дякую за поради!
раніше мене драйвило відчуття того, що я щось усвідомив і зміг реалізувати. і потім ходив довольний тиждень. зараз — не знаю, втратив бажання прям сильно вчити щось, а гроші з своєї гри я не заробляв. вона вся безплатна і без реклами. а досвіду роботи очевидно немає, один раз взяв офер на фрілансі, але відмовився, бо замовник неочікувано змінив завдання і вони були для мене заскладні, щоб встигнути до дедлайну.
ну я власне шанс потрапити закордон втратив вже. вчусь в Івано-Франківську. не сказав би, що сильно жалію, але напевно рано ще робити висновки про це. та і нема з чим порівняти
дужу дякую! так і поступлю!
це насправді ще більше демотивує інколи. таке враження, що якщо я все-таки вибрав не той напрямок (мова про геймдев), то я вже втратив свій золотий шанс почати раніше за інших
щодо джемів, я не зовсім розумію, як вони взагалі працюють. мені важко уявити, щоб я сів і за тиждень створив гру, особливо якщо є вимога на сюжет/графіку або інші не зовсім технічні складові. я можу за тиждень сісти і написати пару тисяч рядків, але щоб створити гру... вже десь у іншому місці відповідав, що мені для цього явно потрібна команда
цей геймджем, що ви кинули, якраз більше про сюжет і тд :)
дуже дякую за коментар!
цікаво, а чому так вважаєте? у мене склалось враження, ніби роботу в геймдеві знайти досить складно
дуже дякую за таку відповідь! ви мене навіть трохи надихнули :)
щодо джемів, я не зовсім розумію, як вони взагалі працюють. мені важко уявити, щоб я сів і за тиждень створив гру, особливо якщо є вимога на сюжет/графіку або інші не зовсім технічні складові. я можу за тиждень сісти і написати пару тисяч рядків, але щоб створити гру... вже десь у іншому місці відповідав, що мені для цього явно потрібна команда
думаю, що всі хочуть завматись всім, чим їм цікаво займатись. просто здебільшого такий стиль не приведе кудась. те, що мені найцікавіше — це математика і кодинг.
я б скоріше хотів знайти роботу в геймдеві, але перед цим створити якісь свої, може й навіть некомерційні, ігри. це і для резюме гарно б підійшло, і для досвіду. але це вже дуже довгострокові цілі, поки не бачу ніяких конкретних орієнтирів до них
я розумію, що багатьом живеться набагато гірше, ніж мені)
з грошима теж проблема, я за останні 3 роки спроб розробки ігор заробив рівно нічого, все робив просто на ентузіазмі і бажанні розвиватись. я б взагалі не сказав, що в мене є хоть щось від бізнесмена і маректолога, і це дуже погано. мені б більше підійшов варіант приєднання в якусь команду, де я б займався суто своєю справою.
дякую за поради!
давно мрію про маленьку команду в межах свого міста. тільки мені бракує навичок комунікації, я трохи сором’язливий. це конкретний мінус, буду старатись працювати над цим
дякую! це хороша порада. я завжди думав, що мені потрібно бути хоча б на рівні «нижче середнього» у всьому. просто на разі в мене команди немає і у своїй грі всім займався я. впринципі останнім часом я тільки й займаюсь темами, що цікаві мені. просто з’являєтсья відчуття вини за те, що я не можу зайнятись чимось, що виходирть за рамки моїх інтересів
думав над створенням девблогу, але я сам по собі не люблю вести такі щоденники. мені б більше було цікаво писати пости на різні тематики на кшталт «навігація в іграх. astar», «генерація шумів» тощо. в мене інколи з’являлась ідея зв’язатись із людиною, яка відповідальна за рубрику «Математика в геймдеві», або самостійно робити пости на таку тематику. дякую!
це так, просто в мене зараз тільки один проєкт завершений проєкт і повертатись до нього бажання взагалі немає) я скоріше жалію, що потратив скільки часу на нього і найближчим часом туда ні ногою, хіба би щось критичне сталось. дякую!
це типу створити більшу проблему, щоб забути про меншу?) я так скоріше стану касиром в маці, а не програмістом. у всякому випадку дякую
Дякую! В Play Store я виклав гру скоріше для галочки, щоб подивитись як воно все виглядає.
В Steam планую публікувати найближчим часом, просто руки не доходять ніяк
Дякую! Так, трейлер теж сам робив, в CupCut) Думав спочатку шукати спеціальну людину, але зрештою вирішив, що і сам справлюсь, хоча до цього нічого такого не монтував.
вийшло оновлення з підтримкою геймпаду! воно правда ще дуже сире, але я вже кинув на перевірку нове оновлення, яке виправляє низку багів з геймпадом. поки не добавив менюшку з описом управління, тому ось коротко:
рухатись можна або на
ні те, ні те не грав) не застав ті часи
Цікава стаття. Настільки я знаю, для генерації печер в майнкрафті використовується 3Д шум Перліна. Якщо значення функції perlin3D(...) є в якигось певних межах (в статті вказано приблизно між 0,45 і 0,55), то в цьому місці генерується порожній блок (тобто кусок печери). Таке застосування Шуму називають «Черв’яками Перліна» (Perlin Worms).