Всі мої знайомі, хто захотів, доїхали до Закарпаття, і ніхто не загріб. Хто хоче — шукає можливості. Значить, не так і хотілося бути разом.
Теж не розумію сімʼї, в яких замість того, щоб поїхати кудись на Закарпаття, якщо дружині страшно, вона виїжджає закордон і вже другий рік «сумує» за чоловіком. Але «чужая душа — потемки», їхнє діло.
достатньо ненависників, які, щойно почувши «не польську», плюються отрутою, тому ми не можемо на людях розмовляти відкрито
поляки дружні та з розумінням ставляться до українців, що говорять ламаною польською
Цікаво, наскільки протилежні враження в людей про одну країну. Можливо, проблема не в поляках?
З дівчиною в нас наразі немає сталих спільних витрат, сенсу в категорії «квіточки-подаруночки» не бачу. Жінки-повії мимо каси, сорян. Не підкажу.
ФОП 3 групи буде замало для таких активностей?
Залежить від ЗП. Ліміт, здається, щось в районі 200к$ в рік. 3 проекти по 5к в місяць все ще норм поміщаються
99 процентів олімпіадники, принаймні з тих які отримують більше 300к, так точно
За останні сорок років таких людей набралося 120 тисяч. От усі вони у фаангах отримують більше 300к
🤦♂️ ти реально в це віриш?
Я всього лиш мимоходом згадав, що поміняв Джип на Шкоду і Шкода набагато ліпше липне до дороги. І тут як понеслося по трубах все оце...)
Дуже цікава аналітика, але пижиться і намагається щось довести в цій ситуації зазвичай тільки аудіст. А я їду як собі їхав.
взяв базу лоу енд версії щоб після гарантії зачіптюнити щоб було як у ауді
Це ти щось сам собі придумав. Сам придумав, сам образився. Після гарантії авто, скоріш за все, буде мінятися.
Спочатку сунеться, потім ззаду починає прискорюватися, я ніби чітко написав.
В Тігуана на 2.0 TSI можна взяти з заводу
ваг дає гарантію на чіповку ?
Я розумію, що тобі складно буває скласти докупи сенс більше, ніж 3 слів, але ти все ж спробуй.
Я би накинув собі прошивку на 245Кс
Але на гарантії якось не комільфо.
З цих двох висловів досить легко зробити висновок, що чіпувати, поки авто на гарантії, я не буду.
І до речі, я втихаря доставив собі в дяді в гаражі Side Assist з OEM запчастинами, бо замовити з заводу зараз чомусь його не можна. Після цього був на оновленні ПО в офіціалів (повʼязаному з системами безпеки якраз), і ніхто нічого не сказав. Може, це один раз так пощастило, але далі буде видно.
«Всі поїхали, і я поїхав» ©️ Насправді повторюся, я так не їжджу насправді, це все художнє перебільшення. Але гіпотетично якщо хтось так їде, то це для того, щоб швидше дістатися з точки А в точку Б. По «Київ-Одеса» теж не всі 110 їдуть.
сесть на хвост на крайней левой означает, что человек хочет ехать быстрее и по правилам хорошего тона надо либо самому ехать быстрее, либо пропустить
Ну власне це те, що відбувається до непристойного часто — я злегка підпираю когось в лівій смузі, з натяком «посунься». Тоді умовний аудіст нехотя сунеться і починає прискорюватися, щоб не відставати. Їде так пару хвилин, потім заспокоюється і починає їхати зі своєю попередньою швидкістю.
Пробував дочитувати до кінця?
Але на гарантії якось не комільфо
Але рандомна цитата з рандомного джерела — це, безумовно, аргумент, достойний рівня анонімного троля на доу 🙃
DSG DQ381, канєшно, помре від такого навантаження.
Звісно, в двохлітровому бензиновому двигуні в Шкоді масло спалюватиметься серйозніше, ніж в такому ж в Ауді — 4 кілечка цілющі ж бо)
Судячи з того, як часто вибирають барабанисті ауді замість напакованих шкод в ту ж ціну, то так, багато хто не в курсі.
Аналогія некоректна. Якщо це бригадир, з яким ми до цього не спілкувалися, то звісно зустрінуся вживу, пробʼю по базах і колишніх клієнтах. Якщо це бригадир, з яким ми пʼятий обʼєкт доробляємо, то телефону/мила/голубів цілком достатньо.
Зідзвони на роботі зазвичай відбуваються між людьми, які вже довгий час працюють разом і не мають цілі один одного надути.