• Головна
  • Форум
  • Стрічка
  • Зарплати
  • Робота
  • Календар
  • Military-tech
Вхід і реєстрація
Володимир Божко
Game Designer в Pam Pam Studio
  • Профіль
  • Коментарі 2
  • Статті 1
  • Як оцінити та порахувати складність в грі? Тип — Раннер

    Добрий вечір, мені здається що вам як розробнику та дизайнеру цієї гри потрібно вирішити що саме ви хочете надати гравцю, я про досвід.
    Після того вже обирати як вести йому складність до максимума, якщо то ранер на реакцію буде, чи до тої швидкості на котрій гравцю буде цікаво стикатись з новим контентом у вигляді перепон, інтерактивних об’єктів чи механік.

    Щоб зорієнтуватись пропоную пограти у різні ранери для розуміння свого дизайну гри.
    Як мені здається ось ці ігри розбавлять розуміння того як бува у ранерах (звісно якщо ви не грали в них до того):
    Rider play.google.com/...​ils?id=com.ketchapp.rider

    Skyward Journey play.google.com/...​etails?id=com.DanVogt.Fly

    Hyperburner
    play.google.com/...​com.badpotion.hyperburner

    Smash Hit play.google.com/...​?id=com.mediocre.smashhit

    Audio Surf store.steampowered.com/app/12900/AudioSurf

    Тоді вам не доведеться впиратись у криву як спосіб зробити правильно чи ні.

    P.S. та крива у прикладі дійсно доведе вас до експонентного зростання швидкості чи кількості перепон і тоді це гра на рекорди у вигляді максимума людської реакції та налагодженості воду команди.

    9 травня 1:12
    Підтримали: Mich Belskij, Anna Vynnychenko
  • Retention-механіки в гіперказуальних іграх. Методи утримання користувачів

    як термін чи скорочення?

    15 березня 21:52

Не пропустіть

6 червня, Online
Онлайн-курс «Нотації BPMN» від Laba
8 червня, Online
Сучасний DevOps: технології та вимоги. DOU Voice Chat
12 червня, Online
Курс “Python Developer” від ITVDN
13 червня, Варшава
Yalantis Meetup: AI&ML edition
14 червня, Online
Курс “FrontEnd Developer” від ITVDN
20 червня, Online
Онлайн-курс «Архітектура високих навантажень» від robot_dreams

Гарячі вакансії

  • Office Manager (Kyiv) в NewGMedia, Київ
  • DevOps Engineer в Luxoft, Київ, віддалено
  • Manual QA Engineer в Conversionrate.store, Київ, віддалено
  • Visual Designer в BetterMe, Київ
  • Head of Financial Planning & Analysis в Uklon, Київ
  • Senior Marketing Manager в Osavul, $2000–3500, віддалено
  • Senior C# Developer (WPF, product, remote) в EasyMorph, від $5000, віддалено
  • Product manager в giftmall, Київ
Всі вакансії
© 2005—2023 DOU.ua

Українська · English

Нас уже 626 931. Ми в соцмережах:
Пошук програмістів на Джині
  • Контакти
  • Реклама
  • Legal
Пишіть нам на [email protected]
Скористайтесь акаунтом
×
  • Google
  • LinkedIn
  • GitHub
  • Facebook
Увійти за поштою або через твіттер.
  • Вхід
  • Реєстрація
  • Відновлення пароля
Неправильний пароль
Реєстрацію по email закрито
Ви неправильно вказали свою пошту
Або скористайтесь акаунтом.
Для того, щоб зробити ваш профіль повноцінним, вкажіть вашу пошту.
Ми відправимо вам лист з посиланням для підтвердження.
Ви неправильно вказали свою пошту
з умовами використання сайту і політикою конфіденційності.