Принципов підтримую Empress в боротьби з шантажистами Denuvo.
Як стосовно того, що ААА студії а
Неможливо випустити гру без них, скоріше за все. Але можна звести їх до десятка, з 7 сотен.
Видавців дуже розбещують онлайн магазини. Коли ти робиш гру на дисках — тобі критично важливо робити якісний продукт, бо до твоїх матчів не факт що дійдуть всі люди і ти будеш мати репутацію жахливого розробника. Інша справа цей наш сучасний інтернет, де качати патчі кожен день — норма. От би ще збереження гри переносились від патча до патча, бо це не завжди так...
Щоб не обісратись з ТЕС 6 треба:
-Випустити нормальну рпг, без актуальних тем, які будуть загострювати конфлікти.
-Не додавати рандомгемні планети та континенти, просто створити вилізаний сюжет і нормально локації.
Все. У вас 70+ балів тупо в кармані за ці два пункта.
Морровінд — найкраща частина серії, якщо не брати до уваги саме фізику в рушії.
Якщо він буде вирішувати якісь заурядні задачі, то вай нот? Будуть програмісти швидше писати код — будуть швидше виходити продукти, буде швидше розвиватися ринок ІТ, бо швидше будуть з’являтися нові проблеми :)
Це просто змінить темп роботи, а не замінить програмістів, бо він чат лише створює класи, а не продукти.
Тут специально для вас постарались :)
dou.ua/...s/topic/37564/?from=fpcol
Думаю, основна причина такого результату — дуже нішева гра. Простенька, але не в трендах.