розробник
  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Якщо у вас є час вибирати зарядки з гарними краєвидами, то заразом є можливість глянути коментарі тих, хто нещодавно там заряджався. Якщо зарядка не працює — про це обов’язково напишуть. Також на плагшарі вказано чия зарядка, і можна перевірити її статус у відповідному додатку.
    Коли почалися бойові дії, оператори відкрили безкоштовну зарядку без депозиту (яка була доступна цілий місяць). Тож коли на заправках закінчилося пальне і вони позакривалися, зарядні станції на території тих самих заправок продовжували працювати (і на них активно підзаряджалися).

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Скорее, десятки фоток одного и того же.

    Ось вони його штампіком у фотошопі розмножують blog.motorcycle.com/...​218-Production-Line-2.jpg
    www.motorcycle.com/...​cles-IMG-0021-517×388.jpg
    scitech.com.ua/...​цикл-Lightning-LS-218.jpg

    Этот мотоцикл нужно за год заказывать и полностью предоплачивать. Базовая цена стартует с 37000$.
    Версия с нормальной ёмкости батареей — это уже 50000$.

    От ціна — це те, що дійсно обмежує рівень продажів цього байку. Хоча компанія, по суті, пішла тим самим шляхом, що й Tesla. Спочатку створили дуже дорогу модель і заробили на ній трохи грошей. Далі створили доступніший Страйк. Тепер продають його і готують ще якусь нову модельку.

    Рекомендую попробовать прокатиться на мотоцикле без пластика со скоростью 200+. Как ни ложись на бак, ветер просто отрывает от мотоцикла.

    Я все ж надаю перевагу роверу (де швидкість залежить лише від твоїх власних сили та витривалості) та авто (де вітру нема). :)

    Пассажир на гоночном мото не предусмотрен.

    За поганої аеродинаміки турбулентними потоками гаряче повітря може і гонщика піджарювати (була така проблема на перших Yamaha FJR1300)

    Если на мотоцикле можно добиться прижимной силы максимум в 15 кг на скорости под 300, то болид на такой скорости будет иметь прижимную силу величиной в тысячи килограмм.

    Ви порівнюєте квадратне з мокрим. Мотоциклу не потрібна така притискна сила. У нього антикрило потрібно лише щоб скомпенсувати підйомну силу створену підкрилками і повітрям притисненим знизу корпусу. І ця площа дуже маленька, у порівнянні з авто (у якого там крило літака). Це по-перше. А по-друге, у авто і мотоцикла різна механіка повороту. Авто на високій швидкості тільки щільний контакт з дорогою дозволяє вписатися в поворот (інакше машина може перекинутись, чим страждали деякі старі моделі). А мотоцикліст при повороті не тільки повертає кермо, а й нахиляє сам мотоцикл. Вектор дії притискних сил антикрила у такому випадку тільки б заважав.

    При открытых колёсах и низком обтекателе — как мёртвому припарка.

    Цікаво, що деякі виробники автомобільної гуми вже впроваджують гуму з виїмчастими боковинами. Вона тихіша ніж шини з традиційними боковинами.
    Насправді результат може виявитися доволі цікавим. У виїмках формуються стабільні вихори (не такі як турбулентні вихори за спиною у мотоцикліста, які постійно міняють форму і зриваються). Стабільність тут важлива, бо найбільше енергії відбирає саме формування вихору, і якщо він вже є — на підтримку їх обертання потрібно зовсім небагато енергії. Ці вихори формують ідеально гладеньке невидиме повітряне покриття, по якому течуть ламінарні потоки. За рахунок цього значно зменшується спротив повітря проходженню корпусу самого мотоцикла.
    З обтікачем, якщо і для нього використовувати техніку вихорів, ситуація ще цікавіше. Зазвичай це прозорий щиток краплеподібної аеродинамічної форми. Та на гладеньких краях цієї конструкції завжди створюється нестабільна турбулентність. Можна перетворити її на стабільну течію, додавши виїмки по краю обтікача чи генератори вихорів як на крилах літаків (і таким чином збільшити зону захисту від вітру), або зробити обтікач який буде генерувати великий турбулентний вихор, що замінятиме прозорий щиток (але ця конструкція не забезпечуватиме захист на низьких швидкостях і виглядатиме вона трохи дивно).
    Теоретично це дуже перспективна штука. Практично — поки що ніхто цим для мотоциклів на повному серйозі не займався.

