дуже вдячний за будь які поради!)

    Підтримав: Andrii Mykhailenko
  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Привіт) Я маркетолог, який дуже хоче потрапити у геймдев. Маю досвід роботи вже близько 1.5 року. Маю знання з user acquisition, маркетингу мобільних ігор, продуктових метрик та трохи з геймдизайну. Готовий долучитись до якогось проекту в якості маркетолога / починаючого геймдизайнера або PMM.

    Контакти для зв’язку — LinkedIn — www.linkedin.com/...​n/anton-salata-872b25225

    Буду радий допомогти у розвитку ваших проектів, оскільки зацікавлений в першу чергу в практичному досвіді роботи в геймдеві)

  • (Розіграш завершено) Розкажіть про свого улюбленого персонажа з відеоігор. Розіграш книги «Створення персонажів для індустрії розваг»

    Особисто мій улюблений персонаж — Артур Морган з Red Dead Redemption 2. Я не знаю чи колись створювали такого неоднозначного і глибоко персонажа як він. До кінця гри ти буквально проживаєш його історію і починаєш відчувати його сумніви і докори сумління. Ну і звісно — повністю весь сюжет — це щось неймовірне. Чого вартує лише те, як він спілкується зі своїм конем «Mma boy».

  • Моя перша гра. Dosojin — Story of the curse

    Привіт! Крута робота! Маю декілька коментарів після 15 хвилин гри (я не прям експерт тому кажу просто як гравець):
    1. Я б зробив текстові вставки трохи більшими, тому що на смартфоні їх важко побачити, особливо в темряві
    2. Мені чомусь здалось, що кнопка удару спрацьовує незавжди, наче анімація не програється кожен раз
    3. Хотілось би можливість подивитись трохи нижче, бо коли хочеш стрибати — незавжди видно чи прірва внизу чи земля, можливо варто трохи підняти горизонт)
    4. Зловив маленький баг буквально на першій рухомій платформі — я почав рухатись на ній, а потім мене відкинуло назад і я впав у воду

    Дуже подобається стиль мальовки)

    А взагалі супер! Якщо потрібна буде допомога в оформленні сторінки в сторі, або будь-якій маркетинговій підтримці — звертайтесь, з радістю допоможу чим зможу, бо сам вже довго мрію почати шлях в геймдеві)