Мова йшла про первинну покупку номіналу 1000 за 1000грн (тобто без комісій).
Те що Ви пишите стосується вторинного ринку де ціноутворення залежить від багатьох факторів (попиту, типу дохідності, часу до виплати купонів/номіналу). Відповідно ціна може бути як вище 1000 так і нижче.
Це залежить від типу дохідності. SIM — означає що не буде проміжних виплат (бондів) а тільки погашення вкінці терміну. Тому щоб інвестор отримав умовних 4% доходу він повинен мати змогу купити номінал 1000 за меншою ціною (в даному прикладі 960).
YTM передбачає виплату проміжних виплат (процентів). Тому ціна на такі облігації зазвичай вища за номінал.
за 1000 можна купити тільки на первинному аукціоні від мінфіну, куди мають доступ банки та брокери. Потім вони уже для власного заробітку продають за дещо вищою ціною фізособам, що й зменшує вашу дохідність з умовних 4.6% до 4.2%.
Теоретично (можу помилятись), можна купити напряму на аукціоні через держбанк, принаймні так мені пояснили у ощаді. Але це незручно через додаткову бюрократію (не купите за кілька кліків у клієнт банку) і ліміти на покупку (не менше якоїсь великої суми). Тому вважаю що простіше купляти в банку/брокера і отримувати умовних 4.2% замість 4.6%.
Зі свого досвіду — 15хв обмеження по часу на виконання тест рану в постмен клауді, далі просто вирубає виконання. Тому або ранити на своєму CI/CD або дробити ран на менші що не завжди зручно.
Розумію. Саме тому вважаю дану «схему» незручною — менеджити ліміти по 10 картках в 5 різних банках таке собі задоволення.
Якщо вдалось отримати такий ліміт і Ви його «прокручуєте» то й дохідність буде відповідна, респект.
Зрозумів, дякую.
Тут багато моментів:
1. якщо термін погашення купонів більше 45 днів (не знаю як у зазначених Вами банках, але сумніваюсь що сильно більший) то повертати кредитні кошти прийдеться з іншого джерела, інакше доведеться вираховувати проценти за кредитом.
2. Щоб отримати нормальну дохідність потрібен великий кредитний ліміт, не знаю скільки дають такі банки за замовчуванням (мабуть тисяч 50, не більше).
3. Погашення кредиту робите з картки єПідтримка? Вона у кожному банку відкрита де брали кредитні кошти? Якщо ні, то швидше за все буде комісія з переказу між банками, або знімати готівку і фізично ставити на рахунок у відповідному банку.
4. В результаті з умовного кредитного ліміту 100к при покупці короткострокових ОВДП на термін 2міс з дохідністю ~13% річних інвестор отримає ~2к грн дохідності. Це якщо не враховувати якісь додаткові комісії при переказах/зняттях коштів.
На мою думку, це надто незручна «схема» як для такої дохідності.
Підкажіть, будь ласка, як Ви вкладаєте з кредитних лімітів? Знаю точно що в деяких банках таке заборонено. Знімаєте/переводите кошти в інший банк і там купляєте ОВДП?
якщо не помиляюсь, то в Приваті заборонено купляти ОВДП з кредитних коштів.
Так, окремий. Сплачуватиметься аналогічно ЄСВ для спрощеної системи.
до речі, якщо не лякають турбовані малолітражки цікаво чому у Вашому списку немає Suzuki — vitara/sx4/s-cross?
тут дійсно потрібно бути акуратним, брати до уваги всі фактори — і загруженість авто, і дорожню обстановку і тд.
з власного досвіду скажу (1.2 атм + робот) що коли робот переключив на 5ту передачу то далі є певне вікно коли авто повільно набирає швидкість, десь район 60-90км/год.
як власник 208 скажу що Пежо дійсно радують око, особливо рестайлінгові моделі 308, 408, 2008, 3008.
Китайці цікаві тільки ціною, але великі питання до надійності і якості таких авто. Хоча вцілому згоден, що вони значно підтягнулись за останні роки.
тобто субару у Вашому списку таки є)) а пишите про сумніви)
Ви знаєте як обслуговував авто попередній власник, та як їздив?
Про обслуговування можна судити по сервісній книзі та актам виконаних робіт, якщо машина настільки стара що цього немає чи відносно нова але власник не зберігає це, то таку машину я б не купляв. А те як їздив не вгадаєш, тільки по дотичним ознакам можна судити)
то у кредит можна
Велика переплата, особливо якщо кредит. Я уже писав вище що це економічно не виправдано.
в мене у списку тільки B-SUV
а можна побачити список, будь ласка?
Якщо купуєте б.в. — що ви знаєте про пп 2 та 3?
не зрозумів запитання — про що мова?
Тому й питання — який бюджет маєте?
На даний момент не планую покупку, якщо б розглядав то 20-25к.
Запитав про форестер бо подумав що він у Вашому топ5.
Мене цікавить в першу чергу надійне авто не за всі гроші світу. У нісана також варіатор, при цьому мабуть менш надійний ніж у субару. Про американця не знаю — у нас взагалі є на ринку не битки з Америки?
Покупку нового в салоні особливо не розглядаю — це економічно не виправдано.
а в чому сумнів? в опозитних двигунах?
що скажете про Subaru Forester?
Цікаво, яке ROI у інвестиційної нумізматики? Дуже вузький та специфічний напрямок. Якщо не знайдете покупця то максимум що отримаєте це ціну металу.