    Потому что мотоцикл по своей сути — вертикальный объект. А авто — можно сделать практически плоским.

    Ні, тому що у автомобіля чотири колеса і його складніше перекинути.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Взагалі-то розселення людей почалося з Африки. І нічого — за тисячі років акліматизувались якось.
    А зважаючи на сучасні матеріали та технології (які будуть у африканців, бо їх не знищать ядерним бомбардуванням) — вони будуть богами для здичавілих мешканців радіоактивної пустелі, що залишиться на місці рф.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Да, он существует в нескольких экземплярах, собранных стартапом вручную.

    Ага, ага. Їх не тисячі, але десятки точно є.
    www.facebook.com/...​z3xSSyRvfYB9MNSppcECjnyVl

    650 кг для Формулы-1. Гоночный мотоцикл класса 1000 кубиков весит порядка 160 кг.

    Ну ви ж казали, що нема жорстких обмежень. Вони є. Зрозуміло, що рамки таких обмежень інші, ніж у мотоциклів. Але вони є.

    В основном, чтобы пилота не сдуло на скоростях выше 200.

    Щоб не здуло, достатньо було б обмежитись низькою посадкою. Облямуванням трохи покращують аеродинаміку, корегують потоки повітря щоб ефективніше охолоджувати двигун та відводити тепло і вихлоп (щоб пасажирам ноги не попекло).

    Никакой прижимной силы, сравнимой с авто (Формула-1 может, например, начиная со скорости 180 км/ч благодаря аэродинамическому прижиму ехать по потолку)

    Та ну. Навіть антикрила на мотоцикли додають i0.wp.com/...​05/2016-motogp-tech-2.jpg

    пластик, не закрывающий даже пилота полностью (запретили лет 70 назад, т.к. как раз это позволяло разгоняться до шизофренических скоростей, что было небезопасно из-за полного отсутствия прижимной силы и принципиальной невозможности её организовать на двухколёсном транспорте)

    Заборонили, але з іншої причини — зависока парусність. Вона погіршувала керованість у поворотах та створювала небезпеку при боковому вітрі (мотоцикл тупо здувало з траси). І вирішити цю проблему можна було лише додавши ще одну пару коліс для збільшення стійкості. Або поставивши їх у пару до двух наявних (як у автомобілях), або розмістивши на одній осі (як допоміжні колеса на дитячих велосипедах). Що так, що так — це був би уже не зовсім мотоцикл.

    До речі, одне цікаво. Тут у обговоренні згадували про автівку вкриту виїмками по типу як на м’ячі для гольфа. Наскільки б покращилась аеродинаміка мотоцикла, якби його пластикове облямування вкривали такі ж виїмки? Ніби ж на пластикових обтікачах таку модифікацію зробити легко. Невже ніхто не експериментував з цим?

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    У них буде багато часу — атомна зброя націлена куди завгодно, крім економічно слабких африканських країн. Тому саме вони займуться реколонізацією Євразії, якщо країни першого світу будуть лежати у руїнах.
    Конвенційні збройні сили у них достатньо прокачані, щоб забезпечити швидкий наступ. Навряд чи у когось залишиться достатня кількість авіації (з паливом і тренованим персоналом), щоб організувати адекватний спротив.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Я пока знаю только один электробайк, способный уходить за 250 км/ч. Он существует в паре экземпляров, собранных в гараже одного стартапа.

    Це оцей тарантас? damon.com/hypersport — обіцяють 320 км/г, але поки що не серійно.
    Чи цей? lightningmotorcycle.com/...​e/product/specifications — 350 км/г — вже серійний.
    Але вони не масові. А ось ця таратайка www.energicamotor.com/...​-ego-electric-motorcycle більш масова, але максимум видає 250 км/г.

    Дайте пруфы.

    Чесно намагався знайти. Але, на відміну від автомобілістів, байкери — не фанати лізти у електричну начинку своїх залізних конячок. Принаймні таке враження складається по надзвичайній скупості результатів.
    Єдине що знайшов — як людина прокачувала енергіку до 280 км/г www.apriliaforum.com/...​e/index.php/t-348950.html
    А може питання у ціні піддослідного. Бо електросамокати та лісапети модять аж гай шумить.

    А также, нет кузова, открытые колеса, намного меньше масса и выше центр масс.

    М... баггі?

    Даже одноместные гоночные формулы в несколько раз тяжелее мотоциклов.

