Репутація українського ІТ. Пройти опитування Асоціації IT Ukraine
×Закрыть
  • bird — новая iOS-апка для аренды квартир на 3D-карте

    API закрытое, если интересно, напишите мне для каких целей нужны данные на denis@lun.ua

  • bird — новая iOS-апка для аренды квартир на 3D-карте

    Мы сделали API :)

  • Как я работаю: Владимир Кубицкий, Head of AI в ЛУН

    Да, несколько лет назад — вполне может быть. Но мы ж не стоим на месте :) конечно в идеале бы хотелось добиться чтоб ручная модерация не нужна была. Но до выбора «представителя» из группы объявлений мы с AI еще не добрались.

  • Как я работаю: Владимир Кубицкий, Head of AI в ЛУН

    Спасибо за комментарий. Поддержка уже довольно давно отмечает обьявление от владельца как основное как минимум по запросу так точно. Если есть конкретный пример когда это было не так — просьба написать в личку.

    По юзабилити поиска на flatfy — все будет :) пока упор на seo-трафик, поэтому задачи по росту аудитории из поиска перебивают приоритетом продуктовые задачи.

  • Как программисты брендинг делали. Опыт ЛУН

    Андрей, спасибо за теплые слова) по логотипу/брендингу — я тоже когда-то считал что это неважно, но поменял свое мнение. И именно поэтому обратились к Банде.

  • Как программисты брендинг делали. Опыт ЛУН

    Я вже давав розширену відповідь на ці питання dou.ua/...​rums/topic/22573/#1246608

    І, на жаль, мені не вдалося вас переконати.

  • Как программисты брендинг делали. Опыт ЛУН

    Помиляєтесь. У гугл/убер/aliexpress це вирішується за допомогою систем рейтингів. Давайте будемо відвертими: просто ЛУН нецікаво це робити, і вам не дуже важлива якість даної послуги, правильно?

    Неправильно.

    Але ж ви розумієте, що якщо людина мала негативний досвід з сервісом пошуку аренди, вона так само буде думати про якість всіх інших ваших послуг, коли вони їй знадобляться?

    Олексій, ваші коментарі доцільні, але при цьому ви постійно намагаєтесь нашу команду образити додумуючи те, що не відповідає дійсності.
    Проте ви в цьому не винні — це абсолютно нормально для людей, додумувати ті речі, про які їм невідомо. Так от, повертаючись до теми замітки про «брендинг». Його задача якраз сформувати правильне уявлення про компанію, щоб люди розуміли, а не додумували.

  • Как программисты брендинг делали. Опыт ЛУН

    Можливо я недостатньо зрозуміло описав що ми робимо.

    1. Було питання «чим ми займаємось». Я дав максимально коротку відповідь на це питання: «Робимо сервіси для покупців квартир в мегаполісах».

    Це як би макдональдс запитали, чим вони займаються, а вони б відповіли, що «роблять бургери». І ця відповідь не означає, що вони не продають нічого іншого або їм начхати на тих хто приходить до них купити морозиво чи кока-колу.

    2. Було питання про оренду квартир у Дніпрі. І тут я сподівався що всім хто прочитав цю замітку на ДОУ зрозуміло, що наш продукт — це сервіс агрегації оголошень та інформації про новобудови. Garbage in, garbage out в данному контексті означає, що ми не можемо зробити на поганому контенті дуже якісний сервіс. І це питання більше до тих агенцій/рієлторів, які розміщюють оголошення на сайтах, які потім агрегуються нашою пошуковою системою.

    Впевнений що якби на нашому місці був би скажімо гугл/убер/і т.д., то більшість претензій були б до постачальників інформації, а не до самого сервісу.

    Це на наш погляд як раз і є приклад проблеми — відсутність чіткого позиціювання та брендингу. Користувачі не розуміють що є нашим «товаром».

    P.S. брендинг не означає що ми «все зробили і нам нема чого більше робити в продукті». Ми продовжуємо багато роботи для якості сервісу навіть при поганому контенті «на вході» і багато чого іншого. Але без розуміння користувачем що саме ЛУН робить для нього, дуже складно далі розвивати продукт.

  • Как программисты брендинг делали. Опыт ЛУН

    Мы так и планируем сделать. Хотя не думаю что только 2 статьи на ДОУ полностью решат вопрос правильного представления о нас.

    P.S. Важно заметить, что брендингом мы конечно же решали совсем не вопрос позиционирования в голове разработчиков. Это скорее как побочный эффект. Основная задача ориентирована на конечных потребителей.

  • Как программисты брендинг делали. Опыт ЛУН

    Про «дроны» рассказываем тут www.facebook.com/team.lun.ua

  • Как программисты брендинг делали. Опыт ЛУН

    Если коротко, наша ЦА — покупатели квартир в мегаполисах.
    Много всего пишем тут www.facebook.com/team.lun.ua

    P.S. что касается аренда квартир в Днепре, тут полностью работает принцип en.wikipedia.org/wiki/Garbage_in,_garbage_out