просто карук в базі — 35к.
База шкоди і база ауді — дві великі різниці 🙂 Мені непринципово база чи не база, головне, щоб було все, що мені треба.
навіщо ж стільки переплачувати тільки за шільдік?
Чому ж за шильдик? Форм-фактор «універсал підвищеної прохідності» не особливо популярний. З адекватних знаю тільки Audi Allroad, Volvo Crosscountry, Volkswagen Alltrack і Skoda Scout. Власне, серед них і вибиратиму, скоріш за все. Ну і все-таки Quattro технологія у Audi своя, наскільки я знаю, нею вони зі Шкодами всякими не діляться. Тому основний вибір між Ауді і Вольво.
я чогось подібний дискурс чув виключно зі сторони шкодоводів )))
Шкодоводи зазвичай стверджують, що у них в авто є все необхідне без переплати за шильдик. Власне, в мене ззаду на Карокові навіть наклейка йшла «Skoda — Wszystko co ważne» 😄
В Польщі вони в основному в базі і катаються. Ну і база Audi — це не так і погано 🙂
Загалом, цей тред розвинувся досить дивно. Не маю нічого проти Audi загалом і A4 конкретно, навіть думаю наступним авто брати A4 Allroad Quattro 45TFSI, тільки подивлюся на наступну генерацію Superb, яку от-от мають представити. Може, Superb Scout розгляну.
Але тут набігли проповідники «Ауді — це справжній преміум», яких ні разу не цікавить, що останні років 5 все, що робить VAG, — це переклеює шильдики на своїй платформі MQB, і які ніяк не можуть повірити, що «якась Шкода» тримає трасу не гірше сусідів по концерну.
В тебе завжди буде відмазуа — їхав зі швидкістю потоку.
І що, спрацьовувала в когось колись така відмазка? 🙂
Навігацію не завжди вмикаю, але вейз на екрані авто відкритий. Він все одно бачить, що ти їдеш, і повідомляє, що відбувається попереду.
І яку різницю в компактний Тігуан привносить А2, окрім +5см колісної бази?
Це логічне розділення в спільній лінійці VAG — T-Roc, потім більший Karoq і потім ще трошки більший Tiguan, і далі вже Kodiaq і Tiguan Allspace. І не відбувається канібалізації ніякої.
В гуглмепс, на жаль, і досі відсутня та соціальна складова, що є у вейзі. А телефон в машині і так на шнурці для CarPlay (безпровідний мені не подобається, як працює), так що якогось особливого впливу на акум я не помічав.
Кодіак — це Тігуан Олспейс. Добрий вечір.
90 миль на годину
Тобто ти в США? Весело, як на Шкоду накидаються люди, які востаннє її в очі в минулому столітті бачили 😅
Насправді ця теорія про захисний щит зі шкоди попереду дуже цікавий, але для цього треба їхати з дистанцією метрів 5, а то й менше. В іншому випадку автоматичні радари випишуть штраф обом автомобілям і оком не моргнуть. Навіть аудіфіли розуміють, що на такій швидкості це трохи ту мач.
Не осилив встановити?) Звісно, простіше сподіватися, що десь пролітатиме якийсь шкодовод, за якого можна спробувати зачепитися. Ми ж з цього почали обговорення, ні?
Я, звісно, дуже зекономив, купивши карок за 45к замість А4 за 50, але думаю, навряд.
Вони чомусь не дуже довго висять на хвості. Мабуть, бачать розхід пального і жаба починає давити.
Купив Ауді, на штраф тепер не вистачить? 😂
Вони теж зазвичай репортяться вейзерами. Принаймні, за 6 років водіння я ще ні разу не натикався на пост/радар, про який би мені не повідомив вейз.
Цікава теорія, але за 150 теж штраф є 🙂
Треба їм розказати, що в базі Waze є всі стаціонарні радари.
А як проявляється їх ця образа?
Ну, наприклад, в тому, що їм їхні 150 на круїзі раптом стають некомфортними і вони якийсь час намагаються сідати на хвіст 🤷♂️ В чому прикол такої поведінки, я так поки і не зрозумів. І за водіями умовних фордів я такого не помітив.
Власне, почитавши коментарі аудіофілів в цьому треді, я тепер розумію, чому)
тоді скажу, що q5, але в іншій упаковці
Ну, все правильно скажеш 🙂 Якісь опції, безумовно, доступні в Ауді, але не в Шкоді, проте на саму «повозку» ці всі лакшері штуки не впливають ніяк.
Так я ж про це в кажу — майже Макан, той самий EA888
Ну, якщо ти не знав про наявність різного обвісу і прошивок для одного і того ж двигуна, то це файне відкриття, так 🙂 Хоча Macan на EA888 — це максимально дивний вибір, власників таких повозок мені не зрозуміти.
Я спеціально скинув конфігурації зі
Я би накинув собі прошивку на 245Кс замість стокових 190, це чисто софтове обмеження (як і зазвичай у VAG-а, та й у інших виробників). Але на гарантії якось не комільфо.
Це на варшавських автобанах
Ну власне за напрямками Варшава-Краків і Варшава-Гданськ більшу частину дороги можна їхати
Мене тими маршрутами насправді веселять всілякі A4 40TDI, які дуже ображаються, коли їх ззаду піджимає «якась Шкода» і їм доводиться сунутися в правий ряд.
У вас, хлопці, дуже прикольно виходить бути клоунами, але Kodiaq — це тєлєжка Tiguan Allspace і Q5
Ваш адаптивний круїз зашвидко втомлюється чогось. Та і як вище писали, те, що хтось перед вами отримає штраф, вас ніяк не врятує.
Ну і на адаптивному круїзі з такою швидкістю зазвичай не дуже комфортно, здається. В мене, принаймні, він постійно зчитує знаки і збиває встановлену швидкість.