1. специфіка роботи нас, юристів, із вами, клієнтами, полягає в тому, що п’ятниця далеко не найспокійніший день тижня в плані очікувань клієнтів, це наш «делівері»-день. переважна більшість клієнтів хоче мати нас на зв’язку під кінець тижня. 2. ви упускаєте кілька деталей — а) у холакратичній структурі не «шеф» спустив ідею про середу, а все ж наші люди, виходячи із розуміння своєї завантаженості і п.1 прийняли рішення, що середа — норм. по суті, йшлося про те, що між двома робочими днями завжди є мінімум один вихідний або вільний день; б) у нас не заборонено робити лонг-вікенди і так, якщо комусь хочеться чи є потреба; в) суть нашого досвіду якраз у тому, що якщо команда побудована за тими принципами, які ми використовуємо, то взагалі без різниці, хто і коли має вільний день чи дні, якщо є результат. Кожна людина сама вільна вирішити, чи в межах означеного дедлайну вона робить таск за 3 години в межах одного робочого дня, чи за 6, але приділяючи йому по 30 хв на день. Так само кожен вільний собі вирішити, в який день він хоче більше попрацювати, а в який — ні. 3. Далеко не завжди і не всім було би зручно мати вихідний саме в п’ятницю (чи інший конкретний день) — наш досвід показує, що це самообман, що третій вихідний гарантовано буде витрачений в задоволення, бо більшість соціальних активностей так чи інакше плануються на вихідні — грубо кажучи, сімейних днів у сімейних людей не виходило в будь-якому варіанті третього вихідного, допоки другий із подружжя чи інший родич не візьме собі відпустку (а ще є школи, садки і т.д., в яких стандартний тижневий графік). Або навпаки — є професії, які працюють за вахтовим принципом і комусь зручніше «переставити» вільний день, щоб провести час із такою людиною.
1. специфіка роботи нас, юристів, із вами, клієнтами, полягає в тому, що п’ятниця далеко не найспокійніший день тижня в плані очікувань клієнтів, це наш «делівері»-день. переважна більшість клієнтів хоче мати нас на зв’язку під кінець тижня.
2. ви упускаєте кілька деталей — а) у холакратичній структурі не «шеф» спустив ідею про середу, а все ж наші люди, виходячи із розуміння своєї завантаженості і п.1 прийняли рішення, що середа — норм. по суті, йшлося про те, що між двома робочими днями завжди є мінімум один вихідний або вільний день; б) у нас не заборонено робити лонг-вікенди і так, якщо комусь хочеться чи є потреба; в) суть нашого досвіду якраз у тому, що якщо команда побудована за тими принципами, які ми використовуємо, то взагалі без різниці, хто і коли має вільний день чи дні, якщо є результат. Кожна людина сама вільна вирішити, чи в межах означеного дедлайну вона робить таск за 3 години в межах одного робочого дня, чи за 6, але приділяючи йому по 30 хв на день. Так само кожен вільний собі вирішити, в який день він хоче більше попрацювати, а в який — ні.
3. Далеко не завжди і не всім було би зручно мати вихідний саме в п’ятницю (чи інший конкретний день) — наш досвід показує, що це самообман, що третій вихідний гарантовано буде витрачений в задоволення, бо більшість соціальних активностей так чи інакше плануються на вихідні — грубо кажучи, сімейних днів у сімейних людей не виходило в будь-якому варіанті третього вихідного, допоки другий із подружжя чи інший родич не візьме собі відпустку (а ще є школи, садки і т.д., в яких стандартний тижневий графік). Або навпаки — є професії, які працюють за вахтовим принципом і комусь зручніше «переставити» вільний день, щоб провести час із такою людиною.