До чого тут RS Q8?) Карок — то альтернатива Q3 хіба. Але в Шкоді місця більше, бо кузов квадратніший.
Я радий, що ви для себе нарешті відкриваєте той факт, що VAG перевикористовує більшість технологій між всіма своїми брендами і це вас дуже веселить.
Ну, потішай себе, що недарма переплатив 😂 Якщо ти лиш на Фабії 2003 року їздив, то краще помовчати.
Мова йде про Karoq 4×4 2.0 TSI. Фактично той же Тігуан в іншій упаковці. Якщо ти про це не знав, то добрий вечір. Що Тігуан, що Карок спокійно себе почувають на 200км/год.
Вітром розгойдується будь-яка версія😅 Це ж цеглина на колесах. Більше 150 було вже стрьомно їхати, зараз в Шкоді на 200 себе комфортніше почуваю.
Хоча двигун 2.4 їхав нормально, як на свою ціну.
Jeep Renegade 2017 року. В Європі модель є теж, звісно, але двигун 2.4л атмо тільки в США ввозився. По Європі 1.4 турбо в тій генерації був.
Skoda Karoq нормально напакована, трохи менше 80к злотих перший внесок, 3300 в місяць на 2 роки, ну і 30 з лишнім останній внесок.
Людину скоротили з одного ФААНГу, і вона пішла в другий, коли вже було зрозуміло, що їх всіх зараз перештормить
чем он в таком случает от кредита отличается
Його простіше схвалюють, бо при неоплаті легко можна забрати авто в боржника. У мене не було карти побиту, тому схвалили лізинг, а кредит — ні.
Там в кінці можна заплатити остаточну вартість і забрати собі авто. Я взяв лізинг на 2 роки з оплатою в кінці 40к злотих (10к$ десь). Якщо брати на 3 роки, то можна було на кінець залишити взагалі символічну оплату.
Лізинг видали з першої спроби. Оформлював на бізнес — JDG (ФОП). VW Leasing. Карти побиту не мав, тільки песель і відкриту діяльність пару місяців.
Та особливої проблеми нема, просто я вирішив поміняти авто, бо попереднє було з США, і сервіс для нього нормальний знайти трохи заморочено. Ну і я вирішив тут залишатися, тож рано чи пізно треба було б щось з авто робити.
Варшава, живу сам
З плюс-мінус стабільних витрат:
Оренда житла і паркомісця — 1000$
Їжа — 800$
Лізінг авто — 800$
Пальне — 300$
Міський паркінг — 50$
Підписки — 50$
Це десь 3000$, звісно, є інші плаваючі витрати.
З Україною складно порівнювати — там своє житло і гараж, безкоштовна парковка всюди в місті, інше авто і ще купа всього.
Остарні пару місяців думаю про те, щоб витрачати трохи менше. Вже маю певні ідеї.
По-перше, дивитимуся, як менше їсти 😄 Наразі вдома фактично не готую, постійно замовляю доставку через Wolt (з символічною місячною підпискою доставка з багатьох закладів безкоштовна). Хочу готувати хоча б сніданки. Думаю, мінус 200$ зробити легко, одна доставка кави з якимось круасаном зі старбаксу — мінімум 8$.
По-друге, подумую по місту більше пересуватися громадським транспортом, він у Варшаві досить добрий, і в деякі місця в центрі насправді простіше їхати ним, ніж болісно шукати парковку на машині. Сподіваюся на мінус 100$, рахуючи меншу кількість витраченого пального і паркінг.
Оренду житла найближчим часом не зменшиш, хоча я знаю, що квартиру по типу такої, як у мене, можна зняти дешевше. Можливо, вже наступного року при закінченні договору щось вирішу.
Лізінг вибрав обдумано, відсотки за ним менші, ніж по депозиту в злотих. В голові уявляю, що я ці гроші відкладаю щомісяця, бо якби я купив авто за всю суму, то так і було б. Так трохи легше з цим миритися 🙂
Ну і в цілому треба робити менше хаотичних покупок, для цього хочу ще трохи поспостерігати за своїми витратами (використовую Walker від Budgetbakers) і ввести бюджети на різні їх категорії.
які там є кілер-фічі
Нормальний курс валют, віртуальні одноразові картки для оплати в мутних місцях, зручні і швидкі перекази.
Але в Польщі Револют справді не супер розвинений.
Wise складно порівнювати з Револютом, функціонал занадто різний.
Днями стукнуло рік, як я у Варшаві. Все чекав, коли ж я побачу/почую той смог, про який всі пишуть. Так поки і не дочекався. Може, я десь не там шукаю.
база в Києві 75К ойро
Здається, все ж ближче до 78к. Плюс треба посидіти і порівняти бази, може, до нас барабан завозять. Так дуже люблять робити.
Про e-tron не скажу, але я в Польщі недавно купив Skoda Karoq Sportline з двигуном 2.0 TSI, то така конфігурація в принципі недоступна в Україні, ні в конфігураторі, ніяк. А базова комплектація Карока в Україні — це Ambition на 16″ дисках. Я в деталях не порівнював бази, але в Польщі мінімальні диски — це 17″, тож легко помітити, що для України авто явно здешевлюють різними способами.
Також за першу реєстрацію авто в Україні скажений податок, який платиться окремо від покупки авто, 5%. Тож це вже 82к. В Німеччині, підозрюю, всі податки вже включені в ціну на сайті. В Польщі так, принаймні. Я за реєстрацію авто з салону заплатив щось типу 200€ (і ще 300€ за кастомний номер, але це необовʼязково)
Ще покупка нового авто в Україні і закордоном — це дві великі різниці. Зараз ось в Польщі бачу готову до відбору e-tron GT за 94к€ (хоча якщо замовляти з конфігуратора, то база все ті ж 106к), в Україні ж нічого в наявності нема, і я дуже сумніваюся, що фінальна ціна при замовленні в конфігураторі залишиться такою ж. Мені в Польщі в результаті 2к€ накинули до ціни, що я почув при замовленні, коли на заводі пустили в роботу моє авто. В Україні, боюся, різниця буде набагато більше.
Спеціально для вас:
www.infocar.ua/...15582&p[]=16093&p[]=16500
Q5 4.68 метри, X3 та XC60 4.7
Це все клас К2.
До чого тут Q3, якщо іде порівняння з BMW X3 і Volvo XC60? В них співставні салони.
60 малий і жопа підстрелена
Х3 теж малий
Q5 ok
Я теж фанат Ауді, але ці машини однаковісінькі по розміру, чого раптом Q5 став «ок»? 😄
Думаю, для самоосвіти буде корисно