До сраки, якщо чесно, де «корочку» висиджувати. Все одно актуальні знання видобувати доведеться поза партою.
Бухаю. А які ще є варіанти?
отут я зрозумів що в них свинець
Можна подумати літій завжди встигає. Розкажіть це тим, хто не заряджає телефон кожного дня. І взагалі, хочете інету при блекауті, підключайте оптику.
Максимум 0.25
Візьміть батарейку для UPS і подивіться, що на ній написано. Там зазвичай є і максимальний зарядний струм, що становить
зменшить кількість циклів
Нічого він радикально не зменшить. Форсування зарядного струму лише ізолює частину активної маси пластин на один поточний цикл. Єдине, чим це загрожує — зменшення ємності даного циклу.
Low voltage — це до 36 В включно.
А 48 реально може вбити, якщо намочити руки у морській воді і добряче взятись за клеми.
В мене холодильник
Почитайте відгуки по інверторам на Алі, дуже багато скарг, що вимикається при старті холодильнику, навіть у моделях з піковою потужністю 3+ kW.
Дуже залежить, що будете живити. Деякі прилади (холодильник, лазерний принтер, котел, насос) мають у
Про БС написав вище, 100% свинець, без генераторів.
Все, що ви сказали, розбивається об одну єдину дуже широко розповсюджену сутність. Базова станція мобільного з’вязку. Генератора зазвичай нема. Приміщення загальне. Зарядний струм до 0.5C (бувають оказії, але то через криві руки). Щоправда, гель або мат, але це єдиний відступ від «канону».
Жоден балансир не всесильний. Неможливо збалансувати новий акумулятор з магазину і батарейку із авто після п’яти років експлуатації.
Та й мова про наколінне з’єднання без «зайвої» електроніки.
Тільки послідовно не можна
Бачили, як два BMS грають у гойдалку «я візьму в тебе, а ти потім візьмеш у мене» до повного розряду? Коротше, якщо в характеристиках електронної складової прямо не заявлена можливість роботи в складі батареї, но ніяк не можна.
Це, звичайно, краще, але вже небезпечно по напрузі. Я ж про любителів саморобок.
топові
This. А народ наразі скуповує все підряд.
Якщо BMS-ки не мають функції спілкування між собою (я мав на увазі саме такий варіант), то при з’єднанні у батарею вони починають вести себе неадекватно.
Любителям саморобок декілька порад.
Якщо хочете потужності більше декількох сотень ват, то підвищуйте напругу батарей і інверторів до 24 V. Цим ви збільшуєте ефективність та зменшуєте ймовірність пожежі. Знаєте чому на вантажівках бортова мережа саме 24 вольта, а не 12, як у легковушок?
Послідовно можна ставити виключно нові і однотипні акумулятори, бажано із однієї партії. Заміняти у випадку несправності теж одразу всі (справні одиниці можна потім використовувати окремо). Будь-який перекос параметрів миттєво вбиває один із акумуляторів у послідовно з’єднаній батареї.
Паралельно можна з’єднувати будь-які акумулятори, якщо в них однакова «хімія» і робоча напруга. Був автомобільний акумулятор на 12 В і 60 АГ, але не вистачало? Можна під’єднати ще один на 12 В і 100 АГ без жодних проблем.
Акумулятори із вбудованою електронікою (литій із BMS) взагалі не можна з’єднувати в батареї. Ані паралельно, ані послідовно! Тому одразу визначайтеся із напругою та ємністю.
Усім любителям літієвих акумуляторів рекомендую поцікавитись, що зазвичай використовують в якості резервного джерела у промисловості та комунікаціях. Так от там майже у 100% випадків банальний свинець, не завжди навіть із абсорбованим електролітом. Співвідношення ціни, довговічності та безпеки все вирішує.
Ирония мимо кассы. Я аккумуляторами много лет занимаюсь, и мне все эти хипстерские суеверия крайне смешны.
Не залишати розрядженим
Правильно. Бо із часом сульфат свинцю переходить у нерозчинну форму.
Доливати воду
Бажано із контролем густини.
Періодично кипятити 16V
Бо інакше електролит має тенденцію до розшарування.
Свинцово-кислотные аккумуляторы используют специальный алгоритм зарядки, известный как CC/CV (constant current/constant voltage — с англ. «постоянный ток/постоянное напряжение»). Постоянный ток заряда воздействует на аккумулятор, постепенно повышая напряжение на клеммах. Когда это напряжение достигает определенного значения, зарядный ток понижается до уровня насыщения.
Я наверное открою страшную тайну, но у лития ровно то же самое.
Нормальным режимом работы для автомобильных свинцово-кислотных акб считается разряд батареи на20-30%.
Ни чем не обоснованная бредятина, повторяемая интернет-идиотами уже много лет.
Это применимо к реальной жизни, когда, например, вы пытались завести двигатель, но с первого раза это не удалось, со второго-третьего — тоже. Это и есть тот случай, когда батарея разрядилась на 25%.
Одна попытка запуска двигателя легковушки соответствует емкости ОДНОЙ пальчиковой батарейки. Элементарно подтверждается простым рассчетом.
конечно, вы можете повилять задницей и сказать «а я имел в виду тяговые, а не стартовые кислотные аккумуляторы»
Я имел в виду именно стартерные аккумуляторы.
Например, полностью разряженная (до 10.5v) аккумуляторная батарея 24v14Ah при температуре + 25 градусов Цельсия будет заряжаться зарядным устройством с силой тока 1.8А примерно 7.8 часа
90% емкости можно достичь зарядом в течении примерно двух часов. И литий работает по ровно тому же принципу. Вопрос только в том, какую емкость печатать на этикетке.
хотя я бы лично этого делать не стал
Фраза «я бы не стал» применима как раз к литию, который при шаге вправо или влево мигом превращается в огненный ком. Свинцу почти все побоку, заряд десятикратным током всего лишь изолирует чать активной массы на один цикл. Все.
То не варіант. Взагалі.