• Deep dive into Level Design: створення рухомих інтерактивних об’єктів для мап Mech Arena

    Тобто писати мені, що якась мапа найтупіша і не працююча — це нормально. А вказати тобі на неуважність і необізнаність (адже ти критикуєш те, чого не розумієш, намагаючись дискредитувати мою публікацію) — це вже токсична фішка пларіуму. Цікавий хід думок.
    Я писав цю статтю для того, щоб поділитись досвідом зі спільнотою. А ти прийшов та почав говорити речі в яких нічого не розумієш і ображати роботу незнайомої тобі людини. Тільки тому, що тобі гра не сподобалась і ти образився. Потім ти отримав відповідь, де я пояснив чому твої аргументи не працюють. Ти знову образився та почав узагальнювати і чіпляти ярлики на цілу компанію.
    Саме ти розпочав цей діалог і задав його тон. Наразі вважаю його вичерпаним.

  • Deep dive into Level Design: створення рухомих інтерактивних об’єктів для мап Mech Arena

    1. Заголовок статті повідомляє уважному читачеві, на чому саме зосереджена ця стаття. Але це все ще левел дизайн. Якщо ти не знав, левел дизайнери не займаються виключно створенням грейбоксів мап.
    2. Назвати розробку ігрової механіки налаштуванням сцени, викликає в мене дуже позитивні емоції 😁.
    3. «До того ж, балансування мап мехарени бажає кращого, так як на більшості з усіх мап домінують саме 2-3 види зброї, вони супер імбові.»
    — В цьому реченні ти суперечиш сам собі. Поганий баланс мап (які симетричні, всі в рівних умовах) чи все ж 2-3 види імбової зброї?
    4. «Можливо ситуацію трошки виправили мехи з більш сильними щитами яких додали пізніше. Але то вже гуляє баланс механік, а не мап.»
    — Знову ж таки, тут вже кажеш баланс механік є проблемою.
    4. Я розумію, що деякі мої роботи можуть не подобатись комусь із гравців. Адже все залежить від стилю гри кожної окремої людини. І це нормально давати критику, для мене це цінна інформація. Але жодну свою ідею я не вважаю тупою.

    Дякую за фідбек!

    Підтримав: Serhii Korshunov
  • Deep dive into Level Design: створення рухомих інтерактивних об’єктів для мап Mech Arena

    Дякую! Мені дуже приємно чути, що було цікаво😊

  • Deep dive into Level Design: створення рухомих інтерактивних об’єктів для мап Mech Arena

    Дякую, приємно чути)