    Але обмеження ваги все ж є.

    Для мотоцикла аэродинамика заключается по большей части в посадке пилота. Больше там ничего сделать нельзя.

    Навіщо ж на них обтічники роблять, захисне скло, вихрові генератори, канали відведення тиску? Через аеродинамічну трубу проганяють? Щоб додати ваги і витратити додаткові гроші?

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Остальные страны будут после такой войны в таком же состоянии.

    Та ні. Прийдуть голодні чорношкірі хлопці з Африки і перетворять рашку на сральник у складі своєї імперії (бо там буде багато великих і зручних кратерів).

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Будет. Остатки российской армии до того как умрут от лучевой болезни успеют не встречая сопротивления выйти на Ла Манш.

    А звідки візьмуться «залишки російської армії»? Їх накриють не тільки США, а й інші країни з ядерною зброєю. І вона у них точніше, ніж російська. Росіяни люблять розповідати, що накриють якийсь берег. Але самі живуть на дуже маленькій частині своєї території. І розтовкти її ракетами буде так само легко.

    У той же час російський удар повинен буде пройти через ешелоновану систему ПРО. Тому навряд чи багато зарядів зможе дістатися своєї цілі. І лупити вони, за своєю звичкою, будуть не у військових, а по містам. Тож у військових буде більше шансів вижити, щоб прийти у рф і перевішати там усіх, як військових злочинців.
    Та й сама ядерна зброя зараз не розробляється під знищення планети. Кожен заряд — це від 100 до 750 кт.. Безпосередня шкода від найпотужнішого з них зносить все у діаметрі 2 км, до 5 км великі ушкодження, а на 10 км — лише вибиті шибки. Якщо укритися в приміщенні для захисту від радіоактивних опадів, то через день вже можна вилазити вибиратися з мінімальною шкодою для організму. Небезпека переважно буде від масованого радіоактивного забруднення, ніж від фізичної шкоди.

    —ядерный ответ, если понадобится, будет тоже.
    Нет, потому что ответный удар будет по континентальной части США.

    Ядерна відповідь на ядерну відповідь? Здається, після першого пострілу ядерною зброєю, усі обмеження на дії у відповідь будуть зняті.

    Підтримав: Володимир
  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Только на 9-13. На 9-12, которые есть у Украины, нет никакой.

    Так у нас саме 9-13.

    Орлан — это расходник. В него не ставят ничего дорогого или дефицитного.

    Якби у рф було що запхати у дрон власної розробки — вони б запхали. Бо це тупо — мати дрон власної розробки на який зав’язана розвідка, наведення і коригування, робота РЕР і РЕБ, і не мати можливість продовжити випуск цього розхідника при потраплянні під санкції.
    Це як у середньовіччі погрожувати сусіднім країнам своїми лучниками, і при тому тятиви купляти у потенційних ворогів. Оголошуємо війну, стріляємо до закінчення запасів купленої тятиви і далі відгрібаємо по повній. А як же імпортозаміщення?

    Пиар важнее.

    Наткнувшись пару раз на перепони після «піару», про можливість поставки чогось нового стали оголошувати вже після того як техніка фактично прибула. Інколи «можлива новинка» отримує піар уже після того, як була використана на полі бою.

    С истребителями так уже не получится — многие из них стоят по ангарам. Со спутника не видно, есть в них что-то или нет.

    Та і бомбардувальник можна у ангар запхнути. Он у нас Мрія під навісом стояла, хоч вона і набагато більша за бомбардувальник.
    Проте ховання у ангарах не дуже допоможе у разі атаки на аеродром — все одно ангари також накриють.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Просто для справки — на МиГ-29 вообще нет станции РЭБ. Ни подвесной, ни встроенной.

    Є вбудована.

    А рашке — будет где.

    Наші хлопці розбирали російські орлани. На всю пташку єдина російська мікросхема (якийсь старий модуль GPS). Все інше — імпортне.
    Сучасна авіоніка у них така ж. Виробництво старих мікросхем вони знищили, Та й схемотехніку під них вже давно викинули. Тому під санкціями вони зможуть виготовляти лише фюзеляжі. А може і їх не посилять, якщо там використовуються закордонні композитні матеріали.

    Об этом бы точно сказали.

    Навіщо? А як же зробити сюрприз?

    Важно знать точно потому что это тоже совершенно разные самолёты.

