Я антивірус не ставлю, а віндовий вимикаю іще з десь з
Особливо коли ссд не сата а нвме
це те, що вони змістили увагу з оновлень системи, на копайлот (AI)
і слава богу, стільки можна знущатись з UI і оцим перетасовуванням то «нове» всрате метро то стара сімка. Візуально сімка топ і більше там нічого не потрібно.
метро, заібали вже, я не кажу відміняти трамваї, я кажу в історичному центрі де купа станцій різних гілок метро воно і накуй не потрібно, але дурачкам що фанатіїть від нюхання жеп у трамваї через пів мегаполіса не доведеш інше.
Це ти шукаєш логіку у довб***бів що не розуміють що трамваї для райцентрів, навіть сучасну трамваї, та невеличких обл центрів, в дійсно дійсно великому місті европи немає утопії про 15 хвилинее місто на трамваї.
Бо іще раз — не перевезеш ти в один день пів мільйона+ людей у твоїх вагончиках. Метро і жорсткі дорогі умови в центрі для пвтівок, ось і все рішення, тому прибирання 12 маршуруту з Пушкінської абсолютно вірне рішення, я тобі вже купу аргументів привив а ти в захлоб дрочиш на ті трамваї.
Трамвай в ЄС
Це транспорт у місті на 20-200К людей, а не на півтора мільйона. Це як чайною ложкою сьорбати борщ, бред повний. А міські електрички з передмістя. Центр великого міста це місце куди їде дуже багато людей і з усіх куточків міста, трамваями не перевезеш таку кількість. Тому в усих мегаполісах европи в центрі метро і платні парковки. А вже потім в додаток ідуть ващі трамваї і лише на короткі маршрути.
Електричка то взагалі возити людей що живуть у передмісті а не в місті.
Я в Харкові прожив 21 рік і жив як в центрі так і по багатоьом спальникам. 12 маршурт трамваю і нахрін не всрався в центрі, бо є метро, швидше та комфортніше. Трамваї забиті там де немає метро.
Метро через усе місто за ~35 хвилин привезе тебе, це від індустріальної до холодної гори, а Пушкінської до Героїв праці 20 хвилин чистого ходу, і це великі вагони, швидкі та абсолютно не вимагають нічого на поверхні окрім вхід та вихід на не проїзжій частині. Трамвай буде торохтіти мінім в двічі більше а іще щоб перевезти таку кількість пасажирів як метро потрібно буде дохрініща трамваїв котрі будуть робити затори.
Ну і я бажаю тобі поїздити трамваєм з Пушкінської то Героїв праці, особливо влітку, а вже потім росказувати що це кращий вид транспорту.
Трамваї гарні для европейскіх містечок у 20К-300К населення, для міста в 1.5КК вони актуалні лише на окремих ділянках і як додаток до метро, в історичному центрі взгалі окрів авто та метро нічого не потрібно, для любителей паркуватись як мудак мають бути парковки та евакуатори. Для особливо проблемних ділянок роблять платним візд або дорогі парковки. Це усе рецепти великих міст европи, дійсно великих а не розміру наших райцентрів.
Оно конечно же найдется, но где-то в центре, с таким количеством нулей в ценнике что аж в глазах рябит.
Кали, Австралии или южной Италии
Та на такому сонці крутити педалі здохнути можна, а літнім людям це взагалі реальна загроза дати коні от прям на веліку, вранці в офіс пріїдеш мокри та смердючий як свиня. От вони і популярні там де прохолодно. :-)
Боже ну що ти несеш? Окрім бабок тим трамваєм ніхто не користувався, він до воказалу їздив, до якого, вже кілька десят років, возить метро, усього 2 станції їхати.
Як би ти хоч трохи шарив у «стратегію та планування» то знав би що на Пушкінскій 3 станції метро, Пушкінська, Бектова і Майдан Конституції, це усе три різні гілки.
Там трамавай вже віджив своє, бо місто змінюється і логістика транспорту, а пересаджувати усих на убогі та старі трамваї то взагалі тупість, та і хоч би нові, пофіг.
Я взагалі вперше чую щоб хтось жалівся що там немає ліній.
Трамваї в центрі Харкова не обслуговували поулярні та завантажені маршрути, от взагалі, бо в центр усі їдуть на метро і це правильне рішення, особливо коли на одній вулиці аж 3 станції різних гілок, трамваї мають сенс на короткі дистанції, бо на довгих метро в рази краще по всим параметрам(швидкість та кількість людей), трамваї та тролейбуси ліше підвозять до метро.
У такому великому місті та заібешся ліній пхати по центральним вулицям щоб розвести шалену кількість людей що дня.
англійська як нефритовий стрижень, миска рису, дружина кішка!
В Харкові прибирають навіть під обстрілами :-)
Это все еще больше миллиона за дом или уже меньше? ))))
Якби залишили то було б іще гірше, прибирання ліній не було намаганням 100% прибрати затори, в історичному центрі дуже великого міста це не можливо. Тому рішення було вірним.
Беглость это показатель, я тараторить научился еще давно, но вот грамматику вряд ли сдам на В2.
Ось тут не можу не погодитись, невелика доля алкоголю якось розвязує не тільки язик а і думки, я не раз помічав що, блін, а я зрозумів про що пісня що довго слухав не вникаючи в слва, а тут якось само дойшло.
Також помітив що якщо мозок ну зовсім виснажений у вечорі то перша вимикється англійська :-) Все, тест стаж тупо нечитаемий і очі тягнуться до кнопки транслейт або взагалі закрти це текст :-)
так я сам «почав з алфавіту
Але чомусь не довчив коми »," :-)
Наскільки я розумію маректологи займаються впарюванням безглуздих, непотрібних та неякісний товарів котрі погано продаються, якщо ви досвідчений маркетолог то маєти впарити комусь і себе :-)
І наче б то перемога для лінуксоїдів, але вони все одно мастдайку обговорюють і переконють що в лінкусі мощно возрастаєт дєнь ото дня процент жиров у маслі. Довольні юзери, ситі в них єбала. Гораздо мєньшє стало відоузятників, єбошать всі вони як папа Карло на хімії в Черкасах. Маководи — усі на Соловках.
Не ну 2 то звісно дуже старенький, не тошо async await, а навіть TPL та лямбд і лайнкью немає.
А от з 4.5 вже норм пішло, чи коли там sync await прикрутили :-)