Сьогодні мене сконтактувала Alina Asatrian в LinkedIn російською мовою.
В моєму резюме у розіділі «мови» вказані дві мови: Українська та Англійська.
На запитання:
«Скажіть будь ласка чому ви вирішили написати мені російською мовою?»
Я отримав наступну відповідь:
«у нас в компании 80% ребят говорят на русском поэтому не знаю насколько целесообразно будет продолжать общение если для вас это принципиальный момент.»
Після того як я підтвердив своє бажання щоб Аліна перейшла на українську, я отримав наступну відповідь від неї:
«Як я і написала в попередньому повідомленні у нас 80% компанії спілкується російською і не у всіх є змога переходити на українську мову.
Тому даруйте що відняла ваш час. Гарного вам дня.»
Таким чином моє спілкування з даною компанією обірвалось.
В самій вакансії яка зараз розміщена на доу: jobs.dou.ua/.../wildix/vacancies/200090 в рекваєрментах вказана лише англійська мова, вимоги говорити російською немає.
Ось так українець в україні не може обговорити, не те що отримати роботу, через очевидно implicit default language: russian.
В самого сайту даної компанії www.wildix.com/ua (зверність увагу на /ua) інформація вказана виключно російською мовою, українська локалізація відсутня повністю, хоча в /fr французька мова, в /us англійська.
Дуже неприємне враження від даної компанії Wildix. Відверто кажучи я шокований.
Працюю тут вже 7 років, мучусь КОЖЕН день! :)
Звісно, це жарт, бо насправді це місце, де можна і працювати із задоволенням, і розвиватися професійно. Приєднавшись до компанії сім років тому, на позицію тоді QA Manual я пройшов шлях до QA Lead, наша команда з3-ьох людей виросла до 30-ти, компанія в загальному теж показала кратний ріст.
З впевненістю можу сказати що тут цінується кожен працівник, ініціативи заохочуються, а зворотний зв’язок завжди конструктивний. Також компанія постійно інвестує у навчання та розвиток працівників, компенсація спорту, курсів, сертифікацій, медичне страхування, все на високому рівні.
Важко буде перечислити все через що ми разом пройшли, і через що проходимо далі.
Спочатку COVID, тепер повномасштабне вторгнення росії, війна. Та завжди в мене була впевненість в завтрашньому дні, в моменти коли колег по галузі звільняли одним днем і блокували всюди доступ — нам авансом перераховували гроші і обіцяли бути з нами.
CEO та кофаундер Френсіс, ще коли був у нас у Львові, до повномасштабної війни, ділився своїм баченням та цінностями компанії OpenVPN, а саме — відношення до нас ніколи не буде як до «просто контракторів», його метою є збір професіоналів своєї справи, ріст спеціалістів всередині компанії, адже він знає і розуміє що справжнє «value» можна отримати разом високо вмотивованими професіоналами, які виконують свою роботу вже далеко не перший рік, а не постійним плином кадрів, коли кожних декілька років люди змінюються і просто не в контексті того, що відбувається в компанії.
І це не просто слова, це все доведено діями, роками. Як на мене це найкращий показник. Вдячний всім колегам і компанії за ці роки. Продовжуємо далі ;)