• Форум
  • Стрічка
  • Зарплати
  • Робота
  • Календар
  • Спільноти
  • 🕸️ Збір для Третьої штурмової
Вхід і реєстрація
Chris Redfield
  • Профіль
  • Коментарі 11
  • Assassin’s Creed в Японії, нова гра від творців It Takes Two та довгоочікувана GTA VI. Якими будуть найбільші релізи 2025 року

    Я очікую Exodus від колишніх працівників Байовер і французьку Expedition 33 від колишніх працівників Юбісофта.

    5 січня 0:53
    Підтримали: Oleg Andreytsiv, Sashko Peremot
  • Тисяча шарів жаху й дискомфорту. Огляд ремейку Silent Hill 2

    Це все таки ремейк. І оцінювати гру варто як ремейк. А тут порівняння з оригіналом не уникнути

    9 жовтня 2024 9:51
  • Тисяча шарів жаху й дискомфорту. Огляд ремейку Silent Hill 2

    Як розпізнати новачка в Сайлент Хіл? Називає манекенів павуками ))

    Сам я в гру ще не грав, так, подивився пару роликів, загалом виглядає достойно, але от над Марією розробники познущалися від душі. Одягнули, як офісну пані, а не стриптизерку, грайливу поведінку замінили монотонним начитуванням тексту, зацензурили деякі відверті моменти з Джеймсом і навіть вирізали одну сцену у фіналі. Одним словом, «народжена з бажання» перетворилася у «вбиту політкоректністю».

    9 жовтня 2024 9:48
  • Тисяча шарів жаху й дискомфорту. Огляд ремейку Silent Hill 2

    Я б сказав, що друга частина самодостатня в плані сюжету, це особиста історія Джеймса і лор Сайлент Хілу знати не обов"язково

    9 жовтня 2024 9:26
    Підтримав: Sashko Peremot
  • За лаштунками відеоігрової термінології. Розбираємо критику словника

    Ви кажете, що поняття новела не відповідає її розумінню в українській літературі. І при цьому наводите приклад новел Хвильового, як коротких творів із динамічним сюжетом. Але ж в ігровому розумінні візуальна новела і є невеликою історією в порівнянні з «великими геймплейними» іграми. Саме таке розуміння новел і склалося історично, хоча новели можуть бути досить тривалі. Тому переклад novel як новела — підходить ідеально.

    3 вересня 2024 21:42
    Підтримав: Yegor Chumakov
  • За лаштунками відеоігрової термінології. Розбираємо критику словника

    і це дивно, бо як програмісти і люди, що живуть інтернетом, вони навпаки, мали б відстоювати «професійний» геймерський сленг, а не перетворювати його в історико-філологічну справку

    3 вересня 2024 21:37
  • За лаштунками відеоігрової термінології. Розбираємо критику словника

    Не хочу нападати на автора і називати всю роботу гімном, просто викладу пару зауважень в надії, що автор сприймає критику.

    1. Візуальна новела. Ви кажете, що поняття новела не відповідає її розумінню в українській літературі. І при цьому наводите приклад новел Хвильового, як коротких творів із динамічним сюжетом. Але ж в ігровому розумінні візуальна новела і є невеликою історією в порівнянні з «великими геймплейними» іграми. Саме таке розуміння новел і склалося історично, хоча новели можуть бути досить тривалі. Тому переклад novel як новела — підходить ідеально.

    2. Непослідовність. Ви кажете, що вам самим не подобається термін бойовик і краще було б вжити екшн, бо це більш зрозуміло, звично, ще й використовується поза ігровими межами. Та й термін rogue ви не замінили чудовим українським словом негідник, а залишили транслітерацію роуґ. І в цей же самий час, ви міняєте зрозумілий і загальновживаний термін стелс на прости господи скрадання, а слешер на чудове українське слово січ. Ви, бляха, попаяні чи шо? Знову виходить, що половина жанрів залишаються оригінальними, а половина — перекладеними, бо особливо активні українофіли знайшли їм замінники. А те, що ігрова спільнота уже не перший десяток років використовує поняття стелс і ніхто не розуміє що таке скрадання — вам насрати. Скрадання — це переміщення навпочіпки. Ось що таке скрадання. Це лише один з елементів стелсу, але не стелс як такий. Що це, бляха, за маразм? Вище добре хтось написав, виходить стелс-літак, це літак-скрадальник? Ну треба ж трохи клепку мати в голові!

    3 вересня 2024 21:30
    Підтримали: Yegor Chumakov, Spillik, Василий Клочков, Val Budkin, Alexander M, Dmytro Kanivets, Едельвейс Шляхетний, Підступне Зло, Serhiy Parenyuk
  • Український геймдев скоротився майже на 300 людей, а в Канаді звільнення зачепили одразу чотири великі компанії. Сумні підсумки червня

    Сучасний західний геймдев випускає не ігри, а вбогі лівацькі маніфести. Набрані по квоті різнокольорові калічі не вміють нічого, крім вставляти себе в гру і цензурити все, що на їхній погляд неправильне. Не дивно, що ніхто не хоче грати в таке стерильне лайно. Там нема ні геймплею, ні цікавої історії.

    5 липня 2024 16:49
    Підтримав: Sashko Peremot
  • Творець перших частин God of War назвав Атрея «жахливим персонажем». Погоджуєтеся?

    Зате цей довбограй захищав чорну Ангрбоду. Бо це прогресивно. Ну от і має прогресивність. Атрей — білий. А білих не можна робити крутими. Питання?

    5 липня 2024 16:45
  • Молодший брат серії Arkham, якого ніхто не любить. Огляд Suicide Squad: Kill the Justice League

    Найбільше розчарування — бої із злими супергероями, а це ж ніби основна фішка гри! Гравці просто вливають в них тисячі куль і все. Навіть старенький вже Resident Evil 5 і то був винахідливішим в плані організації кооперативного геймплею, де кожен гравець мав виконувати якусь роль. Ну а бій з Бетменом, якого просто підмінили Пугалом — це взагалі апогей відсутності фантазії у розробників

    6 лютого 2024 19:01
    Підтримали: Хрін, Sashko Peremot
  • CDPR вибачається перед росіянами з офіційних акаунтів за «деякі репліки» в українській локалізації Cyberpunk 2077 (UPD)

    В даному випадку локалізація більш ніж вдала, бо фраза про русню стосувалася якраз руснявого клану. І те, що люди кинулися обсирати українських перекладачів, а не підсосів русні з СДПР — дуже сумно.
    А тепер пару слів для ШбТ: бачите до чого призводить ваша «оригінальність» і зарозумілість? Тепер навіть коли ви праві, лайно все одно летить у ваш бік. Що постелили, те й маєте.

    26 вересня 2023 10:47
    Підтримали: Oleh Feshchenko, Едельвейс Шляхетний, angry bird, Mark Sorokin, Ruslan D, thenamelessone, Evgen Gafenko, Viktor Zhurbenko, Євген Фетисенко, Oksana Mazun, Oleksandr Suvorov, Tim Babych

Не пропустіть

20 травня, Online
Онлайн-курс «Game Analyst» від robot_dreams
22 травня, Online
Мітап “Архітектура, Microapps і мікросервіси — від Senior Software Engineer з Netflix”
24 травня, Київ, Online
JavaScript fwdays’25 conference
28 травня, Online
Курс “Operations Management” від Projector
21 червня, Київ
DOU Mobile Day 2025
© 2005—2025 DOU.ua
Нас уже 787 386. Ми в соцмережах: Facebook Twitter GitHub LinkedIn Telegram YouTube TikTok Instagram WhatsApp
Пошук програмістів на Джині
  • Контакти
  • Реклама
  • Legal
Пишіть нам на [email protected]
Скористайтесь акаунтом
×
  • Google
  • LinkedIn
  • GitHub
  • Facebook
Увійти за поштою.
  • Вхід
  • Реєстрація
  • Відновлення пароля
Неправильний пароль
Реєстрацію по email закрито
Ви неправильно вказали свою пошту
Або скористайтесь акаунтом.
Для того, щоб зробити ваш профіль повноцінним, вкажіть вашу пошту.
Ми відправимо вам лист з посиланням для підтвердження.
Ви неправильно вказали свою пошту
з умовами використання сайту і політикою конфіденційності.