Хочу поділитись своїм дивним досвідом проходження співбесіди в цю компанію. Подавався на позицію креативного маркетолога на початку жовтня (7.10). Спочатку все йшло дуже гарно. Пройшов перший етап співбесіди з рекрутером Тетяною, який у мене залишив гарний післясмак (9.10). Потім отримав тестове завдання, яке мені також сподобалось робити, через те, що у компанії справді цікаві продукти. Не скажу, що тестове маленьке, на нього треба витратити чимало часу, якщо хочется зробити якісно, мені хотілось (14.10). Після тестового запросили на співбесіду з CMO. Третій етап пройшов непогано як на мою думку, гарно поспілкувались (25.10), а ось потім почалось щось не зрозуміле. Два тижні пройшло і повна тиша. 12.11 написав з питанням чи є хоч якісь новини по моїй кандидатурі, на що отримав відповідь, що відбір досі триває, але повільно через кандидатів, які затягують час виконання тестового. Пройшов майже місяць з мого повідомлення про фідбек, а відгуку я так і не отримав.
Починалось все гарно, а закінчилось погано з точки зору відношення до кандидата. Судячи по попереднім відгукам, то в компанії якісь проблеми з наданням фідбеків. Якщо я б знав це раніше, то не витрачав свій час на тестове. Будь ласка, налаштуйте процеси надання фідбеку кандидатам.
Подався на відкриту вакансію контент спеціаліста, прийшла відповідь від рекрутера Кристини пройти опитувальник. Пройшов. Потім Кристина запропонувала рухатись далі і зробити невелике тестове завдання. Зробив. Після цього пройшов вже місяць і жодної реакції. Ну ви хоч відмову напишіть з причиною, бо ігнор — це найгірше, що може бути. Рекрутингові процеси компанії на 2/5.