• Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Wise може відправити в будь-якій валюті, але конвертувавши валюту по їх внутрішньому крос-курсу.

    Моно мені відповіли що суму більше 100К скоріш за все заблокують до вияснення походження грошей (заздалегідь просили підготувати документи). Наче стандартна процедура, але я вирішив не ризикувати. Тим паче потім вивести гроші з України в іншу країну також є обмеження, тому що SWIFT\SEPA з України заблокований НБУ.

    Через те, що в мене є рахунок в Іспанії, то Wise переказав гроші в Іспанію.
    Гроші відразу доступні для використання. Але може також з часом запитають їх походження, тому я підготовив усі документи та історію транзакцій починаючи з України

    Підтримав: Ule Faina
  • Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Я такого не стверджував, це лише моє припущення, тому що сумма +/- рівно 20К USD була, але в різних валютах.
    Нижче в коментарях вже писали про правила і забороні p2p, з чим я погоджуюсь що це могла бути основна причина блокування, але 100% причини ніхто не знає крім самого Wise, але вони про це не росповідають.

    Я знаю людей які вже 3-4 роки користуються p2p Binance + Wise та жодного блокування не було. Але вони як правило більше 5-10К USD на аккаунті не зберігають, тому і є підозра що проблема не лище в забороні p2p, бо доказів що це саме p2p в них немає

  • Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Від блокування до 1ї спроби повернути на Payoneer — десь 2,5 міс
    А до фактичного повернення майже 5 міс

  • Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Мені навіть не відписували на мейл, форма апіляції також не працювала. Але після дзвінків питання вирішолось, може сбіг обставин, а може й дісно через дзвінок — оператор змінив якийсь статус в їх системі, та гроші повернули, то рекомендую дзвонити раз в 3 дні поки не повернуть гроші)

  • Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Спочатку лінк апіляції працював, але коли вони не змогли повернути грошу на Payoneer, то тоді і лінк апіляції перестав працювати. Допомогли тількі дзвінки

  • Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Доречі, гроші повернули тільки після того як 2 рази дзвонив на +442039741320
    1й раз позвонив, запросили всі данні для верифікації мене і відповіли що вони там комусь, щось передали і треба чекати.
    2й раз подзвонив (через 3 дні), вони ще раз верифікували мене і сказали що сьогодні-завтра зі мною зв’яжеться їх співробітник.
    Але в той же день, гроші повернули, хоча ніхто так і не зв’язався)

    На цьому питання можна закривати. Можливо комусь ця історія також допоможе повернути свої гроші

  • Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Сам Вайс напевно не зможе так зробити

  • Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Пайонір відповів що на такі суми треба підтвердження документально (продаж чогось, послуги, зп). Транзакція Вайс не підпадає під жодний варіант і тому вони прийняти не можуть.
    Сказали що тільки банки можуть таке приймати, але 100% будуть питати походження грошей

    Підтримав: Микола Сидоренко
  • Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Можливо це і була причина блокування, але проблема в іншому.
    Вже пішов 3й місяць як я не можу повернути ці гроші на свій банківський рахунок. Тому шукаю якісь контакти щоб це пришвидшити.

    По телефону відповідають — тільки чекати(
    По мейлу не відповідають(

  • Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Wise підтримує перекази з аккаунта на аккаунт. А p2p Binance це інструмент. І поки сума не досягла 20К все було ОК

  • Заблокували аккаунт Wise — Як повернути гроші?

    Чому? Гроші офіційно зароблені, є історія купівлі USDT, та їх продажу. Безумовно будуть питання від банку, тому підготував всі данні, але поки ці гроші до банку не дійшли

  • Поділіться досвідом отримання зарплати на Wise чи Revolut

    Привіт спільното. Хтось має контакт у Wise або може підказати що ще можна зробити.

    Я мав аккаунт у Wise куди накопичував гроші.
    Гроші на рахунок Wise закидав через p2p з Binance (купував USDT за гривні, а USDT переводив у USD на Wise).
    Але коли сума досягнула приблизно 20К USD, цей аккаунт заблокували з боку Wise у лютому 2023
    Звісно ніяких пояснень я не отримав, лише лінки на загальні правила.

    За правилами Wise можна заповнити форму апеляції і ці гроші Wise має повернути на рахунок який як указав.
    Я заповнив реквізити платіжної системи Payoneer, але коли ця сума прийшла від Wise, сервіс Payoneer її відхилив.
    Wise спробували ще раз зробити транзакцію, але Payoneer також не прийняв ці гроші.

    Я написав вже 3 запити на [email protected] з поясненням проблеми та надав їм нові реквізити мого банку для SWIFT переказу. Але вже пройшло майже 2 міс і немає жодної реакції від Wise (хоча вони обіцяють відповідати в 30 денний термін).

    Потрібна допомога бо сума досить велика, але не можу знайти хоча б якісь контакти що вирішити цю проблему