Дуже гарний крок писати це напряму. Бо особливо з онлайн проектами це реальність вже багато років і найкраще що можна робити з цим — це попереджати покупців про обмеження цифрових покупок.
Чомусь позиція щодо монетизації взагалі не розкрита.
Дивно бачити платну гру, у рік коли є безкоштовна Overwatch 2, коли успішно пройшла бета Marvel Rivals та коли ваша передрелізна бета конкорду зібрала хіба що сміх з ігрового комʼюніті.
Не знаю як щодо геймплею, але чисто візуально з роками починаю все більше цінувати художників і дизайнерів Overwatch порівняно з конкурентами, бо у конкорді персонажі візуально сірі, гидкі та просто не цікаві.
Як на мене дуже поганий прецедент. Є дуже поширені англіцизми для ігрових термінів, що давно закріплені у ігровому комʼюніті і всі їх розуміють. Дуже не хотілося б щоб гра з українською локалізацію була б набагато складнішою для розуміння через використання нішевих придуманих слів замість загальновживаних термінів.
Все в контексті, але страшно бачтити такі рекомендації від Copilot)
— грав у всі відкриті бети
— купив передзамовлення гри у батл неті
— купив гру на релізі у стім щоб грати на стім деку
— купив обидва батлпаси
— купив 3 платні пакети скінів
Портали дурна штука не тому, що вони дорогі, хоча дорогі, а тому що не прикольні порівняно з іншими у батлпасах.
Я фанат гри, у мене є дохід і я купляю прикольні штуки. Я з самого початку прийняв той факт, що блізард дуже сильно хотіли заробити грошей цією грою. Мені подобається варіативність та я готовий за неї платити.
Блок живлення це перебір для такої системи.
З кулером дуже обережно, бо 7700x під навантаженням на всі ядра буде буститися доки температура не дойде до 95 градусів і у мене навіть під noctua NH-D15 у іграх буває гарячіше ніж хотілося б. Тому рекомендую подивитись більш ефективний аеро кулер, або ж водянку на 3 вентилятори.
Про те й мова, чим більш відкрито всі будуть обговорювати питання цифрової «власності» тим менше буде срачів з приводу закриття ігор та магазинів.