Почув, дякую
Дякую
З попереднім мені зрозуміло, я продовжую діалог цікавлячись вашою думкою.
Чи є у вас якась думка?
Дякую. Підкажіть будь ласка, крім лінзи стратегії та гравця, чи є ще якісь для вас деталі у балансі між тим, щоб грати та думати про ігри?
Дякую. Підкажіть, чи ви ще шукаєте свій баланс між тим як грати та думати про відеоігри?
Дякую, а як для вас виглядає баланс між тим щоб грати та думати про ігри?
Тоді підкажіть після якого досвіду у грі ви зрозуміли що ваше розуміння особистого смаку змінилось?
Підкажіть будь ласка, окрім лінзи розробника, як виглядає для вас баланс між тим щоб грати та думати про ігри?
Наприклад як про якийсь текст
Всіх вітаю, хочу приєднатися до розробки інді-гри — для портфоліо.
Я гд з 2 роками досвіду у гк та гібридах.
Працював здебільшого у юніті.
Детальніше про мої навички можу розповісти у тг @volodymyr_bozhko
Добрий вечір, мені здається що вам як розробнику та дизайнеру цієї гри потрібно вирішити що саме ви хочете надати гравцю, я про досвід.
Після того вже обирати як вести йому складність до максимума, якщо то ранер на реакцію буде, чи до тої швидкості на котрій гравцю буде цікаво стикатись з новим контентом у вигляді перепон, інтерактивних об’єктів чи механік.
Щоб зорієнтуватись пропоную пограти у різні ранери для розуміння свого дизайну гри.
Як мені здається ось ці ігри розбавлять розуміння того як бува у ранерах (звісно якщо ви не грали в них до того):
Rider play.google.com/...ils?id=com.ketchapp.rider
Skyward Journey play.google.com/...etails?id=com.DanVogt.Fly
Hyperburner
play.google.com/...com.badpotion.hyperburner
Smash Hit play.google.com/...?id=com.mediocre.smashhit
Audio Surf store.steampowered.com/app/12900/AudioSurf
Тоді вам не доведеться впиратись у криву як спосіб зробити правильно чи ні.
P.S. та крива у прикладі дійсно доведе вас до експонентного зростання швидкості чи кількості перепон і тоді це гра на рекорди у вигляді максимума людської реакції та налагодженості воду команди.
як термін чи скорочення?
Дякую, так розумію ви це про досвід котрий змінив ваше розуміння особистого смаку.
А що до того де ви вбачаєте середину ваших емоцій та думок про ігри?