    Кому саме це треба точно знати? Ті хто на них літатиме, напевне точно знають.

    Летать научится — да. Но не воевать.

    Вірю в наших пілотів. Це, звичайно, не з ДВЗ на електрику пересісти, але вони зможуть.

    И обманки — не для этого.
    А для того чтобы скрыть реальное место расположения техники.

    Можливо. Але взагалі кількість літаків на озброєнні дивляться не тільки по повідомленням стосовно виконаного замовлення на якусь техніку. А й підраховують по карті. Ніхто ж не знає, скільки там реально виготовлено літаків: цифри у звітах — це також зброя. Пишеш, що виготовлено 300 пташок, кожна з яких коштує десятки мільйонів доларів — маєш аргумент у продавлюванні якихось своїх інтересів на світовій арені. А насправді їх зробили 30, і ще 270 макетів. Щоб на аеродромах зі супутників все виглядало саме так як треба.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Просто кто-то не смог реализовать нужные фичи в процессоре и не осилил софт, поэтому ставят два компа.

    Звичайно ж у Тесла неучі і лохи, які просто не змогли у залізо і софт. Забезпечення максимальної безпеки водія і пасажира — ніщо, якщо є можливість загнати у віртуальну машину ріалтаймову ОС (додавши затримки при отриманні інформації з сенсорів і передачі команд на безпекові системи). Мені здається це не той випадок, коли тимчасово вільні ресурси можна утилізувати для забезпечення розваг пасажирів.

    Почему 820? Это ужасное старьё. Почему не 8155?

    Запитайте у Qualcomm? Хоча є підозра, що це пов’язано з тривали процесом сертифікації для використання у автомобілях, та тривалим циклом розробки автомобілів.

    Оно ещё и сжимается в AVC в рилтайме. Это же не мобильные процессоры, там полосе пропускания памяти позавидуют некоторые современные десктопы.

    Вибачте, але це вже стає смішним. Невже ви думаєте, що зараз когось можна здивувати апаратним кодеком H.264? Ось цей процесор для камер без проблем у нього закодує, навіть не зопріє (www.icatchtek.com/...​201906130908577412091.pdf). Заразом може ще й дефекти шкіри прибрати, чи кілька фільтрів накласти.
    В той же час мій підстаркуватий смартфон може писати 4к відео не тільки у AVC, а і у HEVS. І при цьому він продовжуватиме виконувати інші задачі. Просто кодування — легка задача для маленького блока апаратного кодера/декодера, який є частиною інтегрованого в процесор мобільного GPU. А GPU у смартфонних і автомобільних процесорах одні й ті самі. Тільки у авто вони трохи «витриманіші», через часовий лаг сертифікації і підготовки нової моделі авто..

    Не понял вопроса.

    Вочевидь, я також. Якщо мова про дзеркало заднього виду, що у салоні, то описані функції виконує щось на кшталт ThiEYE CarView 2
    Якщо ж мова про відео-підказки з бокових оглядових камер (як на IONIQ 5), то тут реалізація трохи складніша, але вона все одно не потребує для свої роботи встановлення суперкомп’ютера.

    Это неправда. Есть пример таких маленьких компаний как Telechips или Semidrive, которые делают такие процессоры на базе ARM на коленке, что многие завидуют. Там вся фишка в железе вокруг процессоров.

    Вони не створюють процесори для своїх потреб, а конструюють схеми чипів згідно трендів ринку. Це їх кінцевий продукт.
    А скільки ще автомобільних компаний вклалося в у розробку власного процесора з потрібними саме їй характеристиками?
    От згадані вами компанії — це ніби як сталеливарне підприємство, що виробляє і продає металопрокат з різних марок сталі. А Тесла — це як виробник... броньованої техніки. І от жодна з марок сталі не відповідала її вимогам. Тому вони розробили власний сплав (процесор), який забезпечує потрібну міцність при меншій товщині і вазі захисту (отримали потрібну обчислювальну потужність при меншому рівні споживання).

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Электронная панель с экраном интегрирована с кучей функций автомобиля, только одна из которых — это показывать мультики и играть Sisrius радио.

