C# Backend Developer в StarWind®
  • У 2024 році інді-ігри зрівнялися з ААА за доходами в Steam — дані аналітиків

    Гадаю, що свідчать і це було очікувано, бо чим більший бюджет гри, тим більші ризики, ААА індустрія топчеться на місті, в той час як інді пропонують унікальний досвід.

  • Тепер всі розробники, які не роблять власні рушії — woke? Схоже, деякі гравці думають, що так

    Вас зовсім не бентежить ситуація з Cyberpunk 2077, де RedEngine став ледве не головним винуватцем багів і початкового стану гри? Схоже, лише з допомогою купи людино-годин і «kurwa mać», полякам вдалося привести гру до задовільного стану.

    Підтримав: Evgen Gafenko
  • Творці Warframe та Baldur’s Gate 3 назвали Steam «демократичною платформою», яка продовжує трансформувати ринок ПК

    Безконтрольна демократія на платформі може призводити до сумних наслідків. Наразі з’явилося доволі багато окремих або груп людей, що займаються фанатськими локалізаціями ігор, оскільки на ринку все ще мало проектів з офіційною українською, хоча і ситуація за останні роки значно покращилась. І найлогічніше місце для розміщення своїх робіт, посібники, дуже часто стають цілями для русні, які, «в кращому випадку», накидують подібним посібникам низьку оцінку, а в гіршому — кидають на них скарги, в результаті яких посібник блокується без якихось пояснень причин. І лише після контакту зі службою підтримки Steam, вони починають в цьому розбиратися. Тобто, перекладачі не тільки витрачають час і сили на створення перекладу, але ще й мають бути готовими протистояти русакам, які просто хочуть насолити українським гравцям.

  • Розробники гри про українського оператора дронів Death from Above пояснили, чому додали російську локалізацію [Оновлено: рішення скасували]

    Про подібне толерування російської мови розробниками, та і не тільки мови, було відомо ще на початку продажів цієї гри, вони писали про це в обговореннях Steam.

  • «Покемони» сплять спокійно. Palworld встановила антирекорд за втратою аудиторії в Steam

    Ох так, ну звичайно, гру точно варто порівнювати з онлайн проектами з системою матчів і нескінченним геймплеєм. Такий великий онлайн на старті релізу ніщо інше, як співпадіння, зацікавленість у незвичному проекті. Яким місцем падіння онлайну робить гру поганою, мильною бульбашкою чи ще бодай чим іншим — взагалі не зрозуміло. Це НЕ ОНЛАЙН гра.

    Я провів у цій грі вже понад 100 годин, за цей час я дослідив майже всю карту, зловив майже всіх палів, вбив майже всіх, окрім одного, босів і зараз досяг 47 з 50 можливих рівнів. Гра не є нескінченною, в ній можна досягнути піку розвитку, коли вже просто немає чого робити, окрім якихось вже занадто задроцьких штук. Плюс, вона ще в ранньому доступі, тобто контент ще буде, але розробники чітко сказали, що спочатку зосередяться на виправленні помилок.

  • Що не так з аудиторією Steam та чому її сварять у соцмережах

    У Стім завжди є перелік мов, що підтримується грою і якщо там немає вашої рідної мови і вам принципійна її наявність — не купуйте гру. Оцінка гри лише через наявність або відсутність локалізації абсолютно не об’єктивна і більше схожа на рев’ю бомбінг, ніж на адекватну критику. Як я вже зазначив, це більш схоже на поведінку гравців з «боліт», а не з цивілізованої країни. Розробника можна попросити додати локалізацію і іншими способами, не занижуючи оцінку для потенційних гравців у всьому світі. Я б на місці розробників, з таким свинським відношенням гравців, взагалі не додавав би локалізацію.

    Підтримав: Леопольд Кіт
  • Що не так з аудиторією Steam та чому її сварять у соцмережах

    Нічого дивного в тому , що надаючи людям повну свободу, ти в кінцевому результаті з великою ймовірністю отримаєш анархію. З іншої сторони — людям треба мати свої мізки, а не намагатися заборонити все направо і наліво лише через людей, які дуже піддаються різноманітним навіюванням зі сторони. Чи є в Стім ідіоти? О так, звісно є і, на жаль, серед українців також. Не одноразово зустрічав негативні відгуки до ігор на кшталт «у грі немає української мови». Я сподівався, що таке можуть писати тільки мавпочки зі сходу. На щастя, це поодинокі випадки. Що стосується голосувань, то вони реально не вартують уваги, оцінка гри краще говорить за себе. Поки що, цей підхід при виборі гри мене не підводив.

    Підтримав: Evgen Gafenko
  • Український інді-розробник пропонує прибрати можливість повертати ігри після 30 або навіть 0 хвилин гри. А що ви думаєте про рефанди?

    Немало прикладів ігор, в яких, власне, справжній геймплей починається після всіляких прологів, котрі можуть тривати і по 30 хвилин, і по годині. Плюс всілякі ролики і катсцени. І це ще не говорячи про те, що ці прологи, зазвичай, відбуваються на закритих локаціях, а після їх завершення і викидання гравця у відкритий світ, може початися повна вакханалія, котру може й комп’ютер не вивозити або світ дуже криво працювати й гра буде постійно вилітати. Тому універсального часу якогось просто не існує, а встановлювати для кожної гри свій індивідуальний час для рефанду ніхто не буде.

    І взагалі — якщо гра цікава і якісна, нормальні гравці, котрих явно переважна більшість, не будуть займатися подібними рефандами, навіть якщо гра була пройдена швидше. Я дуже сумніваюся, що неадекватів, котрі за 2 години проходять і повертають гру, настільки багато, щоб це реально якось суттєво впливало на прибутки розробників. Хіба що подібним будуть масово займатися «мавпочки» з сусідньої країни, але кого вони взагалі хвилюють, ще й з тими регіональними цінами?

  • Український інді-розробник пропонує прибрати можливість повертати ігри після 30 або навіть 0 хвилин гри. А що ви думаєте про рефанди?

    Розробники банально не роблять демо версії ігор і хочуть, щоб їх ігри не можна було повертати. Просто чудесно. Я категорично проти відміни повернення ігор, 2 години — це не так багато і якщо розробник вважає, що це несправедливо, бо його гра коротша — то може проблема таки в грі? Можливо треба було її краще пропрацювати і додати більше контенту? Мати можливість ознайомитися з грою лише через відео інших гравців або, ще гірше, через трейлери — це нонсенс. Ми вже не раз стикалися з тим, що гра не відповідає трейлерам, а враження інших гравців може бути діаметрально протилежне нашому. Я за своє життя повернув максимум 5 ігор з технічних причин або через невідповідність гри опису. Від того, що є довбні, які цим зловживають, не повинні страждати нормальні гравці, це один з небагатьох способів захисту від неякісного продукту.