Опублікували вже третій кейс! «Як одна проста зміна збільшила взаємодію з AI-чатом на 170%: кейс Plerdy» від Андрія Чорного. Читайте та діліться своїми A/B тестами!
Вже другий кейс опубліковано! «Коли зручність не дорівнює зростанню конверсії: результати дослідження» від Віталія Владова. Читайте та діліться своїми A/B тестами!
Опублікували перший кейс «Як ми підвищили базу активних підписників на 16%, інтегрувавши 1 невелику зміну в продукт — Experiments Hub» від Валерії Вишневської. Читайте та надсилайте і свої кейси!
Чудова стаття! А якщо хочете поділитись своїм A/B-тестуванням, це можна зробити в новому проєкті Experiments Hub(dou.ua/forums/topic/52271)
Дякую за зауваження, виправили
Обрали ваш коментар найкращим і даруємо футболку DOU. Вважаємо це не фейлом, і вдячні за вашу ініціативність!
Це дослівний переклад цитати зі статті, посилання на яку прикріплено
Маємо вже четвертий кейс! «Один тест — подвійний результат: як одна зміна в UX одночасно збільшила нам і дохід, і активність користувачів» від Антона Шуляка. Читайте та надсилайте власні кейси!