Коли влаштовуєшся в компанію працювати по контракту, і питають суму, на яку розраховуєш — мова не про брутто, а про нетто) Якщо домовились на 3000, то інші податки, а також комісії, оплачуються зверху :) Я неодноразово це бачив, включаючи західний ринок :)
Щодо джунів які закривають борг — не зовсім так. Маю дивний досвід з ними.
Проходив колись співбесіду в Небула. На технічному завданні їх спеціаліст запитав, що я знаю про базовий клас any і я трохи поплив на тому, які методи він має, про що чесно зізнався. Казали, що дуже важливо в їх роботі знання і досвід роботи з цим типом, та загалом було б файно, якби були більш низькорівневі знання. Навчитись цьому в наш час взагалі нескладно, враховуючи наявність нейромереж.
Це одночасно дивує і виглядає так, наче до джунів є дещо більші вимоги. При цьому компенсація була десь на нижній межі ринкової і одною з вимог було відвідування офісу, що накладало б переїзд. В мене і без того було бажання переїхати до того міста, тому потенційно я погоджувався.
Ну і, звісно, отримував відгук «ми вирішили рухатись далі з іншим кандидатом». І ще декілька місяців висіла та оновлювалась вакансія.
А може хтось пояснити, який сенс фопу платити
Вони йдуть на спрощену систему, щоб платити там 5, а Єпам пропонує самостійно сплачувати більше? Чи, як цивілізована компанія, пропонуючи контракт на 3000, умовнія виплачує ці
Ну бо, якщо компанія хоче найняти працівника, то вона може офіційно його працевлаштувати і без цих фопів, сплачувати пдфо, пенсійний і ще військовий збір. Працівнику це буде легше.
Галери, все ж, такі галери...
А що, вороги не читають DOU.ua та фотографії учасників не бачать? О_о
Думаю, основна причина такого результату — дуже нішева гра. Простенька, але не в трендах.
Принципов підтримую Empress в боротьби з шантажистами Denuvo.
Як стосовно того, що ААА студії а
Неможливо випустити гру без них, скоріше за все. Але можна звести їх до десятка, з 7 сотен.
Видавців дуже розбещують онлайн магазини. Коли ти робиш гру на дисках — тобі критично важливо робити якісний продукт, бо до твоїх матчів не факт що дійдуть всі люди і ти будеш мати репутацію жахливого розробника. Інша справа цей наш сучасний інтернет, де качати патчі кожен день — норма. От би ще збереження гри переносились від патча до патча, бо це не завжди так...
Щоб не обісратись з ТЕС 6 треба:
-Випустити нормальну рпг, без актуальних тем, які будуть загострювати конфлікти.
-Не додавати рандомгемні планети та континенти, просто створити вилізаний сюжет і нормально локації.
Все. У вас 70+ балів тупо в кармані за ці два пункта.
Морровінд — найкраща частина серії, якщо не брати до уваги саме фізику в рушії.
Якщо він буде вирішувати якісь заурядні задачі, то вай нот? Будуть програмісти швидше писати код — будуть швидше виходити продукти, буде швидше розвиватися ринок ІТ, бо швидше будуть з’являтися нові проблеми :)
Це просто змінить темп роботи, а не замінить програмістів, бо він чат лише створює класи, а не продукти.
Тут специально для вас постарались :)
dou.ua/...s/topic/37564/?from=fpcol
І що це за додаткові магічні 5%?) Платиш подохідний, потім ЄСВ, а ще 5%?)