Завжди аналізую ігри, які граю. наприклад як би я зробив ту чи іншу механіку, чи організував процес розробки. Завжди помічаю багато огріхів в іграх, особливо менеджерського рівня (не вирізали чи не відтестували якусь механіку, провально поєднали механіки і тд.)
Йти вчитись потрібно в університет на технічну спеціальність, щоб було багато фізики, математики, та інженерії, а більш спеціалізовані навички можна набути походу роботи, та з тих самих різних курсів. Якщо ти хочеш отримати реальні, глибокі знання, ніякі «курси», чи школи іт не допоможуть.
Ці рушії трохи про різне. Unreal для ААА ігор, Unity для усіх можливих ігор і не тільки ігор + веб + телефони і тд.
Коли мова заходить за статистику і лгбт, то цифри малюють як в росії на виборах ))
тобто тільки в стімі онлайн давно перевалив за 100 мільйонів, й 17% з них лгбт ?) Нам вже починати перейматись за зникнення народжуваності чи ще ні ?) Ну подивившись на оригінал можна виявити відсутність будь яких конкретних даних, вибірки, статистики — буквально треба вірити на слово) Ще цікава така інформація «This year’s Nielsen Games 360 Survey shows that 10% of all gamers over the age of 18 identify as LGBTQ+. Of the 2,000 LGBTQ+ people over the age of 13 surveyed, 40% identify as gay or lesbian, 50% identify as bisexual, and 10% identify as transgender or non-binary. » Тобто вони вже з 13 років, коли людина не зформована взагалі починають відбір ? Ну і 2000 людей у вибірці виглядає дуже достовірним й репрезентативним ) Це опитування було десь тільки в Нью Йорку чи що ?)
Звертаюсь до редакції DOU, було б добре контролювати якось краще статті, та те що поститься в телеграмі, бо віддає жовтизною і такою дозою конспірології, що не можу )
Ternox!
win-game-solution.itch.io/epicukraine
Маленький сатиричний проект типу space invaders, про знищення ворогів України і захист територій. Гру вже можна пограти в браузері на itch.io.
Ранер в якому ти сам обираєш персонажа і абілки якими ти будеш користуватись в грі, буде доступний в Google play
Хммм, обємне запитання. В героях класна цитадель магів, там можна 3 юнітів дальнобійних зробити, ще цитадель стихій з длц імбалансне. В варкрафті взагалі баланс топ, і за всі 4 раси приємно грати. З гайдів можу порадити глянути на якісь професійні турніри і спідрани, багато фіч і корисних навичок можна побачити.
Бо диски з сімс це нацизм )))
Вже писав комент про загальну тенденцію неправильно оцінювати ігри, але ФК3 дійсно непогана гра, не більше, але й не менше, переоцінки особисто не чув.
Я б взагалі розкритикував оцінки ігор останніх років. Майже всі великі тайтли, і просто хороші ігри це 9.5\10, а 7\10 це вже щось близьке до сміття, хоча насправді 5\10 це непогана гра з кількома недоліками, а 9\10 це якась half life 2, найкращий представник свого жанру (fps). Також не допомагає вирішити ситуацію 2 вида оцінок, простих гравців і ігрожурів ( які по-факту такі ж прості гравці, без експертної думки), де перші ставлять оцінки реагуючи, здебільшого на інфопривіди, а другі банально їх ж створюють. Але якщо просто і з недавнього, то це The last of us 2, пік невмілості головного менеджменту компанії правильно розробити концепт і скерувати ресурси. В результаті прості працівники впахують по
Підтримаю, концепція гри спочатку зародилась від ідеї, зберегти ресурси на левел дизайн, тим що змусити гравця бігати по одним і тим ж локаціям і зробити це цікавим. Плюс реально прикольні боси, але в кожній грі серії стільки недоліків (крім мабуть останніх ігор, там хоч бюджет відчувається), що топовою грою чи франшизою соулс не назвеш.
50 на 50, одне невіддільно від іншого. Як тільки почав грати ігри, задумався як би їх ще й розробляти.