Залежить від країни.
В Німеччині, наприклад, чітко вказано що на автобанах і дорогах поза населеним пунктом дистаниія має бути не менше половини швидкості в метрах (шв. 140км/год — дистанція 70м.). Доречі якщо їхати на круїзі на новому пасаті (приходилось пару раз) — то він автоматом скидає швидкість приблизно дотримуючись даної формули аж до повної зупинки
Це залежить куди саме їхати.
Юридично це контрактори або фрілансери. Аутстаф як такий це компанія яка тримає найманих працівників і відправляє їх працювати на стороні замовника.
Я про те загалом, що схема з ПОП не є нелегальною чи поганою. Вона є загальнопоширеною у світі. І те, що компанії її використовують для легальної оптимізації податків не є погано. І вимагати всіх переводити до найманий працівників (при можливості легально працювати в режимі субпідряду) це те ж саме що говорити людям купувати товари в сусідньому магазині, де вони на 30% дорожчі, для того, щоб держава отримала більше податків з ПДВ.
Давайте ще раз. Це в Європі називається фрілансом (читай ПриватнаОсобаПідприємець): група розробників які не є найманими працівниками компанії а працюють по договору субпідряду на погодинній основі з 40 годинним робочим тижнем в офісі замовника із обладнанням замовника. При цьому зарплата їм платиться брутто а податки вони оплачують самі (включаючи страхівку, пенсійний і т.п.). Гулянки разом теж повсемісне явище. В одній з великих медіакомпаній Мюнхена в команді з 20 чоловік лише 4 найманих працівника. Решта фрілансери. І це не потрібно легалізовувати — це є цілком легальним з точки зору закону. Те що в Україні податок для приватних підприємців 5% (при чому з обороту) то вже зовсім інша тема.
Ну в Європі це називається фріланс. Пр цьому модель точно така ж як у нас ПОП. Дуже поширена схема. Правда податок для фрілансера більший. Але ж ми не про відсоток податку говоримо а про «легальність» схеми?
Так. Дивится Австралію та Нову Зеландію. Перечитавши і взявши всі до уваги більшість нюансів вирішив таки перебиратись в Німеччину.
Якщо підійде відповідь росіянина айтішника — почитай блог Стаса Кулеша. Дуже багато корисної інфи. Особливо міфів про НЗ. Сам перечитував туди хотів збиратись. Наразі 2 роки як в Німеччині :)
Недоліки майже всіх перелічених (окрім ерготрону) — відсутність «легкого» регулювання висоти. Сам користуюсь ось таким (тільки на 2 монітори) www.ebay.de/...89669?hash=item1c42e07185
уже 7 місяців. Довольний як слон. Стіл — лакована ДСП. Штовхався декілька раз — ніяких проблем.
На роботі були еплівські (чи рекомендовані еплом) тримачі з регулюванням висоти на штанзі, так монітор просто «плавав» по горизонталі.
Якщо моніор легкий — брав би собі дерев’яний запропоноваий раніше. Дешево і сердито.
А чим вас «Хто Зна» так дратує?
На жаль 5 років досвіду в Німеччину уже не проходить. Минулого року знайомого RoR розробника з досвідом в Німеччину тягнули — не дали візу через відсутність вищої освіти. Хоча і контракт був.
В Німеччині (Баварія) 9 вихідних (святкових) у цьому році, 10 в 2016. Може різнитися в залежності від області, але не сильно. Це лише свята які у робочі дні. З вихідних не «переносяться»
Взагалі а посольстві диплом не читали. Просто подивились наявність копій і відповідність оригіналу (глянули 2 секунди). Можливо перевіряють далі в процесі. Але документи в посольстві приймуть.
По лінку жах. Не знаю як до такого можна машину довести. Бачив багато мазд ~2004 року з ржавими крилами, але такого не зустрічав
В Mazda наскільки знаю ржавіють моделі
626 96 року. Американська збірка для Німеччини, седан (інша «морда», трішки більший салон і круїз контроль).
Ось таку www.drive2.ru/...30376151811448
Ну 500 то в сумі — ми сходу масло міняли (на всяк випадок), сайлентблоки, і ще щось по правій передній стороні. Після того наїздили 25000 і продали на 700$ дешевше
б/у мазда за 7к$
Зі старту 500$ на поправку ходової (дороги Львівщини :( ), і катався 1,5 року довольний як слон.
Після переїзду думав таку ж купити. Нажаль не найшов в хорошому стані.
Ми якраз по схожому в офісі з nerf-gun стріляємо. Весело. Правда квіти іноді трохи на салат переводяться.
Ну, ну. Давайте не будемо про «пробував». Якраз свій досвід і описав. 3 тижні. Роботу шукав як сам так і з рекрутерами.
Відгуки на резюме від 1 дня до 2 тижнів.
Мюнхен:10-15 хв. Паспорт обіцяють за 3 місяці.
— оригінал закордонного паспорта (повертають)
— копію першої сторінки і обліку (якщо стоїте на обліку)
— копію блакитної карти/нідерласунг
— копію приписки (в мене не було листа приписки, то підійшла помітка на нідерласунг)
— марка (конверт не вимагають).
— оплата на місці картою (здаєтсья 155 євро)
Копії робіть вдома — в посольстві є ксерокс, але 1 копія — 1 євро.
Загалом працівники ввічливі, негатив лише від певних відвідувачів.
Процедура займає