Всім привіт! Я повний beginner в галузі game development, проте обожнюю ігри і тепер хочу створити свою (звичайно типовий початок для історії кожної другої інді-студії на одну людину :)
Хочу запитати, можливо хтось може порадити матеріали по створенню стратегій? Який рушій обрати?
Або може хтось міг би поділитись досвідом? Хочу створювати саме стратегії, оскільки найбільше в них зацікавлений і маю велику надивленість як гравець
Буду дуже вдячний за будь які поради!)
Привіт) Я маркетолог, який дуже хоче потрапити у геймдев. Маю досвід роботи вже близько 1.5 року. Маю знання з user acquisition, маркетингу мобільних ігор, продуктових метрик та трохи з геймдизайну. Готовий долучитись до якогось проекту в якості маркетолога / починаючого геймдизайнера або PMM.
Контакти для зв’язку — LinkedIn — www.linkedin.com/...n/anton-salata-872b25225
Буду радий допомогти у розвитку ваших проектів, оскільки зацікавлений в першу чергу в практичному досвіді роботи в геймдеві)
Особисто мій улюблений персонаж — Артур Морган з Red Dead Redemption 2. Я не знаю чи колись створювали такого неоднозначного і глибоко персонажа як він. До кінця гри ти буквально проживаєш його історію і починаєш відчувати його сумніви і докори сумління. Ну і звісно — повністю весь сюжет — це щось неймовірне. Чого вартує лише те, як він спілкується зі своїм конем «Mma boy».
Привіт! Крута робота! Маю декілька коментарів після 15 хвилин гри (я не прям експерт тому кажу просто як гравець):
1. Я б зробив текстові вставки трохи більшими, тому що на смартфоні їх важко побачити, особливо в темряві
2. Мені чомусь здалось, що кнопка удару спрацьовує незавжди, наче анімація не програється кожен раз
3. Хотілось би можливість подивитись трохи нижче, бо коли хочеш стрибати — незавжди видно чи прірва внизу чи земля, можливо варто трохи підняти горизонт)
4. Зловив маленький баг буквально на першій рухомій платформі — я почав рухатись на ній, а потім мене відкинуло назад і я впав у воду
Дуже подобається стиль мальовки)
А взагалі супер! Якщо потрібна буде допомога в оформленні сторінки в сторі, або будь-якій маркетинговій підтримці — звертайтесь, з радістю допоможу чим зможу, бо сам вже довго мрію почати шлях в геймдеві)
Мені зараз 23, і я відчуваю, що буду з тою самою проблемою. Мрію про геймдев і геймдизайн зі школи, поки що є тільки напрацьовані концепції. Можу хіба що поділитись своєю історію, коли шукав роботу маркетологом (я думаю вона доволі схожа). Ринок маркетингу також дуже сильно перегрітий, і допомагає лише не здаватись і продовжувати пробувати. Я робив тестове за тестовим, проходив співбесіду за співбесідою, допрацьовував CV, і намагався на ходу допрацьовувати прогалини які мав з точки зору досвіду. І врешті решт — це дало свої результати, я потрапив на ту позицію, яку хотів, і зараз дійшов до розробки власного мобільного продукту з власною командою, з надією отримати інвестиції. І щось мені підказує, що тут шлях буде доволі схожий.
Це я до чого, не зупиняйтесь, показуйте реальні ідеї і знання роботодавцям, і будьте чесним на співбесідах, бо в компаніях також працюють люди, і у вас обовʼязково все вийде!
P.S: якщо ви надумаєте робити свою гру — я залюбки б долучився в ролі маркетолога/Product manager-a, можу на цілкой волонтерській основі) Бо геймдев — це місце для людей, які вірять в ідею і вірять в те, що вони створюють.
Успіхів!