мій поінт в тому що загальна кількість вакансій за тайтлом на ринку дуже мало значить, бо там дуже багато неактуальних та таких які далеко не кожному підійдуть. А «відчуття» не аргумент — наприклад, в мене інші відчуття.
Я бачу скільки з’являється вакансій на джинні щодня, і це дуже мало
ви дивитесь дуже поверхнево, берете до уваги тільки кількість вакансій. Я не буду сперечатись бо розумію що ви не готові прийняти реальність.
проблема тут глибша ніж просто дивний переклад. Проблема в тому, що мова в нас державна, а не народна. Всі ці комісії повинні тільки фіксувати те що фактично відбувається, що реально використовують люди, а не диктувати свою волю всій країні, як це влаштовано зараз
як і з більшістю інших технологій, хайп закінчився, всі розібрались, де треба використовувати, а де ні, і мовчки працюють.
а якщо схильні, то це все одно трата часу, бо не допомагає (з власного досвіду :( )
а Exante?
тому є тільки 2 варіанти: або ми, або нас. Всі інші зводяться до цих, будь-які перемовини до воєнної поразки росії — це те саме що здатися.
гарна спроба, податкова, але ні.
в мене був непоганий досвід, ще джуном.
мені здається, що це не вибір, або вибір який робиться значно раніше ніж ви зрозумієте що це відбулося. 24 лютого багато людей дізналось про себе щось нове, приємне і неприємне, і це не змінити так швидко.
зараз взагалі-то ще й рецесія в світовій економіці, дехто через це скорочується. А замовники хоч і йдуть, але не всі. Робота поки що є.
тоді вже буде пізно, всі теплі місця будуть зайняті :)
от я і кажу що обирають українську все більше з часом
Не частини, а всього населення, бо в Україні всі знають українську (ну майже всі).
Країна може й бідна, а от населення — не дуже. Ну і я кажу про процес якій йде, а не стан.
це ж не напряму відбувається, поступово люди дивляться та читають все більше контенту українською а не російською, а значить зростає ціна реклами, а значить створювати контент стає вигідно
breaking news: залізна зброя гірша за бронзову