Ага от тільки в команди HFW пряме фінансування від розробника платформи і купа часу на полірування, бо цілком посередня гра внєзапно стає систем селлером (бо інших притомних релізів на цій платформі немає), а в команди Сталкера з фінансування лише дохід від попередньої трилогії, Козаків і тимчасова ексклюзивність платформи Microsoft (і то не факт що там багато грошей було) + війна і частина ключових розробників в ЗСУ. І в підсумку HFW — відполірована пустка про яку, якби не реліз на ПК в 2024 вже забули б, і Сталкер 2 — гра з ненайкращим (хоча все ж краще, ніж у Кіберпанку) технічним станом, але з гарною базою, і фанатською підтримкою.
Між HZD і HFW особливої різниці в плані технологій нема, та й реліз на PS порівнювати з релізом на ПК не валідно
Хорайзон вийшов 7 років тому, коли залізо
Пфф, згадайте реліз TLOU на ПК
Це надто ідеальна картинка, щоб бути реальністю. Рано чи пізно з’являться інвестори перед якими прийдеться відповідати, бо амбіції не завжди корелюють з можливостями.
Ну реліз від внутрішньої студії Sony, що не так, TLOU був у набагато гіршому стані за Сталкер, хоч і був бета-тест на консолях