Програміст Денис відверто розповідає про безробіття й депресію, а також про те, як цей досвід пов’язаний з його рішенням написати книгу-довідник з архітектурних паттернів. Він ділиться процесом її створення та просування.
В рамках продовження циклу про архітектури бекенду Денис Полторак розглядає фрагментовані системи, а саме три варіанти роздроблених архітектур. В цій статті наведені приклади, в яких одночасно відбувся поділ на субдомени та на шари, і немає одного фрагмента (шару або субдомена), що проходить через усю предметну область.
У черговій статті з циклу про бекенд-архітектури Денис Полторак розглядає архітектури з монолітним горизонтальним шаром: популярні гексагоналку та message bus, і трохи екзотичнішу blackboard.
Денис Полторак продовжує цикл статей про опис бекенд-архітектур, побудованих з акторів. У цій частині — спробуємо скласти кілька акторів разом (або розрізати один актор на шматки).
Денис Полторак продовжує цикл статей про опис бекенд-архітектур, побудованих з акторів. У цій частині розглядає моноліти.
Денис Полторак намагався знайти в літературі або інтернеті опис бекенд-архітектур, побудованих з акторів. Безрезультатно. При цьому в ембедед телекомі вони поширені, але теж немає літератури. Тож він вирішив викласти власний досвід попередніх років. Аналіз здебільшого проведено для локальних систем (обмін повідомленнями між потоками), але є шанс, що багато тверджень підходять і для розподілених сервісів.
Стаття відкриває невеликий цикл, мета якого — дослідження можливих застосувань акторів у різних типах систем та визначення архітектур (статичні діаграми, композиція), в яких їх можна використовувати.
Статья рассматривает сценарии (многоэтапные последовательности действий) в асинхронных (распределенных) системах — какие реализации бывают, какие плюсы и минусы у разных подходов. Стиль написания логики сценария будем характеризовать по двум параметрам: активный или реактивный и явный или неявный.
В статье рассматриваем условия работы и общую архитектуру telecom-приложения, синхронный, асинхронный и промежуточный варианты построения soft real-time системы с большим количеством бизнес-логики и разбираем плюсы и минусы каждого подхода.