Senior Software Engineer в N-iX
  • Ajax Systems

    Пропрацювавши в Ajax Systems як фронтенд-розробник місяць, можу сказати, що це був цінний, хоча й доволі специфічний досвід. Завжди хотів спробувати себе в продуктовій компанії, але після цього досвіду моє уявлення про такі компанії сильно змінилося.

    Робоча атмосфера та культура
    Однією з основних проблем була нерівномірність навантаження: хтось міг спокійно відпочивати, грати в теніс чи насолоджуватися коктейлями, а інші щодня закривали по кілька задач. Але навіть така продуктивність не завжди влаштовувала компанію.

    Ще одним викликом стали непорозуміння з лідом, людина взагалі не йде на контакт, робить як йому подобається, жодної аргументації чому його ідея краща, за то твою ідею буде критикувати вічність, при цьому робити свою задачу тиждень-два -_-. Також було б добре перевірити його досвід з технологіями які використовує компанія, тому що тут в мене виникли сумніви

    Процеси та менеджмент
    Формування задач і технічних завдань було на доволі хаотичному рівні. Часто отримував щось у стилі: «зроби так, щоб тут щось відбувалося», без конкретного опису логіки. Щоб зрозуміти, що саме очікується, доводилося самостійно шукати відповідальних осіб, уточнювати деталі та буквально збирати інформацію по крихтах.

    Політика щодо віддаленої роботи була непослідовною. Формально всім казали, що потрібно бути в офісі, але при цьому окремі співробітники могли працювати повністю віддалено або з’являтися в офісі на пів дня і їхати додому(це інформація стосовно моєї команди).
    Фінальною краплею стало те, що я сильно захворів, але хотів закрити задачі та працював із дому, щоб не зривати дедлайни. Однак компанія це не оцінила і вирішила, що наші шляхи розходяться.

    В Ajax Systems є хороші люди, але, на жаль, їх одиниці. Для мене цей досвід став хорошим уроком і відкрив інший бік роботи в продуктових компаніях. Дякую за науку та можливість побачити реальність такою, якою вона є!