А давайте всі рушії, методи й бібліотеки в мовах програмування, а також технологічні терміни локалізуємо ? Транслітом будемо всі мови писати ? Чи нову семантику й синтаксис розробимо під кирилицю ?)
Обов’язково візьму до уваги думку від людини з ніком HENTAIBOHDAN )
Створював і підтримую кастомний варіант дерев поведінки (Behavior Trees) у 4х стратегії. Сам аі менше обирає конкретний варіант поведінки, а більше за допомогою вагів, випадково обирає дію, яку він буде робити, і далі вже Behavior Template реалізує логіку самої дії. На більш складний підхід не вистачає ресурсів, хоч його було б легше балансувати. Але для гравця боти роблять багато екшену, і геймплей виходить дуже веселий. )
Бажано поводити себе вільно і чесно. Хоча деякий відсоток людей спокійно собі рухаються кар’єрними сходами будучи абсолютними антиморальними особистостями) В принципі, якщо основні причини це вигорання (особисто я не дуже вірю в вигорання, так як зараз цим терміном часто зловживають і перебільшують проблеми) і нецікаві для вас таски, то це ок, питання в тому, що можливо на новій роботі такі ж нецікаві таски)
Також в стім вийшло демо моєї гри NWO: Anarchy Colapsed. Вона повністю розробляється українською командою. Кому цікаво можете спробувати, це 4х стратегія, але більш казуальна ніж якась hoi). Ось посилання на сторінку стім: store.steampowered.com/...0/NWO__Anarchy_Collapsed.
З цими ж ассетами гру робив, десь років 5 назад. Генії думають однаково ?)
Дякую! Я все ж, за те, щоб використовувати ШІ як концепт артіста, а всю реалізацію давати професіоналам, але поки той об’єм арту, який треба для гри, важко вивезти не маючи штат 2д дизайну якигось блізард)
Теж сподіваюсь, що з часом, нам вийде зробити весь арт і баланс вручну. Це була одна з ключових ідей видавця — мати для всіх 200 країн унікальні картинки лідерів, військ, і всіх панельок в грі. Це десь 40 гб спрайтів)
Всім привіт! Я Unity Developer у Raccoons Games. Наша команда здебільшого працювала над мобільними іграми, але вже понад рік ми розробляємо 4X стратегію (так, схожу на Hearts of Iron IV). Нещодавно ми випустили демоверсію нашої гри в Steam: store.steampowered.com/...0/NWO__Anarchy_Collapsed
Дія гри розгортається на сучасній мапі світу в сетингу постапокаліптичного майбутнього — щось на зразок останнього Battlefield, з новими технологіями, й боротьбою за ресурси.
Зараз це лише демоверсія, і попереду ще багато роботи: вдосконалення механік, балансування та виправлення недоліків. Однак навіть зараз гра заслуговує на вашу увагу! Демо безкоштовне: достатньо завантажити його зі Steam. Розраховане на приблизно годину гри або на захоплення 10 країн. Ви також можете почати нову гру й спробувати інший стиль гри.
Незабаром ми плануємо запустити вебверсія демо, доступну на різних платформах.
На цю мить у грі реалізовано сухопутну складову, включно з ракетними військами (ніколи не подобались морські баталії в іграх)). 
Ще одна фішка гри велика кількість лідерів країн з різними модифікаторами. 


Також у грі присутня економічна складова: виробництво, торгівля, банк, дослідження технологій. Водночас ми свідомо уникнули переускладнених таблиць у стилі Excel, які часто зустрічаються в 4X стратегіях.
Окрім цього, у грі є механіка вибору політик держави, яка трохи нагадує Civilization.
Я описав тільки частину механік, які пропонує, також у грі вже реалізовний фідбек від гравців, який ми завжди читаємо і беремо до уваги.
Демо вже доступне — переходьте за посиланням, пробуйте гру та залишайте свої відгуки!
Ні одної гадки Джейсона Шраєра ! Цікаво скільки цих повідомлень писав АІ ?)
База! Завжди так пишу код, і не розумію тих нубів, які щось там вигадують. Справжній скіловий програміст вміє розібрати будь-який код, головне швидше збутись проекту, і щоб він якось працював, інше — фігня. В мене в компанії вже 6 програмістів звільнилось після знайомства з моїми проектами, одразу видно, слабкі програмісти, я так і кажу піему. Та й узагалі не бачив кращого програміста ніж я, чому я маю тих вискочок слухати.
50 на 50, одне невіддільно від іншого. Як тільки почав грати ігри, задумався як би їх ще й розробляти.
Завжди аналізую ігри, які граю. наприклад як би я зробив ту чи іншу механіку, чи організував процес розробки. Завжди помічаю багато огріхів в іграх, особливо менеджерського рівня (не вирізали чи не відтестували якусь механіку, провально поєднали механіки і тд.)
Йти вчитись потрібно в університет на технічну спеціальність, щоб було багато фізики, математики, та інженерії, а більш спеціалізовані навички можна набути походу роботи, та з тих самих різних курсів. Якщо ти хочеш отримати реальні, глибокі знання, ніякі «курси», чи школи іт не допоможуть.
Ці рушії трохи про різне. Unreal для ААА ігор, Unity для усіх можливих ігор і не тільки ігор + веб + телефони і тд.
Коли мова заходить за статистику і лгбт, то цифри малюють як в росії на виборах ))
тобто тільки в стімі онлайн давно перевалив за 100 мільйонів, й 17% з них лгбт ?) Нам вже починати перейматись за зникнення народжуваності чи ще ні ?) Ну подивившись на оригінал можна виявити відсутність будь яких конкретних даних, вибірки, статистики — буквально треба вірити на слово) Ще цікава така інформація «This year’s Nielsen Games 360 Survey shows that 10% of all gamers over the age of 18 identify as LGBTQ+. Of the 2,000 LGBTQ+ people over the age of 13 surveyed, 40% identify as gay or lesbian, 50% identify as bisexual, and 10% identify as transgender or non-binary. » Тобто вони вже з 13 років, коли людина не зформована взагалі починають відбір ? Ну і 2000 людей у вибірці виглядає дуже достовірним й репрезентативним ) Це опитування було десь тільки в Нью Йорку чи що ?)
Звертаюсь до редакції DOU, було б добре контролювати якось краще статті, та те що поститься в телеграмі, бо віддає жовтизною і такою дозою конспірології, що не можу )
Ternox!
Тобто замість використання нових інструментів і пришвидшення перекладу тисяч ігор, ми будемо ображатись і казати, які інші поганці ?)
— це зараз лицемірство, чи наявність вже одного якогось перекладу погано впливає на стан душі ?)