Game Design Team Lead – Plarium
  • Системний геймдизайн на прикладі кланів у грі RAID: Shadow Legends

    Все залежить від вашого проєкту. Тому термін 2 місяці — це не час проропрацювання при описаному підході. Це час, для пропрацювання при такому підході конкретно на Raid. Бо через вік і розмір проєкту, всі процеси відбуваються досить не швидко.

  • Системний геймдизайн на прикладі кланів у грі RAID: Shadow Legends

    Привіт! Дякую)
    Над дизайном працювала я і мені допомагав мій тім лід. Також було проведено кілька брейнштормів в середині команди, де участь могли взяти всі бажаючі (4-6 геймдизайнерів). По часу це зайняло десь 2 місяці. Зазвичай, найбільше ми витрачаємо час на затвердження та обговорення зі стейкхолдерами.

    По часу продакшену, тут вже важко відповісти, бо якісь фічі з плану ще на стадії розробки. Все дуже залежить від розміру і складності фічі. Чим більше у фічі зв’язків з існуючим фінкціоналом, тим складніша розробка і об’ємніше тестування.

    Підтримали: Maxim Gorban, Sashko Peremot