UI/UX Technical Designer / C++ Developer (Unreal Engine) в Pingle Studio
  • Скільки часу потрібно «на перерву» перед виходом на нову роботу? Обговорюємо 💬

    Залежить від того скільки вам зараз потрібно часу на перезавантаження щоб вийти з повними силами на нове місце + скільки часу компанія готова вас чекати. На моєму досвіді це 1-2 тижня (максимум місяць, якщо є специфіка) на закриття всіх питань на поточній роботі, а потім 1-2 тижня відпочинку перед новою роботою.

    Підтримали: Kostiantyn, Dmitry O
  • Чим є прототип гри і чим він не є?

    Плюсую, у багатьох випадках зараз ефективніше накидати прототип з умовними кубами в Unity/UE/інші рушії, ніж робити бумажний прототип. Вагомий плюс бумажного прототипу, що його можна зробити взагалі не вміючи в ігрові рушії, але при цьому це буде досить віддалено від реального прототипу в ігровому рушії. Як тільки з бумажного прототипу буде перенос в прототип на ігровому рушії — виникне багато обмежень, які вже просто фантазією не обійти. З іншого боку — вам як дизайнеру мабуть до цього менше діла, то вже іншим/разом розбиратися на тій стадії. Мій основний поінт в тому, що з бумажного рушія складно зрозуміти як воно дійсно буде гратися, тому це все ще більше про загальний концепт — проста візуалізація, можна сказати раздруківка.

    Щодо питання топіку: на ютубі повно гайдів як робити паперові прототипи, що це взагалі таке і тд, спробуйте розібратися з цим, а тоді зможете дати собі відповідь — чи зробили ви паперовий прототип, як його підправити, якщо треба і тд

  • Умовний термін і штраф на $6,8K за спойлер. У Японії вперше в історії засудили ютубера за публікацію геймплею візуальних новел

    Треш якийсь, судова система дала явний збій

  • Питання з приводу співбесіди на UE Developer

    Сильно залежить від компанії та того хто проводить співбесіду. Інколи питають тільки С++, інколи трохи бази С++ і далі по рушію. Лайф-кодінг, алгоритми також як пощастить, буває це все є, а буває ні.

    It depends як то кажуть, тому готовуватися треба до всьго зразу, але чекати нема сенсу, всього не вивчиш і тим паче не запам’ятаєш. Просто кидайте резюме, отримуйте запрошення та спілкуйтеся — там і дізнаєтесь.

    А так треба знати базу С++, базу UE фремворка, ну і базові алгоритми про всяк випадок

    Підтримали: anonymous, Serhii Oliinyk
  • З чого почати вхід у розробку ігор з нуля на С++? Є досвід з Unreal Engine як у QA

    Покрокова інструкція, яка допомогла мені знайти першу роботу восени 2022:
    1) Вчимо базу С++ тут
    acode.com.ua/uroki-po-cpp
    2) Пишем змійку/тетрис/арканоїд або всі відразу використовуючи WinApi/SFML/SDL2, можна для кожної з цих ігор використовувати різні фреймворки/бібліотеки, туторіали легко гугляться
    3) Вчиш UE на рівні блупринтів, робиш будь-який прототип соло гри, наприклад, коридорний шутер на пару рівнів з ворогами з базовим game loop
    4) Зберігаєш свій проект на блупрінтах, дублюєш цей проект і переносиш всю логіку в С++, блупрінти використовуються тільки для деякої зручності, тобто. міксуєш блупрінти з С++, вчишся робити блупринти для гейм дизайнерів та художників, основна логіка в С++, БП успадковує від кастомного С++ класу із заданими параметрами, які можна міняти
    5) Всі ці проекти на С++ використовуючи різні бібліотеки/фреймворки та UE викладаєш собі на гітхаб
    6) Дивишся записи співбесід на С++ розробника, гуглиш загальні питання на співбесіди по С++, все це виписуєш кудись і гуглиш відповіді, вчиш, розбираєш і тд
    7) Шукаєш роботу

    У мене на це пішло приблизно півроку праці від 8 до 16 годин майже кожен день, з досвіду програмування робив ігри на lua на платформі Core (типу Roblox тільки з графікою Fortnite)

    Успіхів

  • «Пам’ятайте — ваша робота коштує дорого». Як я потрапила у геймдев і чому пішла з нього. Історія 3D-художниці

    Гарна стаття, але

    Я не знаю специфіки всіх професій геймдеву, проте навчання на 3D Artist — це довго та складно. Програміст може збудувати кар’єру, знаючи лише одну мову програмування

    Ви самі зазначили, що не знаєте специфіки всіх професій, а в наступному реченні говорите про те що програмісту начебто легше, тому що вистачить знання однієї мови. У програмістів такі ж самі проблеми, теоретично ви можете працювати знаючи одну мову, але по-перше в більшості випадків вам треба знати одну мову як основну та ще якісь на середньому рівні, а по-друге навіть в рамках однієї мови, наприклад для С++ знати треба не просто багато, а дуже багато. Кількість технологій та навичок там просто безмежна кількість :)

  • Чим займається Render Developer в геймдеві і як ним стати? Гайд по професії

    Гарний огляд для новачків, дякую за посилання на цікаві навчальні ресурси

    Підтримав: Anna Vynnychenko