QA Lead
  • OpenVPN

    Працюю тут вже 7 років, мучусь КОЖЕН день! :)

    Звісно, це жарт, бо насправді це місце, де можна і працювати із задоволенням, і розвиватися професійно. Приєднавшись до компанії сім років тому, на позицію тоді QA Manual я пройшов шлях до QA Lead, наша команда з 3-ьох людей виросла до 30-ти, компанія в загальному теж показала кратний ріст.

    З впевненістю можу сказати що тут цінується кожен працівник, ініціативи заохочуються, а зворотний зв’язок завжди конструктивний. Також компанія постійно інвестує у навчання та розвиток працівників, компенсація спорту, курсів, сертифікацій, медичне страхування, все на високому рівні.

    Важко буде перечислити все через що ми разом пройшли, і через що проходимо далі.
    Спочатку COVID, тепер повномасштабне вторгнення росії, війна. Та завжди в мене була впевненість в завтрашньому дні, в моменти коли колег по галузі звільняли одним днем і блокували всюди доступ — нам авансом перераховували гроші і обіцяли бути з нами.

    CEO та кофаундер Френсіс, ще коли був у нас у Львові, до повномасштабної війни, ділився своїм баченням та цінностями компанії OpenVPN, а саме — відношення до нас ніколи не буде як до «просто контракторів», його метою є збір професіоналів своєї справи, ріст спеціалістів всередині компанії, адже він знає і розуміє що справжнє «value» можна отримати разом високо вмотивованими професіоналами, які виконують свою роботу вже далеко не перший рік, а не постійним плином кадрів, коли кожних декілька років люди змінюються і просто не в контексті того, що відбувається в компанії.
    І це не просто слова, це все доведено діями, роками. Як на мене це найкращий показник. Вдячний всім колегам і компанії за ці роки. Продовжуємо далі ;)

  • Wildix

    Сьогодні мене сконтактувала Alina Asatrian в LinkedIn російською мовою.
    В моєму резюме у розіділі «мови» вказані дві мови: Українська та Англійська.
    На запитання:
    «Скажіть будь ласка чому ви вирішили написати мені російською мовою?»

    Я отримав наступну відповідь:
    «у нас в компании 80% ребят говорят на русском поэтому не знаю насколько целесообразно будет продолжать общение если для вас это принципиальный момент.»

    Після того як я підтвердив своє бажання щоб Аліна перейшла на українську, я отримав наступну відповідь від неї:
    «Як я і написала в попередньому повідомленні у нас 80% компанії спілкується російською і не у всіх є змога переходити на українську мову.
    Тому даруйте що відняла ваш час. Гарного вам дня.»

    Таким чином моє спілкування з даною компанією обірвалось.

    В самій вакансії яка зараз розміщена на доу: jobs.dou.ua/...​/wildix/vacancies/200090 в рекваєрментах вказана лише англійська мова, вимоги говорити російською немає.

    Ось так українець в україні не може обговорити, не те що отримати роботу, через очевидно implicit default language: russian.
    В самого сайту даної компанії www.wildix.com/ua (зверність увагу на /ua) інформація вказана виключно російською мовою, українська локалізація відсутня повністю, хоча в /fr французька мова, в /us англійська.

    Дуже неприємне враження від даної компанії Wildix. Відверто кажучи я шокований.

  • Andersen

    В кого є самоповага, і кому не все одно — оминайте цю компанію десятою дорогою

  • Sunvery

    Andrii Chernetskyj contacted me via LinkedIn and offered a position that suited very well no my skills and interests. I’ve accepted the offer and really like working in the new company. Big thanks to him and the company.