    Насправді це мультимедіа система, що бере інформацію з загальної шини даних і туди ж передає команди. Єдине, що її точки кріплення приховані за декоративним оздобленням, а не очевидні (як у кубіках старих автомагнітол). Ті ж самі функції виконують і сторонні варіанти мультимедіа систем — інакше їх не куплятимуть.
    І сторонні магнітоли зараз не універсальні, а орієнтовані на популярні моделі, у яких стандартне мультимедіа недотягує трендового вигляду. Зараз же ж популярно тулити системи з "тесла стайл",екранами, що заміняють хоча б частину стокових фізичних елементів керування.
    От на щось таке на цівік www.aliexpress.com/...​tem/1005001376440231.html
    А от на TOYOTA Fortuner/HILUX www.aliexpress.com/...​tem/1005001522263345.html

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    В таком навесном варианте этого не будет.
    То, что ты выдаёшь за протокол по CAN/LIN — это как PCI шина в компе, обнаружение устройства не даст тебе возможности с ним работать без драйверов.

    У компах (і автомобілях, де також працюють спеціалізовані комп’ютери) є декілька рівнів взаємодії компонентів між собою. І базовий рівень підтримується кожною залізякою, завдяки чому, втикнувши будь-яку відеокарту ми можемо бачити текст і графіку які нам малює BIOS чи UEFI. Це все забезпечується універсальними базовими драйверами, підтримкою єдиних стандартів і протоколів. Той же PCI — це не тільки роз’єм, а і протокол. Підключені до нього пристрої при опитуванні передають дані про своє призначення та потреби у кількості ліній, розмірах адресного простору і перериваннях.
    CAN/LIN шини також мають базові протоколи і свою адресацію, які дозволяють бортовому комп’ютеру зчитувати дані з підключених компонентів, та передавати на них команди. Саме існування єдиного стандарту дозволяє підключивши CAN адаптер зчитувати реальні дані про стан машини (а не ті, що комп’ютер виводить на приладову панель). Звичайно, майже кожен виробник якось розширює протоколи, додаючи якісь свої, специфічні команди, приблизно так само, як і AMD/NVIDIA додають у драйвери реалізації власних технологій обробки зображень.

    У нас вообще не найти сейчас машин без подобной интеграции. Даже в самом минимальной комплектации.

    Та навіть у Тесла мультимедійна система — це окремий комп’ютер, який бере дані про стан автомобіля через якийсь CAN адаптер. І у цьому є сенс — краще коли завантаження системи на якій водій/пасажир «дивиться мультики» не впливає на швидкодію комп’ютера, який забезпечує безпекові функції та автономне керування.

    Вот только в automotive, например, нанимают Epic Games, чтобы рисовать далеко не только простые менюшки %)

    Показово, що по кліку на урл у описі потрапляєш на сторінку 404 і там треба полистати, щоб знайти реальну сторінку (епік — чортові клікбейтери).
    Але вся ця краса, судячи з вказаних спеків, малюється мультимедійними системами. Навіть конкретні виробники вказані.
    «Unreal Engine currently supports a variety of hardware platforms including the Qualcomm® Snapdragon™ Automotive Platform, a product of Qualcomm Technologies. Siili Auto’s bespoke infotainment systems and Vectorform’s digital product and customer experience platforms are supporting Unreal Engine;» Ніяких 250 ватних NVIDIA.
    До речі Qualcomm® Snapdragon™ Automotive Platform — це снеп 820, який встановлювався на такі смарти як Xiaomi Mi 5.

    Содержимое экрана снимается с цифрового интерфейса, и ложится назад в оперативную память для контроля за выводимой информацией.

    З якою ж частотою перемальовується gui, якщо його копію кладуть у оперативну пам’ять? А якщо з моменту включення дзеркала до його виключення змінилася швидкість — невже вертаєте скріншот зі старою швидкістю? Здається безпечніше перемалювати екран, ніж робити такі фокуси.

    Большинство готового и того, что ездит, крутится на nVidia, это их новая поделка, попытка подогнать железо под софт

    Більшість не може собі дозволити розробку нового спеціалізованого процесору. У Tesla на це гроші є, а у багатьох інших компаний — нема. Тому і користуються тим що їм може запропонувати ринок.
    Apple також «підганяє залізо під софт», а насправді розробляє апаратні платформи, які відповідають їх вимогам і потребам.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    А в дальнем ракетном бою не оставляют этим мигам никаких шансов.

    По ТТХ РЛС су35 повинна була дозволити збити рафаль у далекому ракетному бою. Але реальний поєдинок продемонстрував, що ці ТТХ є лише на папері. І те що вони зараз літають поза нашим повітряним простором — також є підтвердженням цієї думки. Бо на папері ті ж буки не становлять жодної загрози для су35.

