А як людині поза айті цим користуватись?
як люди поза іт користуються екселем? вивчити пару трюків, люди ж не дибіли. Мотивація до навчання — окрема тема.
якщо прозвучало слово Low-code або bpmn значить мова йде про бізнес-аналітиків. Чого ви всі повозбуждалися? Той Low-code придуманий щоб викинути з процеса розробника і здешевшити розробку. Не, спочатку говорили про щось типу «кожна кухарка зможе автоматизувати бізнес процеси, бла-бля-бля...», але з’ясувалось що воно «так не працює», тому й потребувало вистороювання «грейд-мотивуючих-систем» )))) щоб якось управляти процесом набуття знань та навичок «спеціалистами з автоматизування процесів». Бо інакше все зовсім сумно.
просто деньги на ветер
за чужий бюджет, чого б не по вийожуватись )
«Запустив функціонал для соціальної мережи (наскільки повний?)), який насписано 7 років тому».
Соціальні мережи складаються не тільки з коду, а й власне з «соціуму» )))
до життя на марсі, звісно ))) вже почав тренування )
мабуть готовність старшіпа оцінює як високу _)
Трамп доволі епотажний персонаж, але не ідіот.
чито три, чи п’ять банкрутств, як на мене, ознака везучості і ідеотизму )))
незнаю, в мене i7 )
3000 швидкості — за очі
1 ТВ — маст хев, якщо не хочешь туди сюди ігри переписувати... якщо граєш у щось одне, то 500 вистачить
Як в будь якій діяльності, досвід набувається не з «книжок», а зі спроб щось робити.
цей термін теж про інше, задротити можна і в
Ghost of Tsushima
чим бі воне не було (хз що це за гра)))
Звістно потрібна, щоб всьому світу знову показати що репутація це — все. ))
пан житатрейдер, з кимось літав останне в 2018 і це вже не та історія яку має сенс згадувати
Просто допиши другою строкою, «Це мій пет-проект яким я займаюсь для самовдосконалення і заради кайфу.» і можеш більше не перед ким не виправдовуватися. Успіху.
Master of Orion (1993) затер до дір свого часу, іншого комп і не тягнув
XCOM UFO Defense + XCOM 2 + XCOM: Enemy Unknown
Sid Meier’s Civilization — перша й третя, в п’ятій 83% ачівок зібрав, шоста — вже значно менше часу провів
The Elder Scrolls V: Skyrim — грав-грав-недограв )) але дуже приємно проведений час
Deus Ex Invisible War — знайомство з франшизою, перша частина так і не зайшла, Mankind Divided — досі в планах
Destiny 2 — 3600 годин... «я не знаю як так вийшло» (Civilization V — 733 і це другий результат по стіму).
Загалом на онлайн ігри часу пішло набагато більше ніж на офлайнові. eve online — сумарно 2,5 роки. Якісь фентазійні — пару років набіжіть загалом, десь на рубіжі десятих років, давненько вже виходить, геть інша епоха ігор була.
)))
я схожим чином грав одну місію в Railway Empire, хотів її закрити на максимум результату («золота зірка»!!!), стартував десь
Що таке військова аналітика?
Майкрософт. Найреалістичніша версія — МС схантили Альтмана (і деяких друзів), інші вирішили відіграти варіант «не він пішов, а ми його вигнали» ))) вийшло так собі.
Взагалі то, тайм-трекер — це інструмент аналізу персональної продуктивності (на концептуальному рівні). Але. Менеджери компаній використовують такі данні «дивним чином»... і це проблема, яку адеватна людина буде всіляко уникати.
нормально.
Скоріше «дружній до користувача функціонал+інтерфейс» що процює «без бубну». Таких не зустрічав. (Платні не дивився). Взагалі з «базами знань» все дуже не дуже. Їх не покупають. Тому і не вкладаються в розробку як продуктів. Десь, хтось кліпає щось в форматі «пет-прджекту», або «хоббі вихідного дня», якому до продукту, як пішки до місяця. Тому одні функції, інших немає.