Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×
Android Engineer в Flo Health
  • Вартість життя типового сироїда

    Ваш адаптивний круїз зашвидко втомлюється чогось. Та і як вище писали, те, що хтось перед вами отримає штраф, вас ніяк не врятує.
    Ну і на адаптивному круїзі з такою швидкістю зазвичай не дуже комфортно, здається. В мене, принаймні, він постійно зчитує знаки і збиває встановлену швидкість.

  • Вартість життя типового сироїда

    просто карук в базі — 35к.

    База шкоди і база ауді — дві великі різниці 🙂 Мені непринципово база чи не база, головне, щоб було все, що мені треба.

    навіщо ж стільки переплачувати тільки за шільдік?

    Чому ж за шильдик? Форм-фактор «універсал підвищеної прохідності» не особливо популярний. З адекватних знаю тільки Audi Allroad, Volvo Crosscountry, Volkswagen Alltrack і Skoda Scout. Власне, серед них і вибиратиму, скоріш за все. Ну і все-таки Quattro технологія у Audi своя, наскільки я знаю, нею вони зі Шкодами всякими не діляться. Тому основний вибір між Ауді і Вольво.

    я чогось подібний дискурс чув виключно зі сторони шкодоводів )))

    Шкодоводи зазвичай стверджують, що у них в авто є все необхідне без переплати за шильдик. Власне, в мене ззаду на Карокові навіть наклейка йшла «Skoda — Wszystko co ważne» 😄

  • Вартість життя типового сироїда

    В Польщі вони в основному в базі і катаються. Ну і база Audi — це не так і погано 🙂

    Загалом, цей тред розвинувся досить дивно. Не маю нічого проти Audi загалом і A4 конкретно, навіть думаю наступним авто брати A4 Allroad Quattro 45TFSI, тільки подивлюся на наступну генерацію Superb, яку от-от мають представити. Може, Superb Scout розгляну.
    Але тут набігли проповідники «Ауді — це справжній преміум», яких ні разу не цікавить, що останні років 5 все, що робить VAG, — це переклеює шильдики на своїй платформі MQB, і які ніяк не можуть повірити, що «якась Шкода» тримає трасу не гірше сусідів по концерну.

    Підтримав: Andrii Hrytsak
  • Вартість життя типового сироїда

    В тебе завжди буде відмазуа — їхав зі швидкістю потоку.

    І що, спрацьовувала в когось колись така відмазка? 🙂

  • Вартість життя типового сироїда

    Навігацію не завжди вмикаю, але вейз на екрані авто відкритий. Він все одно бачить, що ти їдеш, і повідомляє, що відбувається попереду.

  • Вартість життя типового сироїда

    І яку різницю в компактний Тігуан привносить А2, окрім +5см колісної бази?
    Це логічне розділення в спільній лінійці VAG — T-Roc, потім більший Karoq і потім ще трошки більший Tiguan, і далі вже Kodiaq і Tiguan Allspace. І не відбувається канібалізації ніякої.

  • Вартість життя типового сироїда

    В гуглмепс, на жаль, і досі відсутня та соціальна складова, що є у вейзі. А телефон в машині і так на шнурці для CarPlay (безпровідний мені не подобається, як працює), так що якогось особливого впливу на акум я не помічав.

  • Вартість життя типового сироїда

    Кодіак — це Тігуан Олспейс. Добрий вечір.

  • Вартість життя типового сироїда

    90 миль на годину

    Тобто ти в США? Весело, як на Шкоду накидаються люди, які востаннє її в очі в минулому столітті бачили 😅

  • Вартість життя типового сироїда

    Насправді ця теорія про захисний щит зі шкоди попереду дуже цікавий, але для цього треба їхати з дистанцією метрів 5, а то й менше. В іншому випадку автоматичні радари випишуть штраф обом автомобілям і оком не моргнуть. Навіть аудіфіли розуміють, що на такій швидкості це трохи ту мач.

  • Вартість життя типового сироїда

    Не осилив встановити?) Звісно, простіше сподіватися, що десь пролітатиме якийсь шкодовод, за якого можна спробувати зачепитися. Ми ж з цього почали обговорення, ні?

    Підтримав: Просто Анон
  • Вартість життя типового сироїда

    Я, звісно, дуже зекономив, купивши карок за 45к замість А4 за 50, але думаю, навряд.

  • Вартість життя типового сироїда

    Вони чомусь не дуже довго висять на хвості. Мабуть, бачать розхід пального і жаба починає давити.

  • Вартість життя типового сироїда

    Купив Ауді, на штраф тепер не вистачить? 😂

  • Вартість життя типового сироїда

    Вони теж зазвичай репортяться вейзерами. Принаймні, за 6 років водіння я ще ні разу не натикався на пост/радар, про який би мені не повідомив вейз.

  • Вартість життя типового сироїда

    Цікава теорія, але за 150 теж штраф є 🙂
    Треба їм розказати, що в базі Waze є всі стаціонарні радари.

  • Вартість життя типового сироїда

    А як проявляється їх ця образа?

    Ну, наприклад, в тому, що їм їхні 150 на круїзі раптом стають некомфортними і вони якийсь час намагаються сідати на хвіст 🤷‍♂️ В чому прикол такої поведінки, я так поки і не зрозумів. І за водіями умовних фордів я такого не помітив.
    Власне, почитавши коментарі аудіофілів в цьому треді, я тепер розумію, чому)

  • Вартість життя типового сироїда

    тоді скажу, що q5, але в іншій упаковці

    Ну, все правильно скажеш 🙂 Якісь опції, безумовно, доступні в Ауді, але не в Шкоді, проте на саму «повозку» ці всі лакшері штуки не впливають ніяк.

  • Вартість життя типового сироїда

    Так я ж про це в кажу — майже Макан, той самий EA888

    Ну, якщо ти не знав про наявність різного обвісу і прошивок для одного і того ж двигуна, то це файне відкриття, так 🙂 Хоча Macan на EA888 — це максимально дивний вибір, власників таких повозок мені не зрозуміти.

    Я спеціально скинув конфігурації зі 190-сильними двигунами в Тігуана, Карока і Ку3. Бо у всіх трьох вони є, і ведуть себе вони аналогічно. Те, що в, скажімо, Тігуана можна взяти 245-сильну версію, я в курсі. І це логічно, що VAG старається якось зменшувати конкуренцію між своїми брендами, роблячи таку версію недоступною для Карока.

    Я би накинув собі прошивку на 245Кс замість стокових 190, це чисто софтове обмеження (як і зазвичай у VAG-а, та й у інших виробників). Але на гарантії якось не комільфо.

    Це на варшавських автобанах

    Ну власне за напрямками Варшава-Краків і Варшава-Гданськ більшу частину дороги можна їхати 170-200 спокійно. Не те щоб можна за правилами чи я так іжджу там (чуєте, товариш інспектор?), але покриття дозволяє і сама дорога з 2 смугами в один бік. І авто також не заважає це робити.

    Мене тими маршрутами насправді веселять всілякі A4 40TDI, які дуже ображаються, коли їх ззаду піджимає «якась Шкода» і їм доводиться сунутися в правий ряд.

  • Вартість життя типового сироїда

    У вас, хлопці, дуже прикольно виходить бути клоунами, але Kodiaq — це тєлєжка Tiguan Allspace і Q5

← Сtrl 1... 34567...50 Ctrl →