Дякую за таку обширну відповдь! Якраз за декілька годин виповниться 18, думаю чим швидше відкрию веб-сторніку гри, тим буде краще.
Привіт! Дякую за відгук!
Багато людей вже нажалілось на керування, тому найближчим часом підберу вдалий коефіцієнт тертя. І так, хоча гра виглядає досить милою, якщо дивитись на графіку, але її складність дитячою точно не назвеш :) Я сам не можу пройти останній
Дякую за відгук. Так, персонаж спочатку розганяється і не одразу тормозить. Це задумувалось як поведінка слайма, але бачу, що багатьом не надто зручно керувати слаймом з такою логікою переміщення. Не планую на зовсім забирати тертя і тормозіння, але тепер точно збільшу коефіцієнт тертя, щоб слайм швидше розганявся і зупинявся.
Дякую за поради, особливо щодо діалогів з слаймами. Ніколи не задумувавсвя про це, але звучить досить логічно. Боюсь що швидкість міняти не вийде, бо вже готово 35 рівні, багато з яких проходяться досить довго (останні можна годинами проходити). Якщо змінювати максимальну швидкість, то прийдеться і всі перешкоди звужувати або взагалі міняти рівні... Щодо умов для зірок теж звучить логічно, було б добре взагалі добавити вкладку з допомогою чи щось таке, де б писало всі правила, що стосуються геймплею.
Ще раз дякую!
Ну я ніби сам не дуже старий і до молодих, а може й юних, відношусь) Можете поділитись своїм тікток аккаунтом з грою? Було б цікаво поглянути і на гру, і на аккаунт
Дякую за пораду. Бачив на статті дворічної давності (kutok.io/..._na_platformi_steam_-1cc0), що якщо правильно все налаштувати, то за покупця з України треба буде віддавати 10%, а з США — 30%, а ви говорите про 18%. Проте це було 2 роки тому і скоріше за все з того часу багато чого змінилось. Якщо у вас був досвід публікування гри в Steam за минулі пару місяців, то був би вдячний, якби ви ним поділились.
Ще раз дякую!
Викладав у реддіт r/godot коли вийшла бета версія, але якось толку не вийшло з того. Вчора бачив таку цитату: «Просувати гру треба не на гейм девелоперам, а власне гравцям». Думаю це ключ до початку просування. Треба буде спробувати на сабредітах r/indiegaming і тд. Щодо твітера теж треба буде подумати. Ніколи ним не користувавсвя, але бачу таку тенденцію, що в Україні він стає все більш популярним.
Велике дякую за приємні слова! Востаннє чув відгук на свою гру ще півроку тому з виходом бета-версії, а тут така приємність) І було дуже любо чути слова про цілеспрямованість, а то останнім часом почали опускатись руки. Фіча з стрибком є фічею, хоча для чого — не знаю. Це виправити легко, але не бачу сенсу в цьому. В наступних рівнях обмежувати стрибок буде трохи жорстоко, бо далі гра більше змахує на Geometry Dash за складністю.
Мені батько теж порекомендував поки ФОП не відкривати. А якщо все піде добре і руки дійдуть до наступних прожктів, то тоді можна буде відкривати.
Велике дякую за поради і відгук! :)
Зрозумів. Давно думав про відкриття ТікТок аккаунту для просування, тим паче що зараз багато хто спеціально підтримує укарїнський інді-геймдев. Просто чомусь ніяк руки не доходять, хоча давно пора. Просто я сам не блогер і ніколи не займався веденням якигось сторінок, окрім особистих. Дякую!
Дякую!)