підскажіть, як змінити електронну адресу в обліковому записі?
я в обліковому записі натиснув змінити електронну адресу. змінив. на нову пошту прийшов лист підтведити адресу. підтвердив. а зайти не можу в оліковий запис. пише, що облікований запис не дійсний — ні старий ні новий, що робити?
на самому сайті, як написати у підтримку? там де питання і відповіді не має пальців вверх вниз, щоб можна було натиснути.
вийшло зробити платіж?
The card was declined. Check that the card details are correct or use a different card.
Картка була відхилена. Перевірте правильність даних картки або використовуйте іншу картку.
у когось було таке, як вирішили проблему? замовляв з Чехії та Словакії. пробував 4 різні картки та пробував різні компютери, телефон, і все одно пише це повідомелння при замовленні.
підскажіть де у кабінеті змінити функцію portable
підскажіть, як змінити електронну адресу в обліковому записі?
я в обліковому записі натиснув змінити електронну адресу. змінив. на нову пошту прийшов лист підтведити адресу. підтвердив. а зайти не можу в оліковий запис. пише, що облікований запис не дійсний — ні старий ні новий, що робити?
на самому сайті, як написати у підтримку? там де питання і відповіді не має пальців вверх вниз, щоб можна було натиснути.