Статті автора Володимир Божко

Яку рису «контенту» мають механіки в іграх на прикладі It Takes Two та The Eternal Cylinder

Володимир Божко 339

Геймдизайнер та проджект-менеджер Володимир Божко виявив, що It Takes Two має 66 оригінальних механік, а The Eternal Cylinder — 102. Однак перша гра має 397 оригінальних комбінацій механік, а друга лише 67. Тож він вирішив дослідити, як створення «контенту» впливає на механіки в іграх. Що з цього вийшло — читайте у його блозі. 1

Retention-механіки в гіперказуальних іграх. Методи утримання користувачів

Володимир Божко 1625

Колекційні предмети, щоденні завдання, винагороди, розблокування нового контенту — це все механіки для утримання користувача у грі. Як вони працюють та якими ще бувають, про це у своєму блозі розповідає геймдизайнер Pam Pam Studio Володимир Божко. 5