Data/DevOps/MLOps engineer в Yuvoh analytics
  • Tilting Point

    Я проходив співбесіду на позицію Senior Data Engineer та отримав reject. Це звичайна ситуація у найманні на роботу, але я стикнувся з однією дивною (для мене) ситуацією у цій компанії, цим я і хочу поділитись. Можливо це знання допоможе наступним кандидатам.

    Перш за все я хочу сказати що всі з ким я спілкувався на різних етапах інтерв’ю буди дуже приємні та дуже професійні люди, мені сподобався проєкт та люди та серед інших компанії я більш хотів тут працювати. В мене було 3 етапи інтерв’ю у цій компанії, з рекрутером, з менеджером проєкт (схоже на behaviour interview), а також з розробниками (technical interview).

    Для мене дивна ситуація була в тому, що після технічного інтерв’ю мене зареджетили тому, що я нервував та давав довгі відповіді там, де можна було сказати коротко (згідно зі словами рекрутер). Але технічні навички мої були оцінені в більшости на «дуже добре». Одну навичку було важко оцінити, тому що інтерв’юери не знали чи то я не знаю відповіді, чи я знаю, але нервуюсь. І це було головною причиною відмови.

    Чому це дивно для мене? Я пройшов вже behaviour interview перед technical interview де були схожі питання та мене оцінили на дуже добре. На technical interview я дійсно можливо нервував більш чим зазвичай, тому що то було вже трете інтерв’ю на день, з 6 до 7 вечора та я трішки втомися. Чесно, деякі питання були складні та мені приходилось напружувати мозок. А також перекладати з англійською на українську технічні відповіді. За свою кар’єру, я також провів багато інтерв’ю (як інтерв’юер) у різних компаній, і я не разу не пам’ятаю, щоб у мене, чи у колег, чи взагалі десь, серед технічних навичок в анкети, серед оцінок, був пункт: наскільки людина нервує та дає чітко відповіді на всі запитання.

    Я запропонував провести додаткове технічне інтерв’ю, щоб я відповів на питання на які можливо не встиг. Також запропонував провести ще одне behaviour interview яке б оцінило більш мене як я поводжусь у стресовій ситуації. Додам, що зі слів рекрутера, на цій позиції очікується що людина буде автономна, вирішувати сама проблеми с клієнтом і як раз це, на думку розробників — в мене могло виходити незадовільно для компанії. Я відповів що в мене є багато такого досвіду і що деякі довгі відповіді на технічні питання це не репрезентативна ситуація, щоб робити висновок про те як я буду поводитись «з клієнтом».
    Але мені сказали ні, технічні спеціалісти побачили як ви довго відповідаєте коли тривожитесь, і це їм дуже не сподобалось. Не сподобалось настільки критично, щоб зробити відмову.

    Ще раз хочу підкреслити, що всі з ким спілкувався були дуже ввічливими та професійними, а сама компанія робить дуже крутий проєкт.
    Дякую.

  • Symphony Solutions

    Сьогодні у мене була дуже неприємна розмова з Halyna Yurkiv (IT Recruiter у Symphony Solutions). Нижче я опишу деякі моменти, можливо, це допоможе поліпшити деякі мінуси.

    Нижче суто моя думка що могло бути не так, можливо у когось є інший погляд на ситуацію.
    1. Організація мітингу. Мітинг без подій у календарі. Я попросив додати наш мітинг у календар, щоб я міг бачити картину мітингів на день і не забути про нього. Мені Halyna Yurkiv сказала що вона сама мене набере. Як і де — незрозуміло. Мені довелося пам’ятати цю подію.
    2. Вода-вода. По резюме, яке я відправив, видно скільки років я працюю (багатенько), в яких компаніях і так далі. Але мені Halyna Yurkiv почала докладно описувати як брати лікарняні, що конкретно покриває страховка, і чим відрізняється gross від net зарплати. Комент: це дуже тривіальна інформація серед компаній, яка просто витрачала час.
    3. Зарплатні очікування. Я описав свою ситуацію, що у мене зп очікування дуже гнучкі: я сказав скільки я зараз отримую, сказав з якою зп я почав шукати новий проєкт, сказав про оффери які вже маю. Моя позиція проста: у мене немає точної цифри «до двох знаків після коми», як і немає чіткої вилки. Але мені на це сказали: «Ви ллєте багато води та нічого конкретного не говоріть», а потім додали «Ми не впевнені, що у Вас є оффери». Зрештою я сказав цифру — але це було просто «пальцем у небо».
    4. Поспіх. Мене підганяли пройти наступні інтерв’ю завтра (п’ятниця) та у понеділок. Причина в тому, що є вже два кандидати, і вони можуть «злитися». Я відповів, що у мене 30 пропозицій, я хочу поговорити та дізнатися за проєкт в інших компаніях. На що я отримав відповідь «Ви збираєте оффери, щоб вибрати хто більше заплатить». На це я вже сильно розсердився і сказав, що я не женусь хто більше заплатить на «200-300 доларів». Я хочу дізнатися, що роблять інші компанії, дізнатися проєкти та зрозуміти що я більше хочу робити. Тому я і не говорю Вам точну зп — тому що це не особливо важливо для мене.
    5. Поточна компанія. Я пояснив, що в поточній компанії йде угода про продаж мого проєкту, і є варіант, що мене також продадуть. І що я чекаю найближчим часом на результати цього продажу. А поки дивлюся на ринок вакансій, у разі «плану Б». На це я отримав комент: «Я зрозуміла, ви збираєте оффери, щоб компанія зробила Вам контр-оффер».
    6. Прощання було таким, буквально: «Ви виносите мені мозок! До побачення» і завершила дзвінок.

    За весь час мітингу я тричі казав, що нехай роль дістанеться іншим кандидатам, я знайду щось інше. Але мене не дуже слухали.

    На завершення додам, що під час і після спілкування з Halyna Yurkiv я себе відчув тим «гребцем на галері» (вибачаюсь за грубе слово) і це було дуже неприємно. Це, напевно, було найповажніше інтерв’ю за всю мою кар’єру.

  • SmartHunt Consulting

    Додам скрин коммента одного з кофаундерів, про війну, тому що вже все потер
    www.dropbox.com/...​7945823723012_n.jpeg?dl=0