    Это крайне ограниченный ресурс.

    Обмежений, але наші пілоти дуже вправно ним користуються. Скільки раз рашисти відрапортували, що наші повітряні сили повністю знищено?

    Потому что пока нет политического решения о поставке конкретных самолётов в конкретной модификации это не имеет смысла.

    А хто сказав, що таке рішення ще не прийнято?

    Бо даже например F-16 разных блоков отличаются до неузнаваемости.

    Як варіант, крім F-16 може бути і F-15, чи щось з європейських розробок. Крім підтримки, це ж чудова можливість продемонструвати усьому світу переваги західних зразків зброї.

    Буксируемые гаубицы НАТО все эксплуатируются ± по одним стандартам.
    И подготовка занимает несравнимо меньше.

    Та і САУ вже на фронті.
    Досвідчений пілот добре опанує літак тижня за три-чотири.
    От як приблизно перенавчають з пасажирських совкових на боїнги/аірбаси:
    Теория — 10-15 дней.
    CBT
    Fix base simulator — 16 часов
    Full flight — 36 часов
    Аэродромная тренировка — 1 час
    Линейная тренировка — 20 полетов.

    А сего уже никто не знает.

    Та годі. Сам бачив пару напівзібраних обманок, коли військовий аеродром роздивлявся.
    Є тим як вони свої надувні танки піарять, то і поліпропіленові літаки цілком очікуваний хід.

    Підтримав: Denis
  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Там у статті ще здається було взято один з найнеєфективнеіших EV на той час.
    У Європі ще є нюанс з IONITY, які для машин виробників, що входять у перелік спонсорів мережі, пропонують набагато нижчі ціни ніж для усіх інших.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    А причём тут машина? Ты просто покупаешь планшет с мультиками.

    До того, що така мультимедіа встановлюється у машину. Її можна вийняти. Можна встановити іншу (хоча до деяких моделей складно знайти варіанти).
    Взагалі це ж ви про радіо згадали (якщо раптом забули). А радіо ніяк до машини не відноситься і за її ходові характеристики не відповідає. У випадку евакуації і потреби у економії енергії воно лише зайвий споживач енергії.

    Никто в здравом уме не будет тратить деньги на разработку и тестирование совместимости модулей разных производителей.

    Рука-обличчя 2.
    Є така дивна штука як підтримка стандартних протоколів. Наприклад ми зараз спілкуємось з різних пристроїв різних виробників, зібраних на різній елементній базі. Єдине, за рахунок цей зв’язок можливо реалізувати, це підтримка обома пристроями стандартних протоколів. Всередині авто також є мережа і стандартні для авто шини обміну даними: CAN, LIN, LIN2. Власне через них між собою і спілкуються компоненти різних виробників (після прошивки переліку доступних команд)

    Обычная машина, не ланос.

    Не так вже й багато автомобілів з тісною інтеграцією внутрішніх систем і мультимедії. Tesla, Honda-e (не певен) та частина Volvo/Polestar. Може ще щось з китайських брендів — не слідкую за ними.

    Если бы ты представлял те же требования к кластерной панели, ты бы эту чушь не говорил. У тебя в голове почему-то засел образ ланоса или авео и ты всё на них натягиваешь.

    У ланосів з авео здається аналогова панель.
    Відмалювати графіку на кластерній панелі — великих потужностей не треба. З цим справлялись навіть до появи Intel 486, а сучасні процесори, м’яко кажучи, набагато потужніші. Єдине що дійсно важливе — це швидкість оновлення інформації, а і це, з частковим оновленням зображення на екрані, потребує не якихось надзвичайних обчислювальних потужностей, а малих затримок.

    Обогреву — тоже отдельный процессор

    мікроконтролер

    Кадому по процессору!

    Саме так, по мікроконтролеру. І саме через це, напівпровідникова криза боляче вдарила по автовиробниках (теслу навіть спіймали на тому, що вони відвантажували авто без частини резервних модулів — з розрахунком довстановити при наступному візиті у сервіс, коли криза послабне)

    В случае с зеркалами нужен writeback содержимого экрана,

    Фантастичне нововведення, яке допомагає економити потужності відеоадаптера, перемальовуючи при переміщенні курсору лише частину екрану де він знаходиться. Цій технології до чорта років. А ще у мене старий телевізор вміє картинку в картинці показувати. І це технологія двотисячних років. Жах як час летить.

    никто в копеечных и телефонных SoC не предоставляет.

    Просто жах. Люди на копійчаних SoC примудряються одночасно сидіти у твітторі/фейсбуці, теревенити у відеочаті і писати відер з екрану. А ще можна ютюб згорнути у маленьке плаваюче віконце і писати коментарі у напіввуха слухаючи/папівока дивлячись що там розповідають. І це все працює без 250 Вт споживання. І це не кажучи вже про мобільні ігри, чи про AR додатки, які розпізнають оточення і домальовують додаткову інформацію на цікавих об’єктах.

    Тесла использует её.

    У мультимедіа системі Тесла ставить чіпи AMD
    www.pcmag.com/...​del-y-infotainment-system
    А FSD крутиться на процесорі власної розробки, який виготовляється на фабриках Samsung www.kedglobal.com[exclusive]-semiconductors/newsView/ked202109230009
    Останній раз Tesla використовувала чипи NVIDIA у апаратній платформі 2,5.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Знизити максимальну швидкість з 55 км/г до 30 км/г і зробити корпус з склопластику і пінополістиролу? І то не факт.

    Сучасний аналог цієї чортопхайки — Smart ForTwo. Мінімум жере 3,4 літра на 100 км.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Там и длинные прямые, и короткие, и перепады высот, и скоростные повороты, и крутые повороты. Мотоцикл должен уметь это всё.

    Він це все вміє, ще й підзаряджається на гальмуванні.

    И если он не едет после 200

    Їде. Після доробки.

    Смысл такого маленького ограничения?

    Щоб отримати далекобійність прийнятну для щоденного використання? Спортивний трек — це окремий випадок, і під нього ДВЗ мотоцикли також тюнингують.

    Автомобильные двигатели — это другое.

    Мова ж не про вагу, а про криві залежності потужності/крутного моменту від обертів. І там і там синхронні двигуни на постійних магнітах.
    І двигун тесли важить приблизно 45 кг.

    За городом, в основном, Одесса-Киев.

    Тобто не на гоночному треку. Ай-яй-яй. ПДР порушуєте.

    Машины — это другое.

    Ага. Там на два колеса менше.

    Там нет таких жёстких ограничений по массе и габаритам.

    Здається мені, що у спортивних дисциплінах обмеження все ж є. Але і переобтяжуючи чи вилазячи за аеродинамічні габарити, ми навпаки ризикуємо сповільнити, а не прискорити наше авто.

    Если для мото это в первую очередь побольше лошадей.
    Для авто — это аэродинамика главным образом.

    І там і там потужність та аеродинаміка приймаються до уваги.
    bikeadvice.in/...​xplained-in-simple-terms

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Их точно больше только этого типа, чем у нас всех вместе взятых.

    Ой непевен.
    Взагалі реальні можливості су35 під питанням. Бо може бути як у анекдоті «а ви також кажіть, що 4 рази за ніч можете». Французьким рафалям вони програють. І міг29 (по відгукам російських же пілотів) також програє у маневровості.

    У нас про строительство новых вопрос вообще не стоит. Любой потерянный наш самолёт потерян навсегда без вариантов.

    Так. Якщо втрачено — то втрачено. Але не без варіантів.
    Варіант А: ті ж оновлені совкові літаки, що перебувають на озброєнні союзників. Цей варіант вже працює.
    Варіант Б: літаки західного виробництва. Можливо частину наших пілотів вже тренують літати на чомусь цікавому. Так само як навчання артилеристів розпочалося ще до того, як тема передачі артилерії з’явилася у інформаційному просторі.

    Для любого парка боевых самолётов есть такое понятие, как процент боеготовности.

    Я не про це. Я про те, що частина «літаків», що позують на аеродромах перед камерами супутників, насправді фанерно-пінополістирольні обманки. Відповідно і реальна кількість літаків рф відрізняється від того, що нарахували по знімкам аеродромів.

    Підтримали: Jeka Alibasov, Denis
  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Ага. Пам’ятаю як ту статтю електромобілісти цілком заслужено поливали фекаліями. Бо там електромобіль погнали по найдорожчим зарядним станціям, кожен раз заводячі новий акаунт (бо там з першої ж зарядки у них була б вже суттєва знижка).

← Сtrl 123 Ctrl →