User Acquisition Manager в Livingston Research
  • Livingston Research

    Працюю в цій компанії вже більше 2 років. Починав на позиції звичайного Customer Support Representative, проте завдяки величезній кількості різноманітних пропозицій розвитку та підвищень дійшов спершу до Customer Support Team Lead, і після цього до своєї теперішньої позиції User Acquisition Manager. Ось ці можливості особистого розвитку і стали для мене основним плюсом Livingston Research. Звісно, для цього доводилося і працювати самому, проходити різноманітні курси та робити невеличкі рісьорчі. Але компанія із цим допомагала, оплачуючи платні курси на різноманітних платформах + менеджери завжди готові допомогти порадою та підказати в якому напрямку краще рухатися.
    Окрім цього варто виділити досить непогані умови праці в цілому, включаючи хорошу та вчасну зарплатню+бонуси (навіть на entry-позиціях), режим роботи адаптується відповідно до ситуації в країні (зараз це WFH mode, проте за бажання можна працювати і з офісу), адекватне та приємне ставлення до працівників. Також досить крутим плюсом є велика кількість співробітників, а отже ви завжди можете знайти друзів по інтересам всередині колективу)
    Загалом, працюю сам і вас запрошую!