Дякую за цікаву статтю) А якщо подивтись інакше: висщій NDRT != корисність для клієнта. Так, наявність більшоі клієнтської бази з одного боку, дає більший вибір користувачам застосунку, але з іншого, неминуче подовжує середній час на пошук пари. Середньостатистичний користувач буде довше шукати, оскільки застосунок дає таку можливість. Більший вибір може іноді й ускладнювати пошук (тут вже питання певної селекції на боці застосунка, щоб не кидати все поспіль). Тобто, клієнтська база — це лише один з факторів. Фінальна корисніть буде виражатись в кількості умовно вдалих контактах по відношенню до часу, проведенного в застосунку та витрачених коштів.
Думаю, що важливим є питання поведнікових кластерів і часу, як давно клієнт вперше скориствася продуктом. Рівень утримання, як і патерни можуть бути суттєво різними в залежності від цього, але загальний показник NDRT цього не врахує в повній мірі.
З точки зору географічних залежностей. Можливо, Майями та Пуерто-Ріко мають нижчі показники через то, що там більше туризму та відпочинку. Тобто, познайомитись в реальному житті людям простіше ніж десь в Нью-Йорку. А може і рівень ЦА по відношенню до загальної кількості населення не є однаковим по штахах, тому це вплине на кількість користувачів в регіоні, і як наслідок, — NDRT. (доречі, звортню залежність можете спробувати дослідити за допомогою Granger causality test) Хто знає, що на що впливає більше)
По дистанції, я би спробував рекомендувати клієнтам оптимальні фільтри, інтерактивно даючи зворотній зв’язок. Наприклад, коли клієнт обирає відстань 10 км, ви можете вивести повідомлення: «при збільшени відстані всього на 5 км, шанси знайти пару збільшаться в два рази»; «встановлення цього фільтру зменьшить кількість тих, хто вам може сподобатись в два рази» і т.і. Тобто, допоможіть йому та собі з вибором оптамильних налаштувань.
Я правильно зрозумів, що ви не хочете зростати по кількості користувачив в регіоні понад певний рівень? Якщо так, то чому? ви ж маєте все одно на цьому заробляти.
Дякую за цікаву статтю)
А якщо подивтись інакше: висщій NDRT != корисність для клієнта. Так, наявність більшоі клієнтської бази з одного боку, дає більший вибір користувачам застосунку, але з іншого, неминуче подовжує середній час на пошук пари. Середньостатистичний користувач буде довше шукати, оскільки застосунок дає таку можливість. Більший вибір може іноді й ускладнювати пошук (тут вже питання певної селекції на боці застосунка, щоб не кидати все поспіль). Тобто, клієнтська база — це лише один з факторів. Фінальна корисніть буде виражатись в кількості умовно вдалих контактах по відношенню до часу, проведенного в застосунку та витрачених коштів.
Думаю, що важливим є питання поведнікових кластерів і часу, як давно клієнт вперше скориствася продуктом. Рівень утримання, як і патерни можуть бути суттєво різними в залежності від цього, але загальний показник NDRT цього не врахує в повній мірі.
З точки зору географічних залежностей. Можливо, Майями та Пуерто-Ріко мають нижчі показники через то, що там більше туризму та відпочинку. Тобто, познайомитись в реальному житті людям простіше ніж десь в Нью-Йорку. А може і рівень ЦА по відношенню до загальної кількості населення не є однаковим по штахах, тому це вплине на кількість користувачів в регіоні, і як наслідок, — NDRT. (доречі, звортню залежність можете спробувати дослідити за допомогою Granger causality test) Хто знає, що на що впливає більше)
По дистанції, я би спробував рекомендувати клієнтам оптимальні фільтри, інтерактивно даючи зворотній зв’язок. Наприклад, коли клієнт обирає відстань 10 км, ви можете вивести повідомлення: «при збільшени відстані всього на 5 км, шанси знайти пару збільшаться в два рази»; «встановлення цього фільтру зменьшить кількість тих, хто вам може сподобатись в два рази» і т.і. Тобто, допоможіть йому та собі з вибором оптамильних налаштувань.
Я правильно зрозумів, що ви не хочете зростати по кількості користувачив в регіоні понад певний рівень? Якщо так, то чому? ви ж маєте все одно на цьому заробляти.