дякую :)
Роберт Мартін не є менеджером :) він програміст якщ ви не знали :) en.wikipedia.org/wiki/Robert_C._Martin
оце так топ! дуже гарна робота і стаття! респектосики автору
дуже гарна стаття! дякую Олексію
прям відчув всі болі)) інколи життєво дуже ))
мені оцей дуже подобаєтся www.acer.com/...itro-vg0/pdp/UM.HV0EE.007
тіки до нього ще докупи кронштейн шоб можно було регулювати як заманеться тобі :) більший мені не подобається бо я полюбляю шоб мак був під моніком. тіпа два дісплея один над нішим
з назвою редактори прогадали) або ні) може так і задумувалось :D
ну це ж клікбейт від ДОУ))
бо по суті — шоб бути куа вам треба 0 доларів. ноут дасть роботодавець, курси куа на ютубі безкоштовно, англ теж безкоштовно на ютубі. стол і стул вам не треба адже є офіс :D
оце людей канешно стрігерів ноут за 6к. раніше були сири по 500гривень, потім штани за 100 гривень, далі куа за 8к і тепер, виходе, шо новий мемасик буде — ноут по 6к :)
як на мене то якшо любиш працювати в компорті та проводиш за робочим місцем більше ніж 8 годин то треба облаштовувати з комфорттом все.
я би додав ще про ергономічну мишку та монік — це ще плюс 3-5к мишка(я юзаю вертикальну від логітек), і думаю мінімум 10к монік може бути(у мене асер на 27 діагональ найдешевше шо можно було найти під адаптацію мака)
мікрофон — в еру онлайн конференцій та онлайн прісейлів — це взагалі маст хев для спікерів. бо мене аж тіліпає коли спікера чутко як з унітазу. це не професіоналізм. і тут Роману громадний плюс ща те зо дбає про слухачів. Сам такий же і купив собі мікрофона того щоб чутно адекватно було мене.
а взагалі канешно дивно шо публіка так токсично сприймає те що хтось може купити ноут за 6к.
по-перше, тут не привʼязано до інтерфейса перші приклади.
по-друге , тут, якщо б ти прочитав, то побачив би, шо є також приклади АПІ тестів.
по-третє, якшо знову ти б прочитав трішки, то побачив би, шо тут не тільки про тестування є приклади взагалі.
ну, і по-четверте, нащо залишати токсичні коментарі-претензії які не несуть ніякого змісту чи фідбеку адже апріорі є хибними? наче немає більше чого писати :)
у нас в організації я зробив темплейт під стек технологій. тобто умовно є один великий фреймворк який підтримує наприклад стек джава і все около нього. і там вже є і логуваня, і репортінг, і адаптори під ui, під рест, під графкуель та під базу даних, ну і звісно все структуровано, з можилвостями запуска тестів під різними конфігами, та рідмі файл як цим користуватися. з прикладами використання кожного адаптора а також yml файлом як це все розгорнути на CI.
коли новий проєкт заходе — то людина просто видаляє зайві модулі і приклади використання, підналаштовує необхідні парамтери проєкта(урли і оце все) і все по суті. займає від 4 до 12 годин це все.
Привіт. цікавить цей пункт:
Створення і налаштування проєкту — 40 годин
а можеш детільніше розкрити чому так багато часу на це витрачаєш?
зазвичай же у кожної організації є вже певний набор темплейтів під кожну технологію і розгортання повинно займати максимум декілька годин.
отут без обрізки скрінщотів, та ще й зі звуком :) www.youtube.com/...z1H72a2YlupiqNIMEQcMrtCJg
ухти. дуже радий шо спобобалося :) дякую =)
цікаво вийшло) дякую за статті ці :)
а є вже тули котрі аналізують чи текст написаний ШІ чи ні :)
To sell flights through a Global Distribution System (GDS), you need to be a travel agent or a travel agency with a valid GDS contract. The steps to sell flights through a GDS are as follows:
Obtain a valid GDS contract: Choose a GDS provider (e.g. Amadeus, Sabre, Galileo, etc.) and sign up for a contract to access their platform.
Learn to use the GDS platform: Get trained on how to use the GDS platform to search for flights, compare options, and book travel itineraries.
Access flight inventory: Connect to the airlines’ systems through the GDS to access their flight inventory and pricing information.
Search for flights: Use the GDS platform to search for flights based on the desired travel dates, routes, and number of passengers.
Compare options and make a booking: Compare the flight options and select the most suitable flight for the client. Then make the booking and issue the ticket.
Confirm the booking: Confirm the booking with the airline and send the itinerary to the client.
Note: The specific process may vary based on the GDS you are using and the type of ticket you are selling.
взагалі неможна продакшн код або дані давати йому)) за таке можна і штраф отримати величезний тому краще такого не робити
можливо. але насправді це не корисно для здоровʼя взагалі шось робити після 12 ночи. людина повинна в період з 11 до 6 спати :) це радять всі лікарі :) може , канешно, його ніхто не відволікав в цей час і він був мегапродуктивним але лікарі такому підходу не були б раді))) продуктивність чи здоровʼя? що важливіше :)