• Слугам народу дозволили красти (КСУ дозволив приховувати декларації податків)

    Так ты пройди и посмотри.

    Передовые подходы в социологии как они есть. Лучше уже тогда пойти посмотреть на забор. Там можно найти много чего интересного почитать.

  • Слугам народу дозволили красти (КСУ дозволив приховувати декларації податків)

    у англичан и ирландцев мова такая же одна, как у россиян и украинцев

  • Слугам народу дозволили красти (КСУ дозволив приховувати декларації податків)

    Про мед і дьоготь дуже сподобався вислів когось на фейсбуку. Можливо, неточно процитую, але суть така.

    У нас чомусь більше претензій до ложки дьогтю у бочці меду, ніж до відра гімна.

  • Велосипеды в IT (не те, о которых вы подумали)

    Багато читав про це, всякі аналізи, дослідження і тд. Для «сферичного у вакуумі» велосипедиста рекомендують пити не менше 1 літра на 2 години їзди. І просто вода — це найнеобхідніший, але і близько не повний раціон. Якщо ти дійсно їдеш, і їдеш довго, то треба крім води споживати:
    — Вуглеводи. Інакше вичерпаєш запас і дуже швидко станеш ніякий. Можна жувати курагу, можна просто додати до води цукру. Можна пити соки замість води. Головне, щоб не знудило)
    — Електроліти. Інакше теж швидко станеш ніякий, а ще є імовірність отримати судоми, запаморочення, оніміння кінцівок і тд. Можна просто додати до водички солі. Завдання те саме — випити цю воду так, щоб не знудило. А можна робити собі всякі напої з бананом, кокосовим молоком і тд.
    — Ну і якщо їдеш день і більше, то без їжі звичайно не обійтись.

    Готувати собі спортивні напої самому — заняття не для всіх. Варіант простіше — купувати у магазині. Там будуть всі потрібні речовини. Але дорожче.

    Мені особисто подобається крім води брати з собою колу. Цукор, трошки кофеїну, ще й бульбашки — райська насолода. Згідно досліджень, напої з бульбашками можуть давати кращі спортивні результати, ніж такі самі без бульбашок. За собою не помітив)

  • Велосипеды в IT (не те, о которых вы подумали)

    Так ніби норм, пара топових у своїй категорії покришок Schwalbe самі по собі можуть коштувати 100 євро для приватного покупця. Якщо без знижок. А зі знижками 65. А ще робота. Хоча поміняти камеру, покришку чи колодки на V-brake цілком можна і самому. Звичайно, це питання інтересів і пріоритетів, цілком розумію тих, кому легше віддати велосипед майстру і забути про проблему.

    Підтримав: Nadiia Hrynevych
  • Велосипеды в IT (не те, о которых вы подумали)

    От я теж не розумів, поки не з’їхав пару разів з високого, довгого спуску, і відчув, що так, щоб нормально загальмувати, треба притискати обидва важелі і достатньо сильно. У місті на рівних (без градієнтів) дорогах такого ніколи не було.

    Взагалі, якісні V-brake мають цілком нормальну гальмівну силу. Деякі інші види ободних гальм в силу їх конструкції притискають слабше.

    А з дисковими гальмами проблема у іншому. За сухої погоди їх перформанс мабуть буде кращим ніж у хороших ободних, але не прямо набагато.

    А от за мокрої погоди, коли обод покритий шаром води, гальмівні колодки, щоб притиснути його, спочатку мають витиснути воду по всій довжині обода. І на це іде більше часу ніж на те, щоб витиснути шар води з поверхні ротора дискового гальма, бо там довжина кола набагато менша. Тому у дощ дискові гальма більш ефективні. Мабуть з налипаючим брудом ситуація та ж сама, але я особисто не пробував.

    Тому підозрюю, що ободні гальма для даунхілу і для інших категорій велоспорту, де дощ, бруд і високі швидкості — взагалі не ок. А для більш спокійних заїздів — цілком ок.

    Підтримали: Іван Пащенко, DNA Exp
  • Велосипеды в IT (не те, о которых вы подумали)

    Тут важко отак просто підказати. Може і міняти нічого не потрібно, а тільки налаштувати. А якщо міняти, то проблема може бути у будь-якій складовій: троси і кожухи, дерейлери (перекидки чи як їх там називають у нас), самі перемикачі на кермі. Найпростіше — поміняти усю групу, тим паче, якщо вона бюджетна і вже стара. Серії Shimano Alivio чи Deore буде цілком ок (я ж так розумію, у вас не шосейник).

    А найкраще — віддати нормальному майстру, він точно скаже, а не буде гадати, як ми тут на форумі програмістів-велоекспертів.

  • Велосипеды в IT (не те, о которых вы подумали)

    Так, добре підмічено. Я більше орієнтувався на свій досвід і дослідження, а це рігідні touring/adventure/gravel/audax. У інших категоріях цифри можуть бути геть іншими. Але, гадаю, основний принцип, зберігається всюди, що чим дорожче сегмент, тим меншим буде приріст у якості і більшою різниця у ціні.

  • Велосипеды в IT (не те, о которых вы подумали)

    Зібрати самому — за умовчанням дорожче. Але як виявляється, не з усіма виробниками це працює. Я хотів купити Genesis Croix De Fer 20, але кольори не дуже подобаються. А от колір такого фреймсету, що продається окремо, сподобався, тому порахував, скільки буде коштувати купити раму і зібрати велосипед аналогічний стоковому. Цифри вийшли наступні:

    Отже, стоковий білд Genesis Croix De Fer 20 — 1670 євро
    Фреймсет — 600 євро
    Такий самий або аналогічний обвіс (в основному Tiagra), якщо купувати самому — десь 1000 євро.

    Тобто купити фреймсет і зібрати вел на аналогічному обвісі вийшло приблизно на таку ж суму (600 + 1000 = 1600). Звичайно, суми можуть відрізнятися (сьогодні знайшов щось на розпродажі, завтра вже ні). Звичайно, весь проект займе купу часу, нервів (або задоволення), ну і треба буде купити додаткові інструменти і матеріали. Тому кожен має вирішувати, чи йому це підходить.

    А ще потім на декатлоні надибав гревел на Shimano 105 за 830 євро. Якщо купити його, купити той фреймсет і переставити обвіс, то вийде взагалі 1430 євро, при чому це буде 105, а не Tiagra і у мене залишиться зайвий декатлонівський фреймсет.

    Можливо, це частково зумовлено тим, що такий велосипед за 1670 євро — це трошки задорого. У інших виробників можна купити аналогічні моделі за 1400 чи може навіть дешевше.

  • Велосипеды в IT (не те, о которых вы подумали)

    Є одна спільна риса, що стосується покращень, оптимізації і розвитку у будь-якій сфері. Чим далі щось розвивається, тим більше зростають зусилля і тим менше зростає ефект. Тобто зусилля з часом прямують до нескінченності, а профіт прямує до нуля. З велотехнологіями — так само.

    Тому на умовно початковому рівні можна з невеликою різницею у 200 доларів купити зовсім погану раму і цілком гарну раму. Перша протримається умовний рік і трісне по зварювальному шву на якійсь ямці, а друга прослужить 5-10 років або і все життя, якщо не буде ексцесів. Дорожчі рами будуть виготовлені з кращих матеріалів (менша вага, більша міцність), з більш модерними технологіями (Thru axle, you name it) і передовими інженерними рішеннями, там буде більше класних кріплень, гарний дизайн і покриття. Але вони прослужать рівно ті ж 10+ років, тобто пересічний користувач великої різниці не помітить. Окрім різниці у ціні у 2-4 рази.

    Так само з обвісом. Подивимось правді у вічі, початкові серії Shimano — гімно. Воно послужить, і набагато краще за аналоги, зроблені з китайського сплаву картону і фольги. Але обвіс початково-середнього рівня буде мати значно кращу якість, буде більш зручним, надійним і довговічним, та і просто швидкості перемикати буде точніше і з приємнішим звуком.

    І знову подивимось правді у вічі, все, що краще — не буде мати жодного сенсу для звичайного користувача, не спортсмена, не ентузіаста. Для шосейного обвісу все, що краще Tiagra — не має сенсу для пересічних. Для гірсього обвісу все, що краще Deore — так само. Воно буде таке ж надійне і приємне на дотик, може трошки красивіше і легше на 35 грамів. І коштувати на 200-700 доларів більше, бо виробник імовірно витрачає колосальні ресурси на розробку рішень, що дозволять зекономити ці 35 грамів. Спорстмени і задроти оцінять, звичайна людина — навряд чи.

    Тому так, купиш велосипед за 300 доларів — будеш кататися і страждати. Поки рама не трісне або не набридне міняти і налаштовувати обвіс.

    Купиш велосипед за 1000 — будеш кататися і радіти, зрідка здаючи на обслуговування.

    Купиш велосипед за 3-5К — він буде ненабагато кращим того, що за 1000. Але можливо дасть тобі 2-3 секунди фори на змаганнях. А ці 2-3 секунди можуть вирішити усе.

  • Велосипеды в IT (не те, о которых вы подумали)

    Квартира. У квартирі не зберігаємо, звичайно, хоча по сусідах видно, що дехто з них зберігає велосипед на балконі.

    А так, у нас є комірка у підвалі. Там усякі коробки і дитячий транспорт. Також є спільна кімната у підвалі для велосипедів і дитячих візків. Третину кімнати займають наші велосипеди. Третину — усяке ржаве барахло (старі велосипеди, рами, візки) інших мешканців. Ще 2-3 велосипеди помістяться)

    Але, звичайно, будинок з гаражем було б краще.

    Інші люди, не такі упороті по велосипедах, як я, для яких велосипед — це просто транспорт, і яких насправді переважна більшість, просто залишають їх пристібнутими на велопарковках у дворі.

  • Велосипеды в IT (не те, о которых вы подумали)

    Переїхав до Берліна, у офісі 80% людей їздять на роботу та і «взагалі» на велосипедах. Я спочатку боровся, але бос виявився ще тим велоєвангелістом, умовив спробувати.

    Отже спочатку я спробував на дешевому б/в відрі, згадав дитинство, покайфував, подумав, та хулі, куплю нормальний велосипед, зекономлю на проїзних.

    Поки дослідив ринок і зрозумів, що я хочу від свого велосипеда, цінник «трохи» виріс і від сподівань на чомусь там зекономити довелося відмовитись. Але вороття вже не було.

    Купив турінг/тревел сталевий байк місцевого виробника. «Тюнінгую», їжджу на роботу, сподіваюсь наступного року поїхати в тур по одному з маршрутів EuroVelo.

    Купив міський велосипед дружині, а їй сподобалося кататися «у тренувальному режимі». Тепер обираємо їй шосейник. У доньки само собою і велосипед, і біговел, і самокат.

    Сподобалися довгі заїзди, намотую тепер по вихідних по 100-200 км за день довкола Берліна. Думаю про участь у бреветах. Для цього треба трошки інший велосипед. Ідеального за своїми критеріями не знайшов, зате знайшов раму Genesis Croix De Fer 725, збираюся купити, коли надійде у продаж. Взяв на Декатлоні дешевий гревел-байк на Shimano 105, щоб переставити деталі з нього на ту раму. Ще треба буде замовити кастомні колеса. І сумки. І одяг. І інструменти. І ще купу всього.

    Коротше, «Breaking bad» як воно є. Тепер боюся купувати машину

    Підтримали: Dmytro Vynokurov, anonymous, aronaks
  • Обсуждаем технологичные стоки

    Интересно насчет Royal Caribbean Cruises, Carnival, TUI AG. Хорошенько были посыпались, кое-кто даже предрекал их безвременную кончину. Теперь летят вверх стремительным домкратом. Видя как все остальное продолжает расти, эти три компании (и может еще какие-то туристические) выглядят, как уходящий поезд, на который еще можно заскочить.

  • Это действительно Ваш выбор?

    Вот думал я, думал, почему вдруг все достали из чертогов забвения гражданина Саакашвили и носятся с ним на каждом углу. Так вот разом, организованно. И даже на ДОУ пришли поговорить. А вот теперь и понятно. Низовая организация просто. Сторонники самоорганизовались, продвинули своего лидера, уговорили президента «рекомендовать» товарища на должность вице-премьера без участия в процессе собственно премьера.

    Интересно, это соросята стараются или очередной олигархический консенсус? Или может жидомасоны какие? Или от сырости все? Или кто-то хочет добавить больше ада, больше клоунов, норкоманов и просто людей, продуцирующих конфликты, чтобы гастроли цирка продолжались?

  • Обсуждаем технологичные стоки

    В твоей же статье графики показывают, что в 2001-м было два серьезных отскока с еще более серьезными падениями после. В 2008-м тоже был большой отскок и продолжение падения. И в целом падение продолжалось более года. Почему сейчас должно быть иначе? А тогда еще и пандемии не было с миллионами рабочих юнитов сидящих дома на пособии и самолетами, стоящими в ангарах месяцами. И нефть была не по 0 рублей долларов.

    Підтримав: anonymous
  • Получаю $3000 в Киеве. Хочу эмигрировать

    Частично. А частично — где самые адекватные правительства и народ, доверящий им и достаточно законопослушный чтобы следовать их предписаниям. На примере тех же Италии, Испании и Германии. Вряд ли в Италии и Испании медицина намного хуже, чем в Германии. Просто в Германии правительства смогли принять меры и организовать работу медиков своевременно. А люди более адекватно отнеслись к ограничениям и стараются сидеть по домам либо гулять соблюдая дистанцию. В Италии же всем было похер, политики демонстративно жали друг другу руки, чтобы показать что эти ваши коронавирусы — херня. Люди продолжали ходить в гости, на тусовки и тд. Ну а медицина не выдержала такого зерграша вполне закономерно.

    Щас вот США. Дедушка Трамп рассказывал месяцами, что «все буит норм, не ссыте», по ходу игнорировал доклады подчиненных. Теперь вот их статистика впереди планеты всей.

    Підтримав: Sergey Sheshenya
  • Получаю $3000 в Киеве. Хочу эмигрировать

    та и маянезик не помешал бы

    Підтримав: Ваня
  • Получаю $3000 в Киеве. Хочу эмигрировать

    Так я ж приблизительно это и написал. В Украине есть много очень некачественной продукции, в основном сильно дешевой. ЦА — малообеспеченные люди, которых в Украине очень много. В Германии я такого не видел в принципе, то есть сегмент абсолютного говна за три копейки в магазинах отсутствует — большинство может себе позволить еду достойного качества.

    С другой стороны, что в Украине, что в Германии — есть качественная продукция. Но в Германии она почти везде такая и разброс цен не очень большой — в основном за пафос, благородное происхождение, и за приставку БИО-, а в Украине качественное надо поискать и оно будет стоить намного дороже, чем ассортимент АТБ.

    Разница есть. Как я и написал...

    Підтримали: anonymous, anonymous, anonymous
  • Получаю $3000 в Киеве. Хочу эмигрировать

    Не скажу, что в Украине продукты намного более или намного менее качественные. По себе не вижу большой разницы между качественными продуктами в Германии и оными же в Украине.

    Что интересно, знакомые немцы тоже не видят. Не совсем применительно к продуктам ежедневного питания, но был такой случай. Привозил своим сотрудникам украинское вино, двух конкретных виноделен. Просто потому что я люблю вино и на работе оказались «энтузиасты». По отзывам очень понравилось. Да, немцам понравилось украинское вино. Да, они могли сказать это из вежливости, но есть основания полагать, что это не так. Потому что к одной винодельне у них были холодные, именно что вежливые отзывы. Вино другой марки очень понравилось и они просили привезти еще.

    Какой вывод я лично сделал о разнице продуктов в Германии и Украине. В Украине в базовом, очень дешевом сегменте бывают продукты ужасного или просто непостоянного качества. В Лидле и Нетто такого откровенного шлака просто нет, тут даже в эконом-сегменте еда более достойного качества. Правда и стоит она дороже, чем в Украине. 1 евро за «хлебоматериал» для сендвичей в Лидле против 7 грн за социальный хлеб в АТБ — разница существенная.

    Что касается продуктов подороже, в более высоких ценовых сегментах, то хз, скорее всего немецкие продукты в среднем качественнее/вкуснее, но абсолютно не критично, то есть и там, и тут качество сравнимо. И там, и тут есть что-то немножко лучше и что-то немножко хуже.

    А так, да, социально незащищенные слои в Германии могут питаться намного лучше таковых в Украине. Но при чем тут программисты...

  • Это действительно Ваш выбор?

    Сорян, думал, что успею до того, как кто-то прочитает. Придется жить без лайка

← Сtrl 1234 Ctrl →