Хороша карʼєра, видно що одразу планував стратегічно. Але з роботою в стартапі дуже пощастило — успішне IPO це десь як в лотерею виграти.
Я свого часу теж переїхав через невелику продуктову компанію, а от розбагатіти не вийшло :)
Тобто ви у статусі резидента не декларуєте доходи, отримані за межами США?
good luck bruh
спробуйте терапевта
Нет. Таже белавиа дешевле и предоставляет лучший сервис.
згідно з граматикою таке твердження — просто «дешевше» без додаткових уточнень — означає, що ціни Белавіа зазвичай нижчі за ціни Мау. переважно нижчі, в цілому нижчі
як бачимо, швидке дослідження показує що в цілому Белавіа дорожча за Мау на ідентичних маршрутах. і навіть акційні умови дорожчі
то може це у вас проблеми з формулюваннями думок чи з логікою тверджень?
звичайно з/до тбілісі не був і не буде транзитним, а на моєму рейсі з Дюселя цього року десь
і мірошников про важливість транзитних паксів з Грузії в інтерв’ю мабуть просто так патякає. і два щоденні рейси у тбілісі теж лише на p2p працюють, жодного транзиту. а під хвилі розліту Мау вони просто так підлаштовані, так склалося історично мабуть
не те що два щоденних з/до Харкова. от ці два щоденних справжні транзитні, не те що два щоденних з/до Тбілісі. повністю з вами згоден :D
правильно, бо таксисти стають там у 3 ряди тільки коли масово привозять/забирають людей з потягів. тобто колапс не завжди, а за розкладом :)
И когда в топик приходят клоуны, которые не ориентируются даже в терминологии, это смешно.
you don’t say ;-)
Еее, тобто ви пропонуєте мені порівняти АКЦІЮ Белавіа з регулярними цінами Мау? серйозно?
давайте тоді акцію з акцією порівнювати, вай нот www.flyuia.com/.../promotions/low-cost-sale
на власні очі бачив Париж за 1500 грн, Київ за 550, Мілан за 1000 тощо. Це дешевше за 50 білоруських євро, плюс акція триває не добу а півтора місяці.
Сергію, ви і архітектуру проектів аналогічно будуєте?
Давайте замінимо на слот з 11 до 12 ранку. Чи з 22:30 до 23 ввечері.
Бо саме о 10 вечора на вокзалі відносна тиша:
Але потім о 22:45 майже одночасне відправлення ще одного нічного на Київ та прибуття ІС+. Чотири сотні паксів туди, майже тисяча назад — і стається колапс.
are you fucking kidding me?
ви розумієте різницю між можливістю придбати два окремих квитки ABC→KBP та KBP→XYZ та купівлею одного наскрізного квитка ABC→KBP→XYZ?
от саме у цьому і є різниця між хабом та нехабом. у хабі а/к гарантує своєму паксу пересадку з рейса на рейс так щоб доставити його з початкової точки ABC у кінцеву точку XYZ. саме цей гарантований трансфер та підлаштований під «хвилю» таких трансферів розклад і є основою хабової моделі.
Тбілісі для мау — не транзитний аеропорт. Тбілісі для них — джерело паксів, яких спочатку через Київ розвозять по усій Європі чи навіть до НЙ/Торонто/Пекіну/Бангкоку, а потім через Київ же звозять з усієї Європи та інших місць назад до Тбілісі. це ж не рокет саєнс, має бути легко зрозуміти.
дешевше? серйозно?
ткнув на тікетсах у довільні дати у жовтні. бізнес-тріп посеред тижня
HRK—CDG: Мау 7000 грн, Белавіа 7900 грн
HRK—WAW: Мау 3200 грн, Белавіа 6500 грн
HRK—MUC: Мау 5800 грн, Белавіа 14600 (!)
покажіть будь ласочка на цій куклі, де саме Белавіа дешевше. Хіба до Москви/Петербурга/всякої іншої Самари літати — тут згоден, Мау їм не конкуренти аж ніяк.
він був базовим аеропортом, але підвіз паксів з регіонів і наскрізний транзит типу TBS → KBP → FRA (умовно) з‘явився лише після
Про оптимизацию для транзитных пассажиров, отправить их сразу на паспортный контроль без повторного прохода калиток, тут еще нескоро додумаются.
Транзитну зону в КБП будують ще з минулої осені, мають запустити до зими.
Проблема Борисполя у тому, що термінал Д будували для розпилу бабла під Євро-2012, без нормальної стратегії у голові. Та і сама Мау перейшла на нормальну хабову модель лише у 2014 році. Тому зараз менеджменту аеропорта доводиться переплановувати і перебудовувати вже існуючий термінал, а це значно гірше ніж фіксити баги на продакшоні.
В цілому Мау абсолютно нормальна дешева а/к, з сервісом на свої гроші. Літаки оновлюють, рейси відкривають, в регіони літають. Без них літати кудись було би значно гірше/дорожче чи взагалі неможливо.
спочатку рейки, потім вже нові вагони. бо на старих рейках нові трамваї тупо розваляться за рік-два
В Рості є усе що ви перерахували. Моцарела, вино (хоча і недешеве, у спеціалізованих винних чи у Сільпо ціни нижчі), хороші авокадо та інші овочі. Камон, на минулому тижні чудові стиглі авокадо були в АТБ — по 23 гривні штучка.
Шпар непоганий але я б не сказав що там є якийсь такий ексклюзивний імпорт, якого немає в інших мережах. Той самий Класс нічим не поступається, але вибір у ньому значно ширший.
tl;dr скуповуйтесь у
риють одну колію яка не буде електрифікована — тому ніяких експресів там не буде і навіть зупинки інтерсіті там не буде. лише рейкобуси з вокзалу раз на півгодини.
але плани зробити повноцінну станцію УЗ безпосередньо в терміналі є. Рябікін у інтерв’ю говорив
biz.liga.net/...ol-postroit-mega-terminal
В дальнейших планах — новый центр технического обслуживания, грузовой терминал, транспортный узел с подземным железнодорожным вокзалом, автобусная станция, новая автодорога (которая пройдет параллельно старой), блок с паркингами, гостиницей, офисами и ж/д линия, по которой будет прибывать «Воздушный экспресс» (на первом этапе она будет примыкать к торцу терминала D, а на втором — спускаться под землю и доходить непосредственно к новому пассажирскому терминалу).
от зараз лише перший етап реалізують, а другий років за 10 мабуть
пушо в Гданьську 3kV DC, а навколо Києва суцільні 25kv AC. гадаю що причина саме у цьому
щоб пустити експреси прямо в Бориспіль треба (1) будувати значно довшу колію, (2) робити підземну зупинку, щоб електрообладнання залізниці не впливало на роботу аеропортового обладнання.
це є в планах, але на віддалене майбутнє — коли паспотік виросте настільки, що воно буде обгрунтоване. поки що дольоту на HRK—KBP від мау вистачає майже усім транзитникам
Якщо стисло — то БА в аутсорсі має чітку стелю компенсації та компетенції через яку не перестрибнеш. Якщо хочеться більше грошей то є лише два шляхи:
1) Піти в менеджмент таких самих БА на великій галері шляхом лід-директор-оце все.
2) Вивчитися на продакта. Англійська, бізнес-культура, розуміння ринку і шо там ще треба.
Тільки майте на увазі що продактів на хороші зарплати зазвичай наймають там де власне знаходиться компанія та її основний ринок / HQ. Тобто це майже обовʼязкова релокація.