Круто, спасибо за ответ!
Но хотел узнать, QA же как-то воспроизводят эти репорты из Сентри? Они же что-то описывают в тикетах?
Или вы имеете ввиду, что QA заводят тикеты со ссылкой на сентри ивент, а далее уже девелоперы разбираются, почему упала та или иная ошибка?
Просто мене цікавить ситуація в різних компаніях, досвід використання сентрі.
Я розумію, що фіксити баги буду не я, але я маю чітко описати кроки, по яких розробник зможе відрепрод‘юсити той чи інший ексепшн із сентрі. Саме тому і питаю, можливо хтось використовує сентрі так само і було цікаво, як саме тестувальники полегшують собі життя.
Поки я бачу, що в компаніях, які використовують сентрі в своїй роботі, саме девелопери відповідальні за те, щоб розібратися, в чому саме проблема, а потім пофіксити цю проблему