Добрий вечір, мені здається що вам як розробнику та дизайнеру цієї гри потрібно вирішити що саме ви хочете надати гравцю, я про досвід. Після того вже обирати як вести йому складність до максимума, якщо то ранер на реакцію буде, чи до тої швидкості на котрій гравцю буде цікаво стикатись з новим контентом у вигляді перепон, інтерактивних об’єктів чи механік.
Щоб зорієнтуватись пропоную пограти у різні ранери для розуміння свого дизайну гри. Як мені здається ось ці ігри розбавлять розуміння того як бува у ранерах (звісно якщо ви не грали в них до того): Rider play.google.com/...ils?id=com.ketchapp.rider
Тоді вам не доведеться впиратись у криву як спосіб зробити правильно чи ні.
P.S. та крива у прикладі дійсно доведе вас до експонентного зростання швидкості чи кількості перепон і тоді це гра на рекорди у вигляді максимума людської реакції та налагодженості воду команди.
Добрий вечір, мені здається що вам як розробнику та дизайнеру цієї гри потрібно вирішити що саме ви хочете надати гравцю, я про досвід.
Після того вже обирати як вести йому складність до максимума, якщо то ранер на реакцію буде, чи до тої швидкості на котрій гравцю буде цікаво стикатись з новим контентом у вигляді перепон, інтерактивних об’єктів чи механік.
Щоб зорієнтуватись пропоную пограти у різні ранери для розуміння свого дизайну гри.
Як мені здається ось ці ігри розбавлять розуміння того як бува у ранерах (звісно якщо ви не грали в них до того):
Rider play.google.com/...ils?id=com.ketchapp.rider
Skyward Journey play.google.com/...etails?id=com.DanVogt.Fly
Hyperburner
play.google.com/...com.badpotion.hyperburner
Smash Hit play.google.com/...?id=com.mediocre.smashhit
Audio Surf store.steampowered.com/app/12900/AudioSurf
Тоді вам не доведеться впиратись у криву як спосіб зробити правильно чи ні.
P.S. та крива у прикладі дійсно доведе вас до експонентного зростання швидкості чи кількості перепон і тоді це гра на рекорди у вигляді максимума людської реакції та налагодженості